Dat zei ik...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Deze man had 1974 precies twee hits en daarna in Nederland nooit meer.
We willen het filmpje zien.quote:
Heeft Symph weer wat te lang in de zon gelegen?quote:

Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt zo bizar, schoolvoorbeeld van recyclen
In dit geval is het niet zo vreemd, vanwege het Kung Fu thema en dus het typische Aziatische pingeltje...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt zo bizar, schoolvoorbeeld van recyclen
Dit eigenlijk ook welquote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.
Kom maar door met die PSB songs...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.
Laat me raden: iets van Frank Farianquote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het komt ook uit de 90s.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat me raden: iets van Frank Farian
Die hebben geen slipstream-hits gehadquote:
Terugkomend onderwerp vanavondquote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Snap je nu mijn uitspraak over die goedkope sequencers?
Ik heb er al veel gehoord vanavond. Waarom zou je een nieuwe pingel verzinnen als je die al een keer met enig succes gebruikt hebt.
Idem hier zo met ' No More'...

Uh iets met Naadloos hetzelfde?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
De hierop volgende slipstream-hit was in enkele landen een grotere hit dan dit nummer. ...
Ik heb trouwens overwogen om hier een trio van te maken, want "Together Forever" had er ook prima achteraan gepast. Uit exact hetzelfde vaatje getapt als de twee nummers die ik draai.
quote:
Tnx.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Laterquote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Elfletterig/DJ11 bedankt voor de show tot op heden, maar ik ben er vandoor.
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:

Hierna: een nummer dat in z'n originele versie volledig flopte, vervolgens een grote hit werd in radicaal geremixte vorm. Uiteraard kwam er daarna nog een remix van zijn hand.
A-Ha, Take On Me...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een nummer dat in z'n originele versie volledig flopte, vervolgens een grote hit werd in radicaal geremixte vorm. Uiteraard kwam er daarna nog een remix van zijn hand.
De remixer in kwestie is trouwens nog steeds erg actief, 20 jaar later...
Tot de volgende keerquote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |