Ja, het was 6:45 minuten in volle glorie; de extended version.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, het is nog steeds Beat the clock
Klinkt alsof de tape versleten is...quote:Op maandag 15 juli 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
En zo zitten we weer in 2019:
SebastiAn - Beograd
Dit was de beste versie die ik kon vinden. Geluidskwaliteit is inderdaad niet helemaal optimaal. Maar ik wilde het nummer toch draaienquote:Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de tape versleten is...
Ik doelde meer op de synths die wat heen en weer zweven.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was de beste versie die ik kon vinden. Geluidskwaliteit is inderdaad niet helemaal optimaal. Maar ik wilde het nummer toch draaien
Ah zoquote:Op maandag 15 juli 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de synths die wat heen en weer zweven.
Je gaat over op deathmetal?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
BLV feat. Jim Bauer - Lollipop
Hierna gaan we de muzikale kennis van Naatje even bijspijkeren...
Voor alles een eerste keer, dus ook voor deze plaat. Nog nooit eerder gedraaid, afkomstig van één van de beste Pet Shop Boys-albums: Fundamental.
Hierna gaan we afbouwen met uitsluitend nieuwe nummers
Hierna het nummer dat ik bekroon tot het beste nieuwe nummer van de week.
Is dat dit nummer?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het nummer dat ik bekroon tot het beste nieuwe nummer van de week.
![]()
Zegt verder niks, maar ach. Zie het maar als mijn Alarmschijf of zo.
Vast een andere keer weer. Dit kwam van Fundamental (2006). Het nieuwe album is trouwens klaar en verschijnt in januari 2020. Ik verwacht eigenlijk rond september de eerste single.quote:
ik word er niet warm vanquote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lighthouse Family - The Long Goodbye
Dit is up there met hun beste werk ooit.
Goed bezigquote:Op maandag 15 juli 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moest even een paar potjes pesten met mijn zoon. Maar ondertussen wel blijven luisteren.
Eerder dit jaar het prachtige "Hold On To Happiness", nu de nieuwe single van Rhys Lewis: What If
Ik wel, maar ik ben dan ook longtime fan en zag reikhalzend uit naar hun nieuwe album, dat 18 jaar op zich liet wachten...quote:
Doet me eraan denken dat ik Long Goodbye van India Arie weer eens moet opzoeken.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lighthouse Family - The Long Goodbye
Dit is up there met hun beste werk ooit.
Eerder dit jaar bracht David Gray het prachtige "A Tight Ship" uit. Nu is er een mooie, akoestische versie van dat nummer. Misschien nóg wel mooier. De slotsong van vandaag....
Is goed.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast een andere keer weer. Dit kwam van Fundamental (2006). Het nieuwe album is trouwens klaar en verschijnt in januari 2020. Ik verwacht eigenlijk rond september de eerste single.
Blij dat je hebt geluisterd.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11Nu kan ik weer sociaal gaan doen
Maar blij dat ik dit heb geluisterd
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11Nu kan ik weer sociaal gaan doen
Maar blij dat ik dit heb geluisterd
Het is een zwaar ondergewaardeerd nummer. Ik word er sowieso een beetje triest van als ik de playlist van 3FM zie, als ik hoor wat Radio 2 draait en - nog erger - wat er de hele dag zoal op Q Music voorbijkomt. Formule-pop aan de lopende band. Bijna geen nummers met een originele, eigenzinnige twist.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond deze versie van A Tight Ship inderdaad mooier trouwens.
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, mijn zoon moet vandaag nog zijn boeken inleveren op school. Dus moest ik nog 1x op tijd op.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 05:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |