SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Denk niet dat ik die ken.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ook nu geldt: raad de slipstream-hit (die #10 in Nederland haalde)
Toen was het nog baanbrekendquote:Op maandag 8 juli 2019 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit zou ik met de juiste apparatuur ook nog wel in elkaar kunnen draaien
Dit gaat wat meer richting de originele sound van The Nightcrawlers. Ik zal het aan ze doorgevenquote:
Ik ken dit en dat is al heel watquote:Op maandag 8 juli 2019 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je de slipstream-hit ook nog?
Ook iets met Skat, dacht ik?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je de slipstream-hit ook nog?
Helaas veel te jong overleden, inderdaad. Voor de liefhebber: Lou Bega heeft net een nieuwe versie van Scatman uitgebracht....quote:Op maandag 8 juli 2019 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Scatmans World zie ik net...
Ook niet oud geworden deze man
En die hierna? De derde? MM weet dit geheid.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Natuurlijk, deze had ik wellicht kunnen raden
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Hierna Get Up en This Beat Is Technotronic...
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
Van deze 3 is alleen Pump up the Jam blijven hangen.
Verder vooral een kwestie van jammer.
Nou datquote:Op maandag 8 juli 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Oh ja, het origineel ken ik wel. Lekker nummer ook hoor. Ben de slipstream nu alweer vergeten eigenlijk.
Ik probeer MadMaster nog te ontzienquote:
"Rollergirl" heeft ook een tamelijk geniale remix gemaakt van The Bad Touch van The Bloodhound Gang. Klinkt echt precies zoals je zou verwachten. Straks komt er ook nog een andere groep waarvoor precies hetzelfde geldt.quote:
Paul Elstak (die zelf ook prima in deze show had kunnen zitten, maar goed). En ik dacht tot een week geleden dat het origineel van hem wasquote:Op maandag 8 juli 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, welke versie ken ik hier nou van? Sowieso happy hardcore
I knowquote:
interessant, deze ken ik niet, idd wel vrij vergelijkbaarquote:Op maandag 8 juli 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
26 EMF - Unbelievable
27 EMF - I Believe
In Nederland respectievelijk #6 en #28. In Engeland #3 vs #6, in Ierland zelfs #5 vs #2.
2 Unlimitedquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna Nederlands fabricaat uit de 90s. Zeer populair wereldwijd... met een originele hit die succesvol was en de sound bepaalde, gevolgd door een slipstream-hit die nog populairder werd...
Er zijn grenzenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je zou The Kooks en Blof trouwens ook zo in slipstream hit neer kunnen zetten, al hun nrs lijken op elkaar
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
We're going to Ibiza is recentelijk opnieuw een hit geworden, dat meegekregen?
Op Ibiza idd.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, omdat een of andere minister shady dingen aan het doen was met geld
ik wilde net zeggen dat het net zo goed een andere had kunnen zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet alle andere nummers van de Vengaboys er maar achteraan. Klinkt allemaal hetzelfde
Hierna ging hun sound een klein beetje veranderen. Niet radicaal, maar wel een beetje. Up And Down en We Like To Party hebben echt een identieke sound.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet alle andere nummers van de Vengaboys er maar achteraan. Klinkt allemaal hetzelfde
Imagine Dragons, Blof, Kensingtonquote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Een vriendin wil graag wat meer beschamende dingen weten die uit Nederland komen, want ik lach haar altijd uit met de bagger die uit haar land komt, en ze kent Nederland niet goed genoeg. Ik denk dat ik de Vengaboys maar op de lijst zet.
Vengaboys kan ze nog wel kennen, Blof 100% niet.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vengaboys kan ze nog wel kennen, Blof 100% niet.
Jan en Zwaan komen toch aardig in de buurt van kensington...quote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erger dan Kensington wordt het niet. Hoewel: van Susan en Freek word je ook niet vrolijk.
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor al een uur lang liedjes van 6 minuten.
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweestquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erger dan Kensington wordt het niet. Hoewel: van Susan en Freek word je ook niet vrolijk.
Dit was ook een minder groot succes. Maar er is heel duidelijk geprobeerd om het te laten klinken als Can't Get You Out Of My Head.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch kon ik op dat eerste nummer prima dansen en op deze niet
Is spontaan een vage kennis geworden?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweest
Je hebt meteen alle banden verbroken, mag ik aannemen?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweest
Ze is het podium al aan het opbouwen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb haar nog net niet ontvolgd. Verder zag ik onlangs dat iedereen naar Rammstein ging. Zou just me al op de fiets onderweg zijn?
Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Blue is tenminste nog aanstekelijk. Dit is gewoon slecht.
Beter als in hoger in de hitparade of als in betere muziek?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?
Het weer is hier beter dan gisteren, en toch regent hetquote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?
Ja hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Keur je dit goed als een punt @:elfletterig ? Ook al kende ik de titel niet...
Bij mij stond Good Life inderdaad op nummer 1 van deze twee.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
34 Inner City - Big Fun
35 Inner City - Good Life
In Nederland was Big Fun (#3) een iets grotere hit dan de opvolger Good Life (#6), maar andere landen, zoals Engeland en Duitsland, was het andersom. En ik heb de indruk dat Good Life ook wat beter in het muzikale geheugen is blijven hangen.
Jezus, is dit al 12 jaar oud dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoorJe was nog niet eens geboren toen
Ik lees slechts nog mee, ik heb de oordopjes inderdaad al even aan de wilgen gehangen...quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is MadMaster wegen is daarmee de kust veilig voor het volgende koppeltje, uit de categorie foute covers. Maar de formatie had wel mooi twee hits, met een identieke sounds.
Bij mij ook. De akkoordenprogressie is echter precies hetzelfde... Het ene nummer is alleen een toon hoger dan het andere.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij stond Good Life inderdaad op nummer 1 van deze twee.
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, is dit al 12 jaar oud dan?
Dan moet je dat de komende 7 minuten zeker zo houdenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees slechts nog mee, ik heb de oordopjes inderdaad al even aan de wilgen gehangen...
akkoordenprogressierupsquote:Op maandag 8 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij ook. De akkoordenprogressie is echter precies hetzelfde... Het ene nummer is alleen een toon hoger dan het andere.
Je krijgt er wel jeuk van..quote:
Van het origineel.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
Agh gut, waar ken ik dit toetertje ook alweer van
Van het origineel, van Gerry Raffertyquote:Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
Agh gut, waar ken ik dit toetertje ook alweer van
quote:
ohquote:Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van het origineel, van Gerry Rafferty
Havenzangers? Oh, Melting, niet Vout.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een koppel waarbij Melting mij zaterdag even het gras voor de voeten wegmaaide
Inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Diane Charlemagne
Brits zangeres (1964-2015)
De grote mevrouw achter de vocalen op vele Moby hits...
Beide prima om aan te horen wat mij betreft.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
38 Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
39 Urban Cookie Collective - Feels Like Heaven
The Key was een #1-hit in Nederland, in 1993. De opvolger, Feels Like Heaven, was ook nog goed voor een #9-notering.
zondequote:Op maandag 8 juli 2019 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal zou ik de lange versie draaien, maar dan duurt de show veel te lang
Graag gedaan; slaap lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze overdosis nineties ga ik maar eens slapen. Thank, Elfje, je hebt er echt werk van gemaakt
Zei een zelfbenoemde liefhebber van muziek (zoals iedereen dat hier trouwens is)...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer staat in de Top 2000 en daar hoort het ook zonder meer thuis. Verguisd door zelfbenoemde "liefhebbers van echte muziek", geliefd door iedereen die van muziek houdt. Zo. Dat is gezegd.
Een beetje provoceren moet soms hè? (Maar dit is gewoon een geweldig nummer, echt)quote:Op maandag 8 juli 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei een zelfbenoemde liefhebber van muziek (zoals iedereen dat hier trouwens is)...
Nee, sorry, leuk als je mee wil lallen na een paar alcoholische versnaperingen of omdat je het dansje van Wendy wil na doen, maar verder is het een niemendalletje...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje provoceren moet soms hè? (Maar dit is gewoon een geweldig nummer, echt)
Welterusten DDM.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze overdosis nineties ga ik maar eens slapen. Thank, Elfje, je hebt er echt werk van gemaakt
Ik word eigenlijk altijd wel blij als ik het hoor. Dat is voor mij ook wel een criterium.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry, leuk als je mee wil lallen na een paar alcoholische versnaperingen of omdat je het dansje van Wendy wil na doen, maar verder is het een niemendalletje...
Welterusten Symphquote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank, was erg prettig luisteren![]()
Bedtijd, ook hier
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank, was erg prettig luisteren![]()
Bedtijd, ook hier
Ik heb in algemene zin wat moeite met de 90's hits.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk altijd wel blij als ik het hoor. Dat is voor mij ook wel een criterium.
Ik heb juist ontzettend veel van dat spul op cd-single.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in algemene zin wat moeite met de 90's hits.
Vanaf ongeveer mijn 6e heb ik vrijwel de hele Top 40 altijd gekocht op single en later CD single en gaandeweg de jaren 90 vond ik alles steeds meer op elkaar lijken. De Euro dance vond ik na de eerste hits dramatisch.
Zo erg, dat ik toen gestopt ben met singles kopen...
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik ben de meeste eurodance juist de laatste jaren wat meer gaan waarderen (maar wel met mate). Zo'n hele avond als nu is eigenlijk te veel.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer mijn 6e heb ik vrijwel de hele Top 40 altijd gekocht op single en later CD single en gaandeweg de jaren 90 vond ik alles steeds meer op elkaar lijken. De Euro dance vond ik na de eerste hits dramatisch.
Dat was ook de tijd dat ik vrijwel stopte met het luisteren naar de hitparades. Het is één grote eenheidsworst. En broadband internet met Kazaa en Napster was een prima alternatief..quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat ik toen nog zo'n beetje gekocht heb zijn dance (house/trance) tracks die juist niet in de Top 40 terecht kwamen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb juist ontzettend veel van dat spul op cd-single.En verrassend veel slipstream-hits, zo ook het nummer dat hierna komt.
Ach, nuchter vind ik het ook nog best grappigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Och hemel. Ik heb hier te weinig alcohol voor op.
Ouwe Poep In Een Eik...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, nuchter vind ik het ook nog best grappig
Maar echtquote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Old Pop In An Oak
Bij deze bekroond tot de ultieme slipstream-hit aller tijden. Echt alles is hetzelfde.![]()
Ik had niet eens door dat ik naar een ander nummer aan het luisteren wasquote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Old Pop In An Oak
Bij deze bekroond tot de ultieme slipstream-hit aller tijden. Echt alles is hetzelfde.![]()
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik was gewoon lichtelijk geschokt toen ik muziek voor deze show uitzocht. Ik vond dit toch wel de ultieme slipstream-hit. Twee keer een hit scoren met in essentie gewoon hetzelfde nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik naar een ander nummer aan het luisteren was
Men luistert niet. Men hoort een beat en begint te dansen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik was gewoon lichtelijk geschokt toen ik muziek voor deze show uitzocht. Ik vond dit toch wel de ultieme slipstream-hit. Twee keer een hit scoren met in essentie gewoon hetzelfde nummer
Toeval bestaat niet!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
En ik kom zo uit op 49 gedraaide nummers.Puur toeval.
Stel dat we Radio 538 zouden heten...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
En ik kom zo uit op 49 gedraaide nummers.Puur toeval.
Of Radio 1quote:Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stel dat we Radio 538 zouden heten...![]()
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men luistert niet. Men hoort een beat en begint te dansen.
Jij met je man?quote:
Viel me ook al opquote:Op maandag 8 juli 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat verrassend goed op de huidige beat
Met goed oefenen zou ik dit misschien nog net kunnen, ja.quote:
Well done!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
En gewoon lekker in de lange versie, omdat het kan![]()
Dank voor het luisteren naar deze bijzondere show, de 200e () DJ11-show.
200 shows en je er dan lekker makkelijk van af maken door steeds 2 keer hetzelfde nummer te draaienquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dank je wel Elfletterigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Was een themashow die al heel lang een keer moest gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Elfletterig![]()
Bijzonder thema voor een bijzonder lustrum![]()
Was aan de andere kant ook wel een beetje anti-reclame voor muziek.
Ik ga echt zonder meer voor Luv 4 Luv. Staat in mijn Top 200 allertijden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
Show me Love is toch wel veruit mijn favoriet hoor.
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stel dat we Radio 538 zouden heten...![]()
Dank. Gewoon een kwestie van "Daniel" vertellen wat -ie moet zeggenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
Oh, en nog even een compliment voor je jingles waarmee je het origineel en de slipstream aankondigde![]()
Klonk heel professioneel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn zoon vanochtend, net als elke ochtend, om 05.30 wakker gemaakt en hij is vervolgens braaf opgestaan en staat nu onder de douche. Maar ik herinner me nu ineens dat hij vandaag vrij is
Ik gok dat hij zo gewoon naar beneden komt om te ontbijten en daarna weer naar bed gaat. Hij zal wel ter compensatie een extra lekker ontbijt willen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je scoort geen pluspunten daarmee.
Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Dat mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zo gewoon naar beneden komt om te ontbijten en daarna weer naar bed gaat. Hij zal wel ter compensatie een extra lekker ontbijt willen.
Hij gaat niet terug naar bed en hij wist zelf nog wel dat hij vrij was, zei hij net.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel.
Al slaapt het vast lekker als hij zo weer gaat slapen.
Dus eigenlijk heb je er jezelf meer mee, dan hem.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug naar bed en hij wist zelf nog wel dat hij vrij was, zei hij net.
Maar omdat ik hem toch wakker had gemaakt, besloot hij toch maar op te staan.
Het stomme is dat ik zelf ook wat langer had kunnen slapen als ik er aan gedacht had.
http://www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
Het stomme is dat ik zelf ook wat langer had kunnen slapen als ik er aan gedacht had.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan? 20 inmiddels?
Welkom terugquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik leef nog![]()
Sorry dat ik niet zo veel meer van mezelf liet horen.
Alles goed hier verder?
Ja gaat lekker, heb mijn propedeuse binnen voor het eerste studiejaar taalwetenschap. Ben vooral daarmee bezig geweest en daarnaast heb ik nog genoeg andere bezigheden aan mijn hoofd gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welkom terug
Ik ga zo draaien
Alles goed in het hoge noorden?
Goed manquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, heb mijn propedeuse binnen voor het eerste studiejaar taalwetenschap. Ben vooral daarmee bezig geweest en daarnaast heb ik nog genoeg andere bezigheden aan mijn hoofd gehad.
Eindelijk heb ik een beetje eigen tijd weer
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, heb mijn propedeuse binnen voor het eerste studiejaar taalwetenschap. Ben vooral daarmee bezig geweest en daarnaast heb ik nog genoeg andere bezigheden aan mijn hoofd gehad.
Goed je weer te zienquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zag heul niets op het rooster staanquote:
Het is tijdelijk..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:09 schreef MTheBassman het volgende:
Sinds wanneer hebben we trouwens een nieuwe webpagina voor radio 49?
Het is al best lang tijdelijk en het werkt goedquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is tijdelijk..
De software op de server is niet meer beschikbaar.
Het werkt primaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het is al best lang tijdelijk en het werkt goed
En goedenavond just me natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het is al best lang tijdelijk en het werkt goed
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En goedenavond just me natuurlijk![]()
Ik heb ook geen klagen.
Morgen moet hij weer gewoon naar school. Ik heb mijn kans op iets langer blijven liggen dus laten lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:17 schreef just me het volgende:
[..]ben benieuwd of je morgen op de "juiste" tijd iedereen wakker hebt
Ik voel zijn pijnquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb er sinds vandaag weer een konijntje bij. Een vrouwtje voor mijn eenzame mannetje. Maar ze speelt hard to get, want ze rent iedere keer bij hem weg. Arm mannetje; al die afwijzing.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb er sinds vandaag weer een konijntje bij. Een vrouwtje voor mijn eenzame mannetje. Maar ze speelt hard to get, want ze rent iedere keer bij hem weg. Arm mannetje; al die afwijzing.
Absoluut...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Jaap Eggermont moet toch wel multimiljonair zijn geworden?
Het zal toch bijna vakantie zijn? Of staat je zoon dan op zijn gebruikelijke tijd op ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen moet hij weer gewoon naar school. Ik heb mijn kans op iets langer blijven liggen dus laten lopen
Omieeee!quote:
Henk!quote:
Goedenavondquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
WEEEOOHHHWEEEOOHHHHWEEEOOOHHWEEEEMAMAWEEEE
Goeienavond.
Hij moet hierna nog een week naar school en dan is het vakantiequote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal toch bijna vakantie zijn? Of staat je zoon dan op zijn gebruikelijke tijd op ?
Gefeliciteerd met je Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |