Daar doen we het voor.quote:
Ik had het er nergens over hoe fanatiek je bent.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekend
Niet alleen over boeken...quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die loopt niet alleen over eten hooghartig te doen. Ook over boeken is het een pretentieuze idioot
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik Iwanius wel eens. Kon je toch best om lachen af en toe.
Dat zijn nog grotere debielenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekend
En om willekeurige millenials te fotograferenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens en hij inspireert me wel om wat tentjes te bezoeken
Heb je al wat gemaakt door zijn inspiratie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En om willekeurige millenials te fotograferen
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Na 1x begreep ik het ook wel hoor.
Met een glas bubbeltjes, gevolgd door een glas rum en een sigaar. Om 9 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
Die at gewoon ff 11 haringen bij een haringparty
Ja en laptop is best oudquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Windows zeker? Moest van de week ook twee uur wachten op die onzin.
Doe mij maar nasi a la johannesquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al wat gemaakt door zijn inspiratie?
Vis moet zwemmen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een glas bubbeltjes, gevolgd door een glas rum en een sigaar. Om 9 uur 's ochtends
Wat voor soort hummus?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:17 schreef I. het volgende:
Over eten gesproken, net crackers met hummus op.
Frisdrankquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Zijn gebit moet wel compleet verrot zijn trouwens, elke dag red-bull, cola en dat smerige fernandes
Zijn jank klaagtopics over millenials waren wel erg goedquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's van milennials
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |