onzinquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had het tedruk en toen waa mijn mobiel gestolen scusi
In de vakantie wellicht
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
aangezien sky en jr niet meer met mij willen
Wat danquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we met een groepje fokkers naar de tweede kamer tijdens de algemene beschouwingen. En dan gaan we vanaf de publieke tribune ongemakkelijke opmerkingen roepen
Ik wil het juist van de daken schreeuwenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou wel met sky willen knuffelen, maar dat mag eigenlijk niemand weten
Daar moet een piemel in zingen elke keer als de voorzitter wat zegtquote:
Wat is daar nou weer leuk aan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we met een groepje fokkers naar de tweede kamer tijdens de algemene beschouwingen. En dan gaan we vanaf de publieke tribune ongemakkelijke opmerkingen roepen
Check mijn laatst gekochte knuffel dan:quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag ik ze wel gaan zoeken, zullen wel onder het stof liggen.
Tjacka en I. willen naar een politiek debat. Prima plek lijkt mequote:
Die koptelefoon heeft weinig zin zo hè.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Check mijn laatst gekochte knuffel dan:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
we hadden al EEN APP zelfs zonder jou @:flippiee
(dat was een idee van sky)
ik citeer: "ik wil haar het liefst een goede beurt geven, dus moeilijk om dan met elkaar om te gaan als vrienden"
Ik denk dat ik dan uit de partij wordt geknikkerdquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in zingen elke keer als de voorzitter wat zegt
Klinkt wel als sky jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
ik citeer: "ik wil haar het liefst een goede beurt geven, dus moeilijk om dan met elkaar om te gaan als vrienden"
Ik heb dat hele filmpje nog een half uur zitten kijken ookquote:
Wat ben je toch altijd subtiel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
bolk roepen na iedere opmerking zal ook wel niet mogenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan uit de partij wordt geknikkerd
Maaaarrrr
Wel gelachen verder
Welk filmpje?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje nog een half uur zitten kijken ook
Van Pietertjequote:
Als ik ooit jouw kant op reis verwacht ik ook een knuffel van jou hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou wel met sky willen knuffelen, maar dat mag eigenlijk niemand weten
Dat schreeuw ik ook wel naar Arib danquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Het is best vermakelijk als je naar Pietertje kijkt wanneer hij niet aan het woord is, dan voelt hij de camera op zijn gezicht branden en weet hij zichzelf geen houding te geven.quote:
nouja misschien niet die woordenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd subtiel.
Is goed, laat maar weten wanneer je deze kant opkomt en we spreken wel wat af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik ooit jouw kant op reis verwacht ik ook een knuffel van jou hoor.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is best vermakelijk als je naar Pietertje kijkt wanneer hij niet aan het woord is, dan voelt hij de camera op zijn gezicht branden en weet hij zichzelf geen houding te geven.
Dit zijn de dingen waarvoor ik leef.
Oh lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja misschien niet die woorden
maar daar kwam het wel op neer
Ook een lekker druk en irritant blousje aangetrokken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]ook echt
Die gast is totaal niet geschikt voor de camera.
Lief om te horenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vond het namelijk wel leuk met flipgod
Wie vond dat niet leuk dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vond het namelijk wel leuk met flipgod
@GGMM's moeder ook nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]ook echt
Die gast is totaal niet geschikt voor de camera.
Elftalletje lijkt wel redelijk uit te komen toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook een lekker druk en irritant blousje aangetrokken.
Het kan zijn dat mijn tante een paar honderd kilometer van jou af woont, maar we zien welquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten wanneer je deze kant opkomt en we spreken wel wat af.
Misschien ga ik met kerst wel even naar mijn ouders toe.
Ik heb de moeder van GGMM nog nooit gezien. Hij mijn oma wel, maar dat vond hij een leuke vrouw volgens mijquote:
Maar 't staat wel cute toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die koptelefoon heeft weinig zin zo hè.
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elftalletje lijkt wel redelijk uit te komen toch?
Feyenoordgoden met 2-1 gewonnen van Augsburg vandaag. Altijd lastig. Die Ier die schijnt wel aardig te kunnen ballen trouwens van wat ik lees allemaalquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.
Maar ik had vandaag al twee prima elftallen neergezet in het Ajax-topic boh, gewoon de CL winnen aankomend seizoen.
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas op 7 minuten, dus geen idee.
Maar ik had vandaag al twee prima elftallen neergezet in het Ajax-topic boh, gewoon de CL winnen aankomend seizoen.
Nouja ze is niet zo geweldig voor de cameraquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van GGMM nog nooit gezien. Hij mijn oma wel, maar dat vond hij een leuke vrouw volgens mij
Glory fucking hunter. Als je uit Eindhoven komt ben je voor PSV KKKLULLquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan word ik voor ajax als dat gaat gebeuren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |