dat lees ikquote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn niet de Pet Shop Boys
Als dit trouwens wél een Pet Shop Boys-nummer was, zou het zomaar eens in mijn Top 10 van hun favoriete nummers kunnen staan. Het is sowieso mijn favoriete nummer van het jaar 1992.
ik let opquote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let je op? Het nummer dat je moet horen, komt nu namelijk.
Komt vanzelfquote:Op maandag 15 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat alleen nog niet zo door merg en been als SX, maar dat ben ik
Moet ik even opzoeken danquote:Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Zou je Amy Root - Alike erin kunnen gooien?
De meeste mensen kennen The Beloved alleen van Sweet Harmony, maar ze hebben meer moois gemaakt. Zoals dit: Deliver Me.
Hierna een nummer dat ik niet kende maar bij toeval tegenkwam en leuk vond. Stromae...
Agnes - I Trance
Het volgende nummer is een beeeeeeeeeeeeetje (lees: heel erg) fout, maar ik zag het deze week vrolijk op tv meegezongen worden door die rare kwibus met dat kasteel op SBS6. Chateau Meiland, of zo?
Ja, ik luister nogquote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of Livelink nog luistert () maar ik knal de uptempo-tracks er maar door. Dan eindig ik straks rustig. Denk ik.
Had dit door iemand als Tom Jones laten zingen en het was een grote zomerhit in heel Europa geweest...
Normaal kwak ik er wat rustige nummers tussendoor, maar deze keer passen ze beter op het eind, denk ikquote:
Ik heb het gevoel dat dit elk jaar een zomerhit is. Klinkt gezellig, maar niet uniek.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Had dit door iemand als Tom Jones laten zingen en het was een grote zomerhit in heel Europa geweest...
Serhat - Say Na Na Na
Dit is toch van het songfestival?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Serhat - Say Na Na Na
Nee hoor, ik vind het prima.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal kwak ik er wat rustige nummers tussendoor, maar deze keer passen ze beter op het eind, denk ikAls je het gebeuk niet meer trekt, mag je aan de noodrem trekken.
Jij hebt dat voorrecht.
Dat gebrekkige accent maakt het echt heel fout.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Serhat - Say Na Na Na
Ik moet zeggen dat ik het niet eens herkende nuquote:Op maandag 15 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptInzending van San Marino
Erg vals gezongen toen.
Het is van oorsprong een Turk. Er zit zelfs een Turkse kreet in het nummer. Maar goed..quote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat gebrekkige accent maakt het echt heel fout.
Inmiddels - ik zei het laast al: 30 jaar na Big Fun en Good Life - is hier de nieuwe single van Inner City
MadMaster is nu hevig teleurgesteld in je...quote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet eens herkende nu
Met als verschil dat deze lui al hits hadden toen de ouders van Dua Lipa nog jeugdpuistjes aan het uitknijpen warenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Club-beatje lijkt op Dua Lipa - One Kiss
Sparks - Beat The Clock (extended version)
Misschien hebben die hun inspiratie hier wel vandaanquote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet denken aan Van Echelpoel - Waddistjom
(The) Sparks bestaan uit twee broers. Ze zijn al ruim 50 (!) jaar muzikaal actief. Hun grootste hit, medio jaren 70, was This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us.
Dat was lekker. En dit eigenlijk ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
En dit is nóg ouder... terug naar de vroege 80s, of zoiets:Sparks - Beat The Clock (extended version)
Is nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was lekker. En dit eigenlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |