Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shitquote:
Ja, kikkererwten, citroensap, tahini, knoflook. Maar ik heb niet zovaak kikkererwten in huis en dan maak ik het met iets anders.quote:
Oh dat drink ik nooit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shit
Radler vind ik niet zo'n wijvenbier, heb ik liever dan gewoon frisdrankquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shit
Ohjee, een kennerquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:34 schreef I. het volgende:
[..]
Da's beiden Schots toch? In beide gevallen Whisky. Iers is Whiskey.
Niet alleen whisky overigens. Heb echt niks met sterke drankquote:
Sterke drank met een flinke bitter vind ik ook echt nasty. Maar whisky/whiskey is daarin toch echt wel anders. Zitten gewoon veel meer aroma's in, dus meer smaak. Al kan de alcohol wel overheersen als je een te grote slok neemt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen whisky overigens. Heb echt niks met sterke drank
Ik vind een negroni cocktail wel lekker eigenlijk, dat is best bitter (en niet zoet). En met whisky/whiskey gewoon langzaam sippen (en door je mond laten draaien)quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Sterke drank met een flinke bitter vind ik ook echt nasty. Maar whisky/whiskey is daarin toch echt wel anders. Zitten gewoon veel meer aroma's in, dus meer smaak. Al kan de alcohol wel overheersen als je een te grote slok neemt.
Adiosquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak nog wel een "hummus" met (geroosterde) aubergine. Maar dat zal wel geen hummus meer heten
*Ganoushquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Dat heet Baba Anoesch als ik me niet vergis.
Eet ik zelf ook graag.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ohh zo bedoel je, dit is kikkererwtenhummus.Gemixt met Madame Jeanette-saus.
Bietenhummus of muhammara heb ik nog nooit gehad.
Baba Ganoesch ja. Lekker hoor, ook meestal met een of andere pepertje erin voor wat kickquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Dat heet Baba Anoesch als ik me niet vergis.
Eet ik zelf ook graag.
Dat is vreemd. Nja zal wel merknaam zijn inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn merk noemen ze wel zo iig.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn merk noemen ze wel zo iig.
https://www.maza.nl/products/baba-anoesch/quote:32% Gegrilde aubergine, plantaardige olie (raapolie), maïsmeel, water, SCHARRELKIPPENEI, suiker, verdikkingsmiddel: xanthaangom, zout, peper, knoflook, harissa (spaanse pepers, knoflook, koriander, kruiden, karwij), conserveermiddel: kaliumsorbaat, voedingszuur: citroenzuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |