Gelukkig ben jij nooit pretentieus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die loopt niet alleen over eten hooghartig te doen. Ook over boeken is het een pretentieuze idioot
Wel pretentieus maar geen idiootquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nooit pretentieus.
Nouquote:
Je bent zelf leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt heel goed dat ik hierin gelijk heb maar je wil het niet toegeven, leuk
Met miep naar de glurinamerquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik Iwanius wel eens. Kon je toch best om lachen af en toe.
Is hij dood dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Beetje cringy lachen ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Jij weet heel goed dat ik in de Kuip niet echt tot een fanatieke supporter zou worden gerekendquote:
Iwanius was een Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis hem niet stiekem, ik mis hem gewoon heel heel ergquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Eens en hij inspireert me wel om wat tentjes te bezoekenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |