Die vind ik zo handigquote:Op zondag 14 juli 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je de knop "Luisteren" gebruikt uit de OP niet.
Die draait steeds wat anders.
Helaas wel als je de tijdelijke luisterlink gebruikt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Bon jour!
Wat is iedereen vroeg aan de bak...
quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dat is zeker lekker.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker hè, half uurtje langer kunnen blijven liggen.
quote:
Ik heb geen vakantie gepland. Als ik vrij neem zal het sowieso alleen maar af en toe een dagje zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al bijna vakantie, of moet je ook nog even?
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie gepland. Als ik vrij neem zal het sowieso alleen maar af en toe een dagje zijn.
De dames hier gaan zo naar de bioscoopquote:
Wat gezellig. Welke film?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
De dames hier gaan zo naar de bioscoop
Nee dat is per CAO anders. Bij ons is het niet meer verplicht. Dat was een paar jaar geleden wel. Het is wel zo dat je bepaalde uren voor een bepaalde datum op moet hebben gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?
Ik dacht dat dat wettelijk verplicht was.
quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
De dames hier gaan zo naar de bioscoop
Dus als je werkgever dwars wil zijn, kan het zijn dat je geen vakantie op kan nemen?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is per CAO anders. Bij ons is het niet meer verplicht. Dat was een paar jaar geleden wel. Het is wel zo dat je bepaalde uren voor een bepaalde datum op moet hebben gemaakt.
nick-jr-zomerbios-2019quote:
Dat zegt me niets.quote:
Ik heb nog nooit om 10.15 in de bios gezetenquote:Op maandag 15 juli 2019 12:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.
Edit: even gekeken. Echt een film voor jou dus.
En voor de rest van de kabouters natuurlijk.
Zal wel erg rustig geweest zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om 10.15 in de bios gezetenNu nog even rustig thuis en dan vanmiddag breng ik de kabouter weer naar huis.
Nou bij ons moeten de uren moeten wel voor een bepaalde datum op, dus dat houdt niet lang stand. Deze regel geeft juist meer lucht voor de medewerker om (meer) uren te sparen om een langere periode te gaan. Wat mij betreft, was die verplichting van 2 weken niet afgeschaft. Ik vind eigenlijk dat iedere medewerker dat wel nodig heeft en goed is. En daarnaast is het ook niet handig dat een medewerker meer dan 5 of 6 weken weg is.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als je werkgever dwars wil zijn, kan het zijn dat je geen vakantie op kan nemen?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat ik geen twee weken thuis ga zitten. Dan heb ik het idee dat ik twee weken moet schoonmaken, ruimen, tuin doen en dat soort dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 weken vakantie dan?
Ik dacht dat dat wettelijk verplicht was.
Nee, dat betekend dan ook 2 weken minimale inzet.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat ik geen twee weken thuis ga zitten. Dan heb ik het idee dat ik twee weken moet schoonmaken, ruimen, tuin doen en dat soort dingen.
Vast heel nuttig, maar niet leuk.
Lekker met de nieuwe auto weg en laat de boel de boel. Ff helemaal los van je werk lijkt me best gezondquote:Op maandag 15 juli 2019 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dan ook 2 weken minimale inzet.
En een keer vaker uit eten, etc....
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker met de nieuwe auto weg en laat de boel de boel. Ff helemaal los van je werk lijkt me best gezond
Ga jij het doen?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
De rooster-site werkt geloof ik niet goed meer. Is er voor vanavond al een show gepland?
Ik zal je wel even helpen met het eerste nummerquote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou wat in elkaar kunnen draaien. Heb daar dan wel wat tijd voor nodig.
Heel gek, want ik zat net in mijn mappen te bladeren en dacht toen hieraan (komt omdat ik "Radio To On" zag staan)quote:Op maandag 15 juli 2019 19:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zal je wel even helpen met het eerste nummer![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel gek, want ik zat net in mijn mappen te bladeren en dacht toen hieraan (komt omdat ik "Radio To On" zag staan)
Heel goedquote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voer geen reet uit dus ik ga inschakelen
Dit maakt nieuwsgierig. Wat vind je overigens van het nieuwe werk van Thom Yorke?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goedIk ga namelijk de extended mix draaien van een nummer waarvan ik denk/hoop dat jij het leuk vindt.
* Elfletterig knikkert SX er ook even in
Op het eerste gehoor goed. Helaas nog geen tijd gevonden om er aandachtig naar te luisteren (wat vaak wel nodig is)quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit maakt nieuwsgierig. Wat vind je overigens van het nieuwe werk van Thom Yorke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |