Kijk, dat bedoel ik dus. Ik was gewoon lichtelijk geschokt toen ik muziek voor deze show uitzocht. Ik vond dit toch wel de ultieme slipstream-hit. Twee keer een hit scoren met in essentie gewoon hetzelfde nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik naar een ander nummer aan het luisteren was
Men luistert niet. Men hoort een beat en begint te dansen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik was gewoon lichtelijk geschokt toen ik muziek voor deze show uitzocht. Ik vond dit toch wel de ultieme slipstream-hit. Twee keer een hit scoren met in essentie gewoon hetzelfde nummer
Toeval bestaat niet!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
En ik kom zo uit op 49 gedraaide nummers.Puur toeval.
Stel dat we Radio 538 zouden heten...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
En ik kom zo uit op 49 gedraaide nummers.Puur toeval.
Of Radio 1quote:Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stel dat we Radio 538 zouden heten...![]()
quote:

quote:Op maandag 8 juli 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men luistert niet. Men hoort een beat en begint te dansen.
Jij met je man?quote:
Viel me ook al opquote:Op maandag 8 juli 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat verrassend goed op de huidige beat
Met goed oefenen zou ik dit misschien nog net kunnen, ja.quote:
Well done!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
En gewoon lekker in de lange versie, omdat het kan![]()
Dank voor het luisteren naar deze bijzondere show, de 200e () DJ11-show.
200 shows en je er dan lekker makkelijk van af maken door steeds 2 keer hetzelfde nummer te draaienquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dank je wel Elfletterigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Was een themashow die al heel lang een keer moest gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Elfletterig![]()
Bijzonder thema voor een bijzonder lustrum![]()
Was aan de andere kant ook wel een beetje anti-reclame voor muziek.
Ik ga echt zonder meer voor Luv 4 Luv. Staat in mijn Top 200 allertijden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
Show me Love is toch wel veruit mijn favoriet hoor.
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stel dat we Radio 538 zouden heten...![]()
Dank. Gewoon een kwestie van "Daniel" vertellen wat -ie moet zeggenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
Oh, en nog even een compliment voor je jingles waarmee je het origineel en de slipstream aankondigde![]()
Klonk heel professioneel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn zoon vanochtend, net als elke ochtend, om 05.30 wakker gemaakt en hij is vervolgens braaf opgestaan en staat nu onder de douche. Maar ik herinner me nu ineens dat hij vandaag vrij is
Ik gok dat hij zo gewoon naar beneden komt om te ontbijten en daarna weer naar bed gaat. Hij zal wel ter compensatie een extra lekker ontbijt willen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je scoort geen pluspunten daarmee.
Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Dat mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zo gewoon naar beneden komt om te ontbijten en daarna weer naar bed gaat. Hij zal wel ter compensatie een extra lekker ontbijt willen.
Hij gaat niet terug naar bed en hij wist zelf nog wel dat hij vrij was, zei hij net.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel.
Al slaapt het vast lekker als hij zo weer gaat slapen.
Dus eigenlijk heb je er jezelf meer mee, dan hem.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug naar bed en hij wist zelf nog wel dat hij vrij was, zei hij net.
Maar omdat ik hem toch wakker had gemaakt, besloot hij toch maar op te staan.
Het stomme is dat ik zelf ook wat langer had kunnen slapen als ik er aan gedacht had.
http://www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
Het stomme is dat ik zelf ook wat langer had kunnen slapen als ik er aan gedacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |