Jan en Zwaan komen toch aardig in de buurt van kensington...quote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erger dan Kensington wordt het niet. Hoewel: van Susan en Freek word je ook niet vrolijk.
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor al een uur lang liedjes van 6 minuten.
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweestquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erger dan Kensington wordt het niet. Hoewel: van Susan en Freek word je ook niet vrolijk.
Dit was ook een minder groot succes. Maar er is heel duidelijk geprobeerd om het te laten klinken als Can't Get You Out Of My Head.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch kon ik op dat eerste nummer prima dansen en op deze niet
Is spontaan een vage kennis geworden?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweest
Je hebt meteen alle banden verbroken, mag ik aannemen?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die Suzan en Freek op radio5 gehoord, wat een zeikmuziek. Zag pas op facebook voorbij komen dat een vriendin naar een optreden van ze was geweest
Ze is het podium al aan het opbouwen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb haar nog net niet ontvolgd. Verder zag ik onlangs dat iedereen naar Rammstein ging. Zou just me al op de fiets onderweg zijn?

Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Blue is tenminste nog aanstekelijk. Dit is gewoon slecht.
Beter als in hoger in de hitparade of als in betere muziek?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?
Opnieuw twee nummers die extreem identiek zijn, zowel qua sound als muzikaal. Maar allebei grote hits...
Voor Livelink: in mijn vorige show draaide ik de gloednieuwe single van Inner City en wees ik erop dat ze nu weer voorbij zouden komen
Het weer is hier beter dan gisteren, en toch regent hetquote:Op maandag 8 juli 2019 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik hierna dan eens een slipstream-hit draaien die beter is dan de originele hit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |