SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Deze verwar ik nog wel eens met Middle of the road.
Ze zijn het niet
Welkom terug.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef brother52 het volgende:
![]()
En weer terug van het festivalletje om de hoek.
Was het leuk?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef brother52 het volgende:
![]()
En weer terug van het festivalletje om de hoek.
Dikke jas aan dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson is volgens mij dit weekend op North See Jazz
Nee, niet gereden. Ik durf (nog) niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef Melting het volgende:
Heb je nou al met de auto gereden, livelink, aangezien het weekendje van je man niet door ging?
Elvis zingt toch beter dan dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
You don’t have to say you love me....
Is dit Elvis?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Elvis?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Elvis?
De sfeer was wel aardig. De volgende keer nog wat bandjes die wel weten hoe een stemapparaat werkt of opgelet hebben bij de les 'zuiver zingen' en het kan nog wel eens wat worden.quote:
Ai, die twee jonge jongens van toenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Dit is MC Miker G nu:
[ afbeelding ]
En dit is Dj Sven nu:
[ afbeelding ]
Is nogal een verschil inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, die twee jonge jongens van toen
Miker is niet helemaal lekker opgedroogd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Dit is MC Miker G nu:
[ afbeelding ]
En dit is Dj Sven nu:
[ afbeelding ]
JIj bent vrolijk zo vroeg op de morgenquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 14 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]Melting, en ik ga er meteen weer vandoor. Vandaag vier ik mijn verjaardag met Merel, Junior en "alle" kleinkinderen. We gaan naar park Plaswijck in Rotterdam en daarna komt de oudste kabouter hier logeren
fijne dag allemaal
Veel plezier just mequote:Op zondag 14 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]Melting, en ik ga er meteen weer vandoor. Vandaag vier ik mijn verjaardag met Merel, Junior en "alle" kleinkinderen. We gaan naar park Plaswijck in Rotterdam en daarna komt de oudste kabouter hier logeren
fijne dag allemaal
Als je de knop "Luisteren" gebruikt uit de OP niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:53 schreef Paul het volgende:
Ik dacht luister ff de automaat, maar hij herhaalt steeds dezelfde nummers hee
Die vind ik zo handigquote:Op zondag 14 juli 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je de knop "Luisteren" gebruikt uit de OP niet.
Die draait steeds wat anders.
Helaas wel als je de tijdelijke luisterlink gebruikt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Bon jour!
Wat is iedereen vroeg aan de bak...
quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dat is zeker lekker.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker hè, half uurtje langer kunnen blijven liggen.
quote:
Ik heb geen vakantie gepland. Als ik vrij neem zal het sowieso alleen maar af en toe een dagje zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al bijna vakantie, of moet je ook nog even?
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie gepland. Als ik vrij neem zal het sowieso alleen maar af en toe een dagje zijn.
De dames hier gaan zo naar de bioscoopquote:
Wat gezellig. Welke film?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
De dames hier gaan zo naar de bioscoop
Nee dat is per CAO anders. Bij ons is het niet meer verplicht. Dat was een paar jaar geleden wel. Het is wel zo dat je bepaalde uren voor een bepaalde datum op moet hebben gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?
Ik dacht dat dat wettelijk verplicht was.
quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
De dames hier gaan zo naar de bioscoop
Dus als je werkgever dwars wil zijn, kan het zijn dat je geen vakantie op kan nemen?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is per CAO anders. Bij ons is het niet meer verplicht. Dat was een paar jaar geleden wel. Het is wel zo dat je bepaalde uren voor een bepaalde datum op moet hebben gemaakt.
nick-jr-zomerbios-2019quote:
Dat zegt me niets.quote:
Ik heb nog nooit om 10.15 in de bios gezetenquote:Op maandag 15 juli 2019 12:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.
Edit: even gekeken. Echt een film voor jou dus.
En voor de rest van de kabouters natuurlijk.
Zal wel erg rustig geweest zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om 10.15 in de bios gezetenNu nog even rustig thuis en dan vanmiddag breng ik de kabouter weer naar huis.
Nou bij ons moeten de uren moeten wel voor een bepaalde datum op, dus dat houdt niet lang stand. Deze regel geeft juist meer lucht voor de medewerker om (meer) uren te sparen om een langere periode te gaan. Wat mij betreft, was die verplichting van 2 weken niet afgeschaft. Ik vind eigenlijk dat iedere medewerker dat wel nodig heeft en goed is. En daarnaast is het ook niet handig dat een medewerker meer dan 5 of 6 weken weg is.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als je werkgever dwars wil zijn, kan het zijn dat je geen vakantie op kan nemen?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat ik geen twee weken thuis ga zitten. Dan heb ik het idee dat ik twee weken moet schoonmaken, ruimen, tuin doen en dat soort dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?
Ik dacht dat dat wettelijk verplicht was.
Nee, dat betekend dan ook 2 weken minimale inzet.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat ik geen twee weken thuis ga zitten. Dan heb ik het idee dat ik twee weken moet schoonmaken, ruimen, tuin doen en dat soort dingen.
Vast heel nuttig, maar niet leuk.
Lekker met de nieuwe auto weg en laat de boel de boel. Ff helemaal los van je werk lijkt me best gezondquote:Op maandag 15 juli 2019 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dan ook 2 weken minimale inzet.
En een keer vaker uit eten, etc....
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker met de nieuwe auto weg en laat de boel de boel. Ff helemaal los van je werk lijkt me best gezond
Ga jij het doen?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
De rooster-site werkt geloof ik niet goed meer. Is er voor vanavond al een show gepland?
Ik zal je wel even helpen met het eerste nummerquote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou wat in elkaar kunnen draaien. Heb daar dan wel wat tijd voor nodig.
Heel gek, want ik zat net in mijn mappen te bladeren en dacht toen hieraan (komt omdat ik "Radio To On" zag staan)quote:Op maandag 15 juli 2019 19:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zal je wel even helpen met het eerste nummer![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel gek, want ik zat net in mijn mappen te bladeren en dacht toen hieraan (komt omdat ik "Radio To On" zag staan)
Heel goedquote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voer geen reet uit dus ik ga inschakelen
Dit maakt nieuwsgierig. Wat vind je overigens van het nieuwe werk van Thom Yorke?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goedIk ga namelijk de extended mix draaien van een nummer waarvan ik denk/hoop dat jij het leuk vindt.
* Elfletterig knikkert SX er ook even in
Op het eerste gehoor goed. Helaas nog geen tijd gevonden om er aandachtig naar te luisteren (wat vaak wel nodig is)quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit maakt nieuwsgierig. Wat vind je overigens van het nieuwe werk van Thom Yorke?
Blijft een lekker nummerquote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
En wat een begin van de showmet dank aan BasEnAad
Dit is het origineelquote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, deze, maar die ken ik in een wat meer uptempo versie
Zoiets verwachtte ik alquote:Op maandag 15 juli 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is het origineelMijn aller-eerste herinnering aan muziek
Zij is ook gewoon heel goed in wat ze doet, het is geen Madonnaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Tina had slechts 2 takes nodig om dit nummer in te zingen...
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Helemaal in de sfeer van de touretappe vandaagquote:Op maandag 15 juli 2019 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Verderop in de show een nummer waarvan ik vind dat het een identieke sfeer heeft. En ook dat heeft alles met België te maken.
Dit nummer vind ik ook niet heel goed eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wilde Radio 49 net opzetten in de Sociale Ruimte, tijdens SX - Designed / Desired, toen kreeg ik te horen dat het summum van een kutnummer was en werd het me niet toegestaan.
Ze hebben geen smaak, die filosofen in opleidingquote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wilde Radio 49 net opzetten in de Sociale Ruimte, tijdens SX - Designed / Desired, toen kreeg ik te horen dat het summum van een kutnummer was en werd het me niet toegestaan.
DAT IS WAT IK OOK ZEI en toen gingen we daarin over discussie, dus ik heb Gravity gemistquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben geen smaak, die filosofen in opleiding(op jou na dan)
Ze zijn van de hitjes, maar niet van de top 40. Maar na de discussie ga ik sowieso niet meer de muziek kunnen opzetten in de SR.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal zo maar even een Top 40-hitje draaien dan...
Er staat bar weinig leuks in die lijst, maar er is één track die mij wel kan bekoren.
Gewoon je eigen privé sociale ruimte creeërenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zijn van de hitjes, maar niet van de top 40. Maar na de discussie ga ik sowieso niet meer de muziek kunnen opzetten in de SR.
Faberyayo, of is JvT niet een bekend bandjequote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hadden we straks Tina Turner al, er komen deze show meer oudjes voorbij. Wat zeg ik: levende legendes, met nieuw werk... Hierna een man die ooit in een nogal bekend bandje zat. En dan met een geremixte versie van zijn nieuwste nummer...
Vind ik ook. Ik hoor 'm veel op de radio. Beetje over het hoofd gezien zelfquote:
Dat heb ik ook al gedaan. Ik zit nu heerlijk autistisch in het kantoortje achter de PC.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon je eigen privé sociale ruimte creeëren
Ik heb in ieder geval geen idee wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faberyayo, of is JvT niet een bekend bandje
Bijnaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faberyayo, of is JvT niet een bekend bandje
https://soundcloud.com/faberyayo/alleen-met-jou-betonkust-remixquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen idee wat je bedoelt
Ik helaas wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen idee wat je bedoelt
Ik zal het na de show eens checkenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/faberyayo/alleen-met-jou-betonkust-remix
Ik doelde op dit nummer. Een remix van Faberyayo - Alleen met Jou wat op het nieuwste album staat van Faberyayo, ook wel bekend als Pepijn Lanen en die is onderdeel van de Jeugd van Tegenwoordig
Het is jammer dat de karakteristieke stem van Paul helemaal verdwijnt. Had van mij niet gehoeven zo.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BijnaPaul McCartney - Nothing For Free (DJ Chris Holmes remix)
Volgens mij Paul een beetje met de autotune lopen knoeien om hip te klinken. Geeft verder niet; het liedje is wel catchy. Niet bijzonder, maar het luistert lekker weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is jammer dat de karakteristieke stem van Paul helemaal verdwijnt. Had van mij niet gehoeven zo.
Blijft niks van over nee.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is jammer dat de karakteristieke stem van Paul helemaal verdwijnt. Had van mij niet gehoeven zo.
Ik had gehoopt van wel, helaas heb ik m'n scriptie van de tweede lezer teruggekregen met de mededeling dat ik nog het e.e.a. moet veranderen. Deadline op 15 augustus, maar wil het daarvoor af hebben. Ik kan de afgelopen dagen alleen niet de motivatie vinden om dit te gaan doen...quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Is het studiejaar voor jou niet zo langzamerhand afgelopen, Naatje?
Ik vind het verrassend grappig en goed. Er is ook zo'n versie van We're Going To Ibiza gemaakt.quote:
Oh ja, dat is inderdaad heel vervelend als je het zelf eigenlijk al had afgesloten. Succes met het zoeken naar de motivatie.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt van wel, helaas heb ik m'n scriptie van de tweede lezer teruggekregen met de mededeling dat ik nog het e.e.a. moet veranderen. Deadline op 15 augustus, maar wil het daarvoor af hebben. Ik kan de afgelopen dagen alleen niet de motivatie vinden om dit te gaan doen...
Ik twijfel of ik dat wil horen. Ik vond het wel grappig, maar het miste de schwung van het origineel en dat is juist de kracht van hen, vind ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het verrassend grappig en goed. Er is ook zo'n versie van We're Going To Ibiza gemaakt.
Breng gewoon structuur aan in je werkzaamheden. Elke dag een beetjequote:Op maandag 15 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt van wel, helaas heb ik m'n scriptie van de tweede lezer teruggekregen met de mededeling dat ik nog het e.e.a. moet veranderen. Deadline op 15 augustus, maar wil het daarvoor af hebben. Ik kan de afgelopen dagen alleen niet de motivatie vinden om dit te gaan doen...
Ik vind het juist wel grappig dat ze zoiets doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik dat wil horen. Ik vond het wel grappig, maar het miste de schwung van het origineel en dat is juist de kracht van hen, vind ik.
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breng gewoon structuur aan in je werkzaamheden. Elke dag een beetje
Ik wil ook wel wat teksten taalkundig nalezen desnoods. Ruime ervaring als copywriter.
Nu het Dodetopicspel op z'n gat ligt, heb je alle tijd. Aan de bak jij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.
Ik heb daar de afgelopen tijd sowieso weinig gepost.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nu het Dodetopicspel op z'n gat ligt, heb je alle tijd. Aan de bak jij.
Op zich zou je dat wel zo kunnen zien. Lijkt het genoeg op Crazy, vind je? (Ik vind de sound wel wat anders)quote:
Oh, Crazy ken ik dan weer nietquote:Op maandag 15 juli 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich zou je dat wel zo kunnen zien. Lijkt het genoeg op Crazy, vind je? (Ik vind de sound wel wat anders)
Niet van naam in ieder gevalquote:Op maandag 15 juli 2019 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat?!![]()
* Elfletterig valt flauw en is over 20 minuten weer aanspreekbaar...
En wat gebeurt er als je de aanpassingen gewoon niet doet? Is dat dan alleen een kwestie van een lager cijfer?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.
Is helemaal niet erg. Let niet op Elfletterig.quote:
Ik ga die aanpassingen gewoon doen, maar ik denk dat het een kwestie van een lager cijfer zou zijn geweest.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je de aanpassingen gewoon niet doet? Is dat dan alleen een kwestie van een lager cijfer?
Ik weet dat ik in het verleden wel eens dat soort afwegingen heb gemaakt. Mijn scriptiebegeleider vroeg of ik cum laude wilde afstuderen. Zo ja, vond hij ook dat ik nog wat aanpassingen moest doen. Na kort nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik dat eigenlijk helemaal niet zo nodig vond.
Ja sorry, misschien ben ik niet het beste voorbeeld, maar ik vond het de moeite van het overdenken in ieder geval waard.
Is wel een beetje erg hoor.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg. Let niet op Elfletterig.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
The Avalanches - Frontier Psychiatrist
Ik heb even medische hulp nodig, sorry.
Ik heb 33 keer dezelfde remix van Killer gedraaid, da's wat andersquote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
33 remixes van Killer draaien en dan Crazy niet kennen? Ik vind het ook echt erg.
Ik vind het vooral erg dat er zoveel remixes van Killer zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
33 remixes van Killer draaien en dan Crazy niet kennen? Ik vind het ook echt erg.
Dat is wel serieus ergquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb 33 keer dezelfde remix van Killer gedraaid, da's wat anders
Ik zal het straks aan de einde van de show wel draaien... Ik kan me haast niet voorstellen dat je het niet kent. Waarschijnlijk zeg je "o ja, deze..."quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, eigenlijk is het geen remix maar een cover
Als ik Naatje was, zou ik het nooit meer toegeven als ik het toch zou kennenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het straks aan de einde van de show wel draaien... Ik kan me haast niet voorstellen dat je het niet kent. Waarschijnlijk zeg je "o ja, deze..."
Althans, dat hoop ik![]()
Can You Feel The Love Tonight ken je niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Van The Lion King is bij mij alleen Hakuna Matata blijven hangen.
Ja, het nummer ken ik wel, maar ik wist niet (meer) dat het van The Lion King was.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Can You Feel The Love Tonight ken je niet?
Nee hoor, het zijn niet de Pet Shop Boysquote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
dat lees ikquote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn niet de Pet Shop Boys
ik let opquote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let je op? Het nummer dat je moet horen, komt nu namelijk.
Komt vanzelfquote:Op maandag 15 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat alleen nog niet zo door merg en been als SX, maar dat ben ik
Moet ik even opzoeken danquote:Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Zou je Amy Root - Alike erin kunnen gooien?
Ja, ik luister nogquote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of Livelink nog luistert () maar ik knal de uptempo-tracks er maar door. Dan eindig ik straks rustig. Denk ik.
Normaal kwak ik er wat rustige nummers tussendoor, maar deze keer passen ze beter op het eind, denk ikquote:
Ik heb het gevoel dat dit elk jaar een zomerhit is. Klinkt gezellig, maar niet uniek.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Had dit door iemand als Tom Jones laten zingen en het was een grote zomerhit in heel Europa geweest...
Serhat - Say Na Na Na
Dit is toch van het songfestival?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Had dit door iemand als Tom Jones laten zingen en het was een grote zomerhit in heel Europa geweest...
Serhat - Say Na Na Na
Nee hoor, ik vind het prima.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal kwak ik er wat rustige nummers tussendoor, maar deze keer passen ze beter op het eind, denk ikAls je het gebeuk niet meer trekt, mag je aan de noodrem trekken.
Jij hebt dat voorrecht.
Dat gebrekkige accent maakt het echt heel fout.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Serhat - Say Na Na Na
Ik moet zeggen dat ik het niet eens herkende nuquote:Op maandag 15 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptInzending van San Marino
Erg vals gezongen toen.
Het is van oorsprong een Turk. Er zit zelfs een Turkse kreet in het nummer. Maar goed..quote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat gebrekkige accent maakt het echt heel fout.
MadMaster is nu hevig teleurgesteld in je...quote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet eens herkende nu
Met als verschil dat deze lui al hits hadden toen de ouders van Dua Lipa nog jeugdpuistjes aan het uitknijpen warenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Club-beatje lijkt op Dua Lipa - One Kiss
Misschien hebben die hun inspiratie hier wel vandaanquote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet denken aan Van Echelpoel - Waddistjom
Dat was lekker. En dit eigenlijk ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
En dit is nóg ouder... terug naar de vroege 80s, of zoiets:Sparks - Beat The Clock (extended version)
Is nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was lekker. En dit eigenlijk ook.
Ja, het was 6:45 minuten in volle glorie; de extended version.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, het is nog steeds Beat the clock
Klinkt alsof de tape versleten is...quote:Op maandag 15 juli 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
En zo zitten we weer in 2019:
SebastiAn - Beograd
Dit was de beste versie die ik kon vinden. Geluidskwaliteit is inderdaad niet helemaal optimaal. Maar ik wilde het nummer toch draaienquote:Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de tape versleten is...
Ik doelde meer op de synths die wat heen en weer zweven.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was de beste versie die ik kon vinden. Geluidskwaliteit is inderdaad niet helemaal optimaal. Maar ik wilde het nummer toch draaien
Ah zoquote:Op maandag 15 juli 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de synths die wat heen en weer zweven.
Je gaat over op deathmetal?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
BLV feat. Jim Bauer - Lollipop
Hierna gaan we de muzikale kennis van Naatje even bijspijkeren...
Is dat dit nummer?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het nummer dat ik bekroon tot het beste nieuwe nummer van de week.
![]()
Zegt verder niks, maar ach. Zie het maar als mijn Alarmschijf of zo.
Vast een andere keer weer. Dit kwam van Fundamental (2006). Het nieuwe album is trouwens klaar en verschijnt in januari 2020. Ik verwacht eigenlijk rond september de eerste single.quote:
ik word er niet warm vanquote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lighthouse Family - The Long Goodbye
Dit is up there met hun beste werk ooit.
Goed bezigquote:Op maandag 15 juli 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moest even een paar potjes pesten met mijn zoon. Maar ondertussen wel blijven luisteren.
Ik wel, maar ik ben dan ook longtime fan en zag reikhalzend uit naar hun nieuwe album, dat 18 jaar op zich liet wachten...quote:
Doet me eraan denken dat ik Long Goodbye van India Arie weer eens moet opzoeken.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lighthouse Family - The Long Goodbye
Dit is up there met hun beste werk ooit.
Is goed.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast een andere keer weer. Dit kwam van Fundamental (2006). Het nieuwe album is trouwens klaar en verschijnt in januari 2020. Ik verwacht eigenlijk rond september de eerste single.
Blij dat je hebt geluisterd.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11Nu kan ik weer sociaal gaan doen
Maar blij dat ik dit heb geluisterd
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11Nu kan ik weer sociaal gaan doen
Maar blij dat ik dit heb geluisterd
Het is een zwaar ondergewaardeerd nummer. Ik word er sowieso een beetje triest van als ik de playlist van 3FM zie, als ik hoor wat Radio 2 draait en - nog erger - wat er de hele dag zoal op Q Music voorbijkomt. Formule-pop aan de lopende band. Bijna geen nummers met een originele, eigenzinnige twist.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond deze versie van A Tight Ship inderdaad mooier trouwens.
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, mijn zoon moet vandaag nog zijn boeken inleveren op school. Dus moest ik nog 1x op tijd op.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 05:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent te vroeg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 05:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon moet vandaag nog zijn boeken inleveren op school. Dus moest ik nog 1x op tijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |