Vis moet zwemmen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een glas bubbeltjes, gevolgd door een glas rum en een sigaar. Om 9 uur 's ochtends
Wat voor soort hummus?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:17 schreef I. het volgende:
Over eten gesproken, net crackers met hummus op.
Frisdrankquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Zijn gebit moet wel compleet verrot zijn trouwens, elke dag red-bull, cola en dat smerige fernandes
Zijn jank klaagtopics over millenials waren wel erg goedquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's van milennials
quote:
Je bent zelf een millenialquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's van milennials
Dit is zo waarquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whiskey is echt het goorste ooit.
Drink dan gewoon benzine.
Hmmmm niet eensquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nee, echt niet.quote:
Ik maak nog wel een "hummus" met (geroosterde) aubergine. Maar dat zal wel geen hummus meer hetenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor hummus gemaakt van kikkererwten, maar soms ook bietenhummus of muhammara.
Ohh zo bedoel je, dit is kikkererwtenhummus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor hummus gemaakt van kikkererwten, maar soms ook bietenhummus of muhammara.
Mwah, ik op z'n tijd ook wel hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu mag ik eigenlijk niet oordelen over alcohol aangezien ik net zo lief wijvenbier drink
Wat is wijvenbier?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu mag ik eigenlijk niet oordelen over alcohol aangezien ik net zo lief wijvenbier drink
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shitquote:
Ja, kikkererwten, citroensap, tahini, knoflook. Maar ik heb niet zovaak kikkererwten in huis en dan maak ik het met iets anders.quote:
Oh dat drink ik nooit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Radler, Kriek/Liefmans, dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |