quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Solotovski het volgende:
GATVERREDAMME DIE OP BLOED UIT MN OGEN
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaal
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULL
wowquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat Fokkie een creep is
Die is zo mooi hequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULL
Ja iemand die op een goede dag wel lekker kan voetballen maar ook vaak onzichtbaar is en weinig werklust heeft. Dus dat zal ook wel een ergernisspeler voor jullie wordenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaal
Dat nog niet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!
Wat is er creepy aan iemand aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat Fokkie een creep is
Ik weet hoe ver het isquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn tante een paar honderd kilometer van jou af woont, maar we zien wel.
Je moet ergens positief door wordenquote:
Kan niet van club overstappenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja iemand die op een goede dag wel lekker kan voetballen maar ook vaak onzichtbaar is en weinig werklust heeft. Dus dat zal ook wel een ergernisspeler voor jullie worden
[..]
Dat nog niet zijn
Hallo JR-Style-93.quote:
Nog steeds die Geoquote:
Nietsquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er creepy aan iemand aantrekkelijk vinden?
Een knuffel van een panda wilde ik eigenlijk al een tijdje. Ik vond ze alleen wat te duur in Ouwehands Dierenpark in Rhenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb niet zoveel met knuffels eigenlijkzien er toch wat doods uit altijd.
Voor wie ben je nu dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan niet van club overstappen
Kan ik niet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |