SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Deze verwar ik nog wel eens met Middle of the road.
Ze zijn het niet
Welkom terug.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef brother52 het volgende:
![]()
En weer terug van het festivalletje om de hoek.
Was het leuk?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef brother52 het volgende:
![]()
En weer terug van het festivalletje om de hoek.
Dikke jas aan dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson is volgens mij dit weekend op North See Jazz
Nee, niet gereden. Ik durf (nog) niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef Melting het volgende:
Heb je nou al met de auto gereden, livelink, aangezien het weekendje van je man niet door ging?
Elvis zingt toch beter dan dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
You don’t have to say you love me....
Is dit Elvis?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Elvis?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Elvis?
De sfeer was wel aardig. De volgende keer nog wat bandjes die wel weten hoe een stemapparaat werkt of opgelet hebben bij de les 'zuiver zingen' en het kan nog wel eens wat worden.quote:
Ai, die twee jonge jongens van toenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Dit is MC Miker G nu:
[ afbeelding ]
En dit is Dj Sven nu:
[ afbeelding ]
Is nogal een verschil inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, die twee jonge jongens van toen
Miker is niet helemaal lekker opgedroogd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Dit is MC Miker G nu:
[ afbeelding ]
En dit is Dj Sven nu:
[ afbeelding ]
JIj bent vrolijk zo vroeg op de morgenquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 14 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]Melting, en ik ga er meteen weer vandoor. Vandaag vier ik mijn verjaardag met Merel, Junior en "alle" kleinkinderen. We gaan naar park Plaswijck in Rotterdam en daarna komt de oudste kabouter hier logeren
fijne dag allemaal
Veel plezier just mequote:Op zondag 14 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]Melting, en ik ga er meteen weer vandoor. Vandaag vier ik mijn verjaardag met Merel, Junior en "alle" kleinkinderen. We gaan naar park Plaswijck in Rotterdam en daarna komt de oudste kabouter hier logeren
fijne dag allemaal
Als je de knop "Luisteren" gebruikt uit de OP niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:53 schreef Paul het volgende:
Ik dacht luister ff de automaat, maar hij herhaalt steeds dezelfde nummers hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |