Ja, dat scheelt wel 30 euro.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogseizoen is vrij prijzig overal zie ik. Normaal natuurlijk, ik ga eigenlijk nooit in het hoogseizoen dus ik zie dat nooit.
Deze keer wel cheesecake gaan eten bij Koekela!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogseizoen is vrij prijzig overal zie ik. Normaal natuurlijk, ik ga eigenlijk nooit in het hoogseizoen dus ik zie dat nooit.
oh ja! Dat kon toen niet, zeker niet hoe mijn bezoekster liep. Ze komt binnenkort weer trouwens. Ze wilde weer naar Katie Musselsquote:Op maandag 15 juli 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze keer wel cheesecake gaan eten bij Koekela!
Awquote:Op maandag 15 juli 2019 14:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! Dat kon toen niet, zeker niet hoe mijn bezoekster liep. Ze komt binnenkort weer trouwens. Ze wilde weer naar Katie Mussels
Ha ja inderdaad, bijna wel ja, 11 september was het. En ja, ze reist wat af. Na het overlijden van haar man wilde ze niet wegkwijnen achter de geraniums. Dus ze gaat er op uit. In haar eentje. En raakt verzeild in allerlei bizarre avonturen. Geweldig mens!quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Awze reist ook wat af zeg! Ondanks slecht ter been. De vorige keer was een jaar geleden ongeveer?
quote:Op maandag 15 juli 2019 14:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja inderdaad, bijna wel ja, 11 september was het. En ja, ze reist wat af. Na het overlijden van haar man wilde ze niet wegkwijnen achter de geraniums. Dus ze gaat er op uit. In haar eentje. En raakt verzeild in allerlei bizarre avonturen. Geweldig mens!
Heldquote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ergens onder een spoiler geloof ik
40+ / [40+ SC #2196] Geen zin in
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
Plaatje van de zon met het ruimtestation ervoor:
[ afbeelding ]
De zon heeft geen zonnevlekken. We zitten rond het zonneminimum, een periode in de elfjaarlijkse cyclus van de zon waarin zonnevlekken zeldzaam zijn.
ah... daar ben je!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wortelkanaalbehandeling gehad, over een paar weken afmaken, maar ik ben verlost van de pijn.
Eindelijk ! Blij dat je pijn weg is, kan heel vervelend zijn. Fijn voor je !quote:
Kijk ! Ook al beter nieuwsquote:Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachten
Hey stoer ding !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |