Ik vind het verrassend grappig en goed. Er is ook zo'n versie van We're Going To Ibiza gemaakt.quote:
Oh ja, dat is inderdaad heel vervelend als je het zelf eigenlijk al had afgesloten. Succes met het zoeken naar de motivatie.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt van wel, helaas heb ik m'n scriptie van de tweede lezer teruggekregen met de mededeling dat ik nog het e.e.a. moet veranderen. Deadline op 15 augustus, maar wil het daarvoor af hebben. Ik kan de afgelopen dagen alleen niet de motivatie vinden om dit te gaan doen...
Ik had verwacht dat dit nummer een grote zomerhit zou worden. Het valt nog wat tegen, hoewel 7,4 miljoen afspeelbeurten op Spotify ook niet slecht is.
Ik twijfel of ik dat wil horen. Ik vond het wel grappig, maar het miste de schwung van het origineel en dat is juist de kracht van hen, vind ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het verrassend grappig en goed. Er is ook zo'n versie van We're Going To Ibiza gemaakt.
Breng gewoon structuur aan in je werkzaamheden. Elke dag een beetjequote:Op maandag 15 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt van wel, helaas heb ik m'n scriptie van de tweede lezer teruggekregen met de mededeling dat ik nog het e.e.a. moet veranderen. Deadline op 15 augustus, maar wil het daarvoor af hebben. Ik kan de afgelopen dagen alleen niet de motivatie vinden om dit te gaan doen...
Ik vind het juist wel grappig dat ze zoiets doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik dat wil horen. Ik vond het wel grappig, maar het miste de schwung van het origineel en dat is juist de kracht van hen, vind ik.
Future Love Paradise van Seal bevat tekstfragmenten uit zijn eerdere hit Killer. Van dat nummer is trouwens een bar slechte nieuwe versie uit, met nieuwe zang van Seal. Maar zo overbodig en niks toevoegend dat ik 'm niet draai.
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breng gewoon structuur aan in je werkzaamheden. Elke dag een beetje
Ik wil ook wel wat teksten taalkundig nalezen desnoods. Ruime ervaring als copywriter.
Nu het Dodetopicspel op z'n gat ligt, heb je alle tijd. Aan de bak jij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.
Ik heb daar de afgelopen tijd sowieso weinig gepost.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nu het Dodetopicspel op z'n gat ligt, heb je alle tijd. Aan de bak jij.
Het nieuwe album van The Lighthouse Family - hun eerste in 18 jaar - is uit. Het klinkt zoals je zou verwachten en het is (dus) weer verdomde goed.
Op zich zou je dat wel zo kunnen zien. Lijkt het genoeg op Crazy, vind je? (Ik vind de sound wel wat anders)quote:
Oh, Crazy ken ik dan weer nietquote:Op maandag 15 juli 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich zou je dat wel zo kunnen zien. Lijkt het genoeg op Crazy, vind je? (Ik vind de sound wel wat anders)
Niet van naam in ieder gevalquote:Op maandag 15 juli 2019 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat?!![]()
* Elfletterig valt flauw en is over 20 minuten weer aanspreekbaar...
En wat gebeurt er als je de aanpassingen gewoon niet doet? Is dat dan alleen een kwestie van een lager cijfer?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Taalkundig zit het in orde en ik heb met studiebegeleiding een nieuwe planning gemaakt. De structuur waar je naar verwijst is daarin opgenomen, maar ik heb me niet tot die planning kunnen zetten. Ik kwam vandaag wel een stapje verder qua motivatie, maar toen ik hoorde dat iemand met wie ik zou gaan studeren niet kwam toen was die motivatie weer verdwenen. Morgen zou dat goed moeten komen.
Is helemaal niet erg. Let niet op Elfletterig.quote:
Ik ga die aanpassingen gewoon doen, maar ik denk dat het een kwestie van een lager cijfer zou zijn geweest.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je de aanpassingen gewoon niet doet? Is dat dan alleen een kwestie van een lager cijfer?
Ik weet dat ik in het verleden wel eens dat soort afwegingen heb gemaakt. Mijn scriptiebegeleider vroeg of ik cum laude wilde afstuderen. Zo ja, vond hij ook dat ik nog wat aanpassingen moest doen. Na kort nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik dat eigenlijk helemaal niet zo nodig vond.
Ja sorry, misschien ben ik niet het beste voorbeeld, maar ik vond het de moeite van het overdenken in ieder geval waard.
Is wel een beetje erg hoor.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg. Let niet op Elfletterig.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
The Avalanches - Frontier Psychiatrist
Ik heb even medische hulp nodig, sorry.
Ik heb 33 keer dezelfde remix van Killer gedraaid, da's wat andersquote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
33 remixes van Killer draaien en dan Crazy niet kennen? Ik vind het ook echt erg.
Ik vind het vooral erg dat er zoveel remixes van Killer zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
33 remixes van Killer draaien en dan Crazy niet kennen? Ik vind het ook echt erg.
Dat is wel serieus ergquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb 33 keer dezelfde remix van Killer gedraaid, da's wat anders
The Lion King: qua beeld is de film erop vooruit gaan, maar de muziek.... Destijds maakte Elton John de titelsong. Nu is het de beurt aan Beyonce. Een 13-in-een-dozijn-nummer is het resultaat.
Ik zal het straks aan de einde van de show wel draaien... Ik kan me haast niet voorstellen dat je het niet kent. Waarschijnlijk zeg je "o ja, deze..."quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, eigenlijk is het geen remix maar een cover
Als ik Naatje was, zou ik het nooit meer toegeven als ik het toch zou kennenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het straks aan de einde van de show wel draaien... Ik kan me haast niet voorstellen dat je het niet kent. Waarschijnlijk zeg je "o ja, deze..."
Althans, dat hoop ik![]()
Can You Feel The Love Tonight ken je niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Van The Lion King is bij mij alleen Hakuna Matata blijven hangen.
Ja, het nummer ken ik wel, maar ik wist niet (meer) dat het van The Lion King was.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Can You Feel The Love Tonight ken je niet?
Nee hoor, het zijn niet de Pet Shop Boysquote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |