Panda'squote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Deze komt gewoon van de Ikea, voor 10 euro geloof ik.
Ik knuffel 'm ook echt zo nu en dan. Maar komt ook gewoon door het formaat, daardoor knuffel je sneller. Een kleinere panda zou ik denk ik niet knuffelen.
Ach dat hele Ferraderquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je blij met de terugkeer van Ferrader?
Kan ik pas zeggen als de transfermarkt gesloten isquote:
Life happens. Kijk zo nu en dan welquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lang niet gezien op FOK! zeg jeetje.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste beleid wat ik doorvoer zodra ik hier burgemeester ben
Sjaak polak is het hier niet mee eensquote:
Druk, nare periode gehad. Iets beter nu, bezig met afstuderen en shitquote:
Kokcu en Ayoub en Kelly komen toch veel te kort joh.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat hele FerraderZijn ook alleen maar havenslaven die met die termen smijten.
Maar beetje onzin dat ze met hem komen. Ze hebben met Kelly, Kokcu,Berghuis en Ayoub 4 basisspelers op middenveld en wissels is dan toch gewoon jeugd met Toornstra. Fer is vooral onnodig volgens mij maar goed. Maakt me verder ook niet uit als hij wel komt.
Ik hoop haar wel echt op te zoeken binnen 5 jaar ofzo, naja we'll seequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet hoe ver het isIk ben er nog wel eens voor meetings.
Wat bijzonderquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Deze komt gewoon van de Ikea, voor 10 euro geloof ik.
Ik knuffel 'm ook echt zo nu en dan. Maar komt ook gewoon door het formaat, daardoor knuffel je sneller. Een kleinere panda zou ik denk ik niet knuffelen.
Samequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Druk, nare periode gehad. Iets beter nu, bezig met afstuderen en shit
Met jou dan?
Alsof dat een reden voor Haags is om niet te postenquote:
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleintquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kokcu en Ayoub en Kelly komen toch veel te kort joh.
Hij is vooral heel erg slecht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat hele FerraderZijn ook alleen maar havenslaven die met die termen smijten.
Maar beetje onzin dat ze met hem komen. Ze hebben met Kelly, Kokcu,Berghuis en Ayoub 4 basisspelers op middenveld en wissels is dan toch gewoon jeugd met Toornstra. Fer is vooral onnodig volgens mij maar goed. Maakt me verder ook niet uit als hij wel komt.
Ik vind dit niet zo'n leuke act.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik pas zeggen als de transfermarkt gesloten is
Hij verdient wel even rust na dat tellen tot 200.000quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik laatst van hem zag lag hij te chillen in een zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |