quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met hem val ik nog mee.
Denk ik.
Het is voor Solo's verjaardagquote:
#Creepmodusquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it is geobsedeerd door Maisie Williams, nie normaa.
lquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it is geobsedeerd door Maisie Williams, nie normaa.
Ik vond je een normale nuchtere en gezellige jongen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan er een mening over hebben.
Wie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond je een normale nuchtere en gezellige jongen.
Alleen jammer dat je mijn mening over Dirksen (die nr 16) niet serieus nam.
Vermoeiende act was dat zeg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh je kent de meme niet.quote:
Maar nu niet meer?quote:
Ohja wij zouden ook ooit eens gaan meeten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook nog steeds wel nieuwsgierig naar JR
heh watquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je kent de meme niet.
[..]
Maar nu niet meer?
[..]
Ohja wij zouden ook ooit eens gaan meeten.
Maar toen was jij het ineens vergeten.
Nu vind ik je een lieve jongen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je kent de meme niet.
[..]
Maar nu niet meer?
[..]
Ohja wij zouden ook ooit eens gaan meeten.
Maar toen was jij het ineens vergeten.
Met een groepje uit GRTD zouden we toen gaan chillen, hadden we een afspraak staan en toen was jij het ineens als een apaat zogenaamd vergeten en kwam je niet meer.quote:
Dan is het goed.quote:
Hoe bedoel je kwam je niet meer? Je hebt met de rest toen ook niet afgesproken toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een groepje uit GRTD zouden we toen gaan chillen, hadden we een afspraak staan en toen was jij het ineens als een apaat zogenaamd vergeten en kwam je niet meer.
[..]
Dan is het goed.
Volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kwam je niet meer? Je hebt met de rest toen ook niet afgesproken toch?
Neequote:
@Tjacka die afhaaktequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWas gewoon appgreopje wat we weer verwijderd hadden
was Tjacka juist die afhaakte
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee jij deed toen nog heel vaag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWas gewoon appgreopje wat we weer verwijderd hadden
was Tjacka juist die afhaakte
Iedereen en zijn moeder is een meme.quote:
Ik kan het me echt niet meer herinneren, maar goed, zal wel danquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij deed toen nog heel vaag.
Wellicht te bang om mij te meeten, toch een intimiderende verschijning hè.
[..]
Iedereen en zijn moeder is een meme.
Hahahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
L
Hahahaquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij deed toen nog heel vaag.
[..]
Iedereen en zijn moeder is een meme.
Gezellig. Gaan we dan knuffelen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:38 schreef Tjacka het volgende:
misschien moet ik maar keer met i gaan meeten
Ik bedoel, je bent zeer intimiderendquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow waar komt dit ineens vandaan
Jij moest eerst drie maanden op vakantie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
aangezien sky en jr niet meer met mij willen
Ik had het tedruk en toen waa mijn mobiel gestolen scusiquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
nee dan voeg ik inhoudelijk toch te weinig toequote:
Hahaha.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dan voeg ik inhoudelijk toch te weinig toe
ga liever met je naar een politiek debat
Thanks!quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel, je bent zeer intimiderend
onzinquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had het tedruk en toen waa mijn mobiel gestolen scusi
In de vakantie wellicht
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Wat danquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we met een groepje fokkers naar de tweede kamer tijdens de algemene beschouwingen. En dan gaan we vanaf de publieke tribune ongemakkelijke opmerkingen roepen
Ik wil het juist van de daken schreeuwenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou wel met sky willen knuffelen, maar dat mag eigenlijk niemand weten
Daar moet een piemel in zingen elke keer als de voorzitter wat zegtquote:
Wat is daar nou weer leuk aan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we met een groepje fokkers naar de tweede kamer tijdens de algemene beschouwingen. En dan gaan we vanaf de publieke tribune ongemakkelijke opmerkingen roepen
Check mijn laatst gekochte knuffel dan:quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag ik ze wel gaan zoeken, zullen wel onder het stof liggen.
Tjacka en I. willen naar een politiek debat. Prima plek lijkt mequote:
Die koptelefoon heeft weinig zin zo hè.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Check mijn laatst gekochte knuffel dan:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
we hadden al EEN APP zelfs zonder jou @:flippiee
(dat was een idee van sky)
ik citeer: "ik wil haar het liefst een goede beurt geven, dus moeilijk om dan met elkaar om te gaan als vrienden"
Ik denk dat ik dan uit de partij wordt geknikkerdquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in zingen elke keer als de voorzitter wat zegt
Klinkt wel als sky jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
ik citeer: "ik wil haar het liefst een goede beurt geven, dus moeilijk om dan met elkaar om te gaan als vrienden"
Ik heb dat hele filmpje nog een half uur zitten kijken ookquote:
Wat ben je toch altijd subtiel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
bolk roepen na iedere opmerking zal ook wel niet mogenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan uit de partij wordt geknikkerd
Maaaarrrr
Wel gelachen verder
Welk filmpje?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje nog een half uur zitten kijken ook
Van Pietertjequote:
Als ik ooit jouw kant op reis verwacht ik ook een knuffel van jou hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou wel met sky willen knuffelen, maar dat mag eigenlijk niemand weten
Dat schreeuw ik ook wel naar Arib danquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Het is best vermakelijk als je naar Pietertje kijkt wanneer hij niet aan het woord is, dan voelt hij de camera op zijn gezicht branden en weet hij zichzelf geen houding te geven.quote:
nouja misschien niet die woordenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd subtiel.
Is goed, laat maar weten wanneer je deze kant opkomt en we spreken wel wat af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik ooit jouw kant op reis verwacht ik ook een knuffel van jou hoor.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is best vermakelijk als je naar Pietertje kijkt wanneer hij niet aan het woord is, dan voelt hij de camera op zijn gezicht branden en weet hij zichzelf geen houding te geven.
Dit zijn de dingen waarvoor ik leef.
Oh lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja misschien niet die woorden
maar daar kwam het wel op neer
Ook een lekker druk en irritant blousje aangetrokken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]ook echt
Die gast is totaal niet geschikt voor de camera.
Lief om te horenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vond het namelijk wel leuk met flipgod
Wie vond dat niet leuk dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vond het namelijk wel leuk met flipgod
@GGMM's moeder ook nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]ook echt
Die gast is totaal niet geschikt voor de camera.
Elftalletje lijkt wel redelijk uit te komen toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook een lekker druk en irritant blousje aangetrokken.
Het kan zijn dat mijn tante een paar honderd kilometer van jou af woont, maar we zien welquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten wanneer je deze kant opkomt en we spreken wel wat af.
Misschien ga ik met kerst wel even naar mijn ouders toe.
Ik heb de moeder van GGMM nog nooit gezien. Hij mijn oma wel, maar dat vond hij een leuke vrouw volgens mijquote:
Maar 't staat wel cute toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die koptelefoon heeft weinig zin zo hè.
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elftalletje lijkt wel redelijk uit te komen toch?
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaalquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.
Maar ik had vandaag al twee prima elftallen neergezet in het Ajax-topic boh, gewoon de CL winnen aankomend seizoen.
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.
Maar ik had vandaag al twee prima elftallen neergezet in het Ajax-topic boh, gewoon de CL winnen aankomend seizoen.
Nouja ze is niet zo geweldig voor de cameraquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van GGMM nog nooit gezien. Hij mijn oma wel, maar dat vond hij een leuke vrouw volgens mij
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULLquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Solotovski het volgende:
GATVERREDAMME DIE OP BLOED UIT MN OGEN
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaal
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULL
wowquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat Fokkie een creep is
Die is zo mooi hequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULL
Ja iemand die op een goede dag wel lekker kan voetballen maar ook vaak onzichtbaar is en weinig werklust heeft. Dus dat zal ook wel een ergernisspeler voor jullie wordenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaal
Dat nog niet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!
Wat is er creepy aan iemand aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat Fokkie een creep is
Ik weet hoe ver het isquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn tante een paar honderd kilometer van jou af woont, maar we zien wel.
Je moet ergens positief door wordenquote:
Kan niet van club overstappenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja iemand die op een goede dag wel lekker kan voetballen maar ook vaak onzichtbaar is en weinig werklust heeft. Dus dat zal ook wel een ergernisspeler voor jullie worden
[..]
Dat nog niet zijn
Hallo JR-Style-93.quote:
Nog steeds die Geoquote:
Nietsquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er creepy aan iemand aantrekkelijk vinden?
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb niet zoveel met knuffels eigenlijkzien er toch wat doods uit altijd.
Voor wie ben je nu dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan niet van club overstappen
Kan ik niet maken
Waar is ie eigenlijkquote:
Panda'squote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Deze komt gewoon van de Ikea, voor 10 euro geloof ik.
Ik knuffel 'm ook echt zo nu en dan. Maar komt ook gewoon door het formaat, daardoor knuffel je sneller. Een kleinere panda zou ik denk ik niet knuffelen.
Ach dat hele Ferraderquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je blij met de terugkeer van Ferrader?
Kan ik pas zeggen als de transfermarkt gesloten isquote:
Life happens. Kijk zo nu en dan welquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lang niet gezien op FOK! zeg jeetje.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste beleid wat ik doorvoer zodra ik hier burgemeester ben
Sjaak polak is het hier niet mee eensquote:
Druk, nare periode gehad. Iets beter nu, bezig met afstuderen en shitquote:
Kokcu en Ayoub en Kelly komen toch veel te kort joh.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat hele FerraderZijn ook alleen maar havenslaven die met die termen smijten.
Maar beetje onzin dat ze met hem komen. Ze hebben met Kelly, Kokcu,Berghuis en Ayoub 4 basisspelers op middenveld en wissels is dan toch gewoon jeugd met Toornstra. Fer is vooral onnodig volgens mij maar goed. Maakt me verder ook niet uit als hij wel komt.
Ik hoop haar wel echt op te zoeken binnen 5 jaar ofzo, naja we'll seequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet hoe ver het isIk ben er nog wel eens voor meetings.
Wat bijzonderquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Deze komt gewoon van de Ikea, voor 10 euro geloof ik.
Ik knuffel 'm ook echt zo nu en dan. Maar komt ook gewoon door het formaat, daardoor knuffel je sneller. Een kleinere panda zou ik denk ik niet knuffelen.
Samequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Druk, nare periode gehad. Iets beter nu, bezig met afstuderen en shit
Met jou dan?
Alsof dat een reden voor Haags is om niet te postenquote:
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleintquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kokcu en Ayoub en Kelly komen toch veel te kort joh.
Hij is vooral heel erg slecht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat hele FerraderZijn ook alleen maar havenslaven die met die termen smijten.
Maar beetje onzin dat ze met hem komen. Ze hebben met Kelly, Kokcu,Berghuis en Ayoub 4 basisspelers op middenveld en wissels is dan toch gewoon jeugd met Toornstra. Fer is vooral onnodig volgens mij maar goed. Maakt me verder ook niet uit als hij wel komt.
Ik vind dit niet zo'n leuke act.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik pas zeggen als de transfermarkt gesloten is
Hij verdient wel even rust na dat tellen tot 200.000quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik laatst van hem zag lag hij te chillen in een zwembad.
Redelijk. Maar bespreek dat liever niet hierquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SameBehalve het afstuderen dan
![]()
Wil dat beetje afstuderen beetje lukken?
Zou mij in FM wel lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleint
Wat deed je ook alweer?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Redelijk. Maar bespreek dat liever niet hier
Technische natuurkundequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer?Life Science ofzo toch?
Ja dat is een makkelijke situatie voor het bestuur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleint
Amaaaaaquote:
Ja, maar ik ben in FM ook Europees Kampioen geworden met NL. In FM kan allesquote:
Treurigquote:
quote:
Doe maar hooggeleidquote:
Vandaag nog ongeslagen kampioen geworden met SevillaGodenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben in FM ook Europees Kampioen geworden met NL. In FM kan alles
Het is ook moeilijk en had liever iets ander gedaan maar jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
StoerDat leek me te moeilijk en ben daarom maar electrotechniek (UT) gaan doen
Maar eten thoquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Jongens als het over eten gaat is het hier toch ook niet CUL-SC
wow lijkt hier wel de studie scquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
StoerDat leek me te moeilijk en ben daarom maar electrotechniek (UT) gaan doen
Ja, helaas welquote:
Het is tenslotte donderdagnacht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Jongens als het over eten gaat is het hier toch ook niet CUL-SC
Of @Pietverdrietquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Anders moet @:RobinOok hier ook komen posten
Robinookgodin
Iets te veel gegeten dan?quote:
Maar die loopt niet alleen over eten hooghartig te doen. Ook over boeken is het een pretentieuze idiootquote:
quote:
pfffquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder food wordt life een stuk lastiger ja.
Woensdagnacht maar okéquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is tenslotte donderdagnacht.
Social Mediaquote:
Het levenquote:
Echt hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je toch zonder mijn inzichten moeten
Neequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is donderdag, en het is nacht.
Het is dus donderdagnacht.
Gelukkig ben jij nooit pretentieus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die loopt niet alleen over eten hooghartig te doen. Ook over boeken is het een pretentieuze idioot
Wel pretentieus maar geen idiootquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nooit pretentieus.
Nouquote:
Je bent zelf leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt heel goed dat ik hierin gelijk heb maar je wil het niet toegeven, leuk
Met miep naar de glurinamerquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik Iwanius wel eens. Kon je toch best om lachen af en toe.
Is hij dood dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Beetje cringy lachen ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekendquote:
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis hem niet stiekem, ik mis hem gewoon heel heel ergquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Eens en hij inspireert me wel om wat tentjes te bezoekenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Daar doen we het voor.quote:
Ik had het er nergens over hoe fanatiek je bent.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekend
Niet alleen over boeken...quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die loopt niet alleen over eten hooghartig te doen. Ook over boeken is het een pretentieuze idioot
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Dat zijn nog grotere debielenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekend
En om willekeurige millenials te fotograferenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens en hij inspireert me wel om wat tentjes te bezoeken
Heb je al wat gemaakt door zijn inspiratie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En om willekeurige millenials te fotograferen
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Na 1x begreep ik het ook wel hoor.
Met een glas bubbeltjes, gevolgd door een glas rum en een sigaar. Om 9 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
Die at gewoon ff 11 haringen bij een haringparty
Ja en laptop is best oudquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Windows zeker? Moest van de week ook twee uur wachten op die onzin.
Doe mij maar nasi a la johannesquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al wat gemaakt door zijn inspiratie?
Vis moet zwemmen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een glas bubbeltjes, gevolgd door een glas rum en een sigaar. Om 9 uur 's ochtends
Wat voor soort hummus?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:17 schreef I. het volgende:
Over eten gesproken, net crackers met hummus op.
Frisdrankquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Zijn gebit moet wel compleet verrot zijn trouwens, elke dag red-bull, cola en dat smerige fernandes
Zijn jank klaagtopics over millenials waren wel erg goedquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's van milennials
quote:
Je bent zelf een millenialquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's van milennials
Dit is zo waarquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whiskey is echt het goorste ooit.
Drink dan gewoon benzine.
Hmmmm niet eensquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nee, echt niet.quote:
Ik maak nog wel een "hummus" met (geroosterde) aubergine. Maar dat zal wel geen hummus meer hetenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor hummus gemaakt van kikkererwten, maar soms ook bietenhummus of muhammara.
Ohh zo bedoel je, dit is kikkererwtenhummus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor hummus gemaakt van kikkererwten, maar soms ook bietenhummus of muhammara.
Mwah, ik op z'n tijd ook wel hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu mag ik eigenlijk niet oordelen over alcohol aangezien ik net zo lief wijvenbier drink
Wat is wijvenbier?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu mag ik eigenlijk niet oordelen over alcohol aangezien ik net zo lief wijvenbier drink
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shitquote:
Ja, kikkererwten, citroensap, tahini, knoflook. Maar ik heb niet zovaak kikkererwten in huis en dan maak ik het met iets anders.quote:
Oh dat drink ik nooit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shit
Radler vind ik niet zo'n wijvenbier, heb ik liever dan gewoon frisdrankquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shit
Ohjee, een kennerquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:34 schreef I. het volgende:
[..]
Da's beiden Schots toch? In beide gevallen Whisky. Iers is Whiskey.
Niet alleen whisky overigens. Heb echt niks met sterke drankquote:
Sterke drank met een flinke bitter vind ik ook echt nasty. Maar whisky/whiskey is daarin toch echt wel anders. Zitten gewoon veel meer aroma's in, dus meer smaak. Al kan de alcohol wel overheersen als je een te grote slok neemt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen whisky overigens. Heb echt niks met sterke drank
Ik vind een negroni cocktail wel lekker eigenlijk, dat is best bitter (en niet zoet). En met whisky/whiskey gewoon langzaam sippen (en door je mond laten draaien)quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Sterke drank met een flinke bitter vind ik ook echt nasty. Maar whisky/whiskey is daarin toch echt wel anders. Zitten gewoon veel meer aroma's in, dus meer smaak. Al kan de alcohol wel overheersen als je een te grote slok neemt.
Adiosquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak nog wel een "hummus" met (geroosterde) aubergine. Maar dat zal wel geen hummus meer heten
*Ganoushquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Dat heet Baba Anoesch als ik me niet vergis.
Eet ik zelf ook graag.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ohh zo bedoel je, dit is kikkererwtenhummus.Gemixt met Madame Jeanette-saus.
Bietenhummus of muhammara heb ik nog nooit gehad.
Baba Ganoesch ja. Lekker hoor, ook meestal met een of andere pepertje erin voor wat kickquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Dat heet Baba Anoesch als ik me niet vergis.
Eet ik zelf ook graag.
Dat is vreemd. Nja zal wel merknaam zijn inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn merk noemen ze wel zo iig.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn merk noemen ze wel zo iig.
https://www.maza.nl/products/baba-anoesch/quote:32% Gegrilde aubergine, plantaardige olie (raapolie), maïsmeel, water, SCHARRELKIPPENEI, suiker, verdikkingsmiddel: xanthaangom, zout, peper, knoflook, harissa (spaanse pepers, knoflook, koriander, kruiden, karwij), conserveermiddel: kaliumsorbaat, voedingszuur: citroenzuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |