Redelijk. Maar bespreek dat liever niet hierquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SameBehalve het afstuderen dan
![]()
Wil dat beetje afstuderen beetje lukken?
Zou mij in FM wel lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleint
Wat deed je ook alweer?quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Redelijk. Maar bespreek dat liever niet hier
Technische natuurkundequote:Op donderdag 11 juli 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer?Life Science ofzo toch?
Ja dat is een makkelijke situatie voor het bestuur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zie zonder geld maar eens iemand te halen die het gat met Ajax en PSV daadwerkelijk verkleint
Amaaaaaquote:
Ja, maar ik ben in FM ook Europees Kampioen geworden met NL. In FM kan allesquote:
Treurigquote:
quote:
Doe maar hooggeleidquote:
Vandaag nog ongeslagen kampioen geworden met SevillaGodenquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben in FM ook Europees Kampioen geworden met NL. In FM kan alles
Het is ook moeilijk en had liever iets ander gedaan maar jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
StoerDat leek me te moeilijk en ben daarom maar electrotechniek (UT) gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |