Wie zaterdag naar Melting heeft geluisterd, weet al precies wat de slipstream-hit is die bij dit nummer hoort

Inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Diane Charlemagne
Brits zangeres (1964-2015)
De grote mevrouw achter de vocalen op vele Moby hits...
Beide prima om aan te horen wat mij betreft.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
38 Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
39 Urban Cookie Collective - Feels Like Heaven
The Key was een #1-hit in Nederland, in 1993. De opvolger, Feels Like Heaven, was ook nog goed voor een #9-notering.
zondequote:Op maandag 8 juli 2019 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal zou ik de lange versie draaien, maar dan duurt de show veel te lang

Graag gedaan; slaap lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze overdosis nineties ga ik maar eens slapen. Thank, Elfje, je hebt er echt werk van gemaakt
Zei een zelfbenoemde liefhebber van muziek (zoals iedereen dat hier trouwens is)...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer staat in de Top 2000 en daar hoort het ook zonder meer thuis. Verguisd door zelfbenoemde "liefhebbers van echte muziek", geliefd door iedereen die van muziek houdt. Zo. Dat is gezegd.
Een beetje provoceren moet soms hè? (Maar dit is gewoon een geweldig nummer, echt)quote:Op maandag 8 juli 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei een zelfbenoemde liefhebber van muziek (zoals iedereen dat hier trouwens is)...
Nee, sorry, leuk als je mee wil lallen na een paar alcoholische versnaperingen of omdat je het dansje van Wendy wil na doen, maar verder is het een niemendalletje...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje provoceren moet soms hè? (Maar dit is gewoon een geweldig nummer, echt)

Welterusten DDM.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze overdosis nineties ga ik maar eens slapen. Thank, Elfje, je hebt er echt werk van gemaakt
Hierna nog één "gewoon" koppeltje. Daarna roep ik een nummer uit tot de meest beschamende, ultieme slipstream-hit ooit.
Ik word eigenlijk altijd wel blij als ik het hoor. Dat is voor mij ook wel een criterium.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry, leuk als je mee wil lallen na een paar alcoholische versnaperingen of omdat je het dansje van Wendy wil na doen, maar verder is het een niemendalletje...
Welterusten Symphquote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank, was erg prettig luisteren![]()
Bedtijd, ook hier
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank, was erg prettig luisteren![]()
Bedtijd, ook hier
Ik heb in algemene zin wat moeite met de 90's hits.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk altijd wel blij als ik het hoor. Dat is voor mij ook wel een criterium.

Ik heb juist ontzettend veel van dat spul op cd-single.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in algemene zin wat moeite met de 90's hits.
Vanaf ongeveer mijn 6e heb ik vrijwel de hele Top 40 altijd gekocht op single en later CD single en gaandeweg de jaren 90 vond ik alles steeds meer op elkaar lijken. De Euro dance vond ik na de eerste hits dramatisch.
Zo erg, dat ik toen gestopt ben met singles kopen...
Hierna alweer een grote dance-hit uit de 90s, gevolgd door wat ik bekroon tot de ultieme slipstream-hit. Het lijkt zo verschrikkelijk veel op de voorganger dat het ronduit beschamend is.
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik ben de meeste eurodance juist de laatste jaren wat meer gaan waarderen (maar wel met mate). Zo'n hele avond als nu is eigenlijk te veel.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer mijn 6e heb ik vrijwel de hele Top 40 altijd gekocht op single en later CD single en gaandeweg de jaren 90 vond ik alles steeds meer op elkaar lijken. De Euro dance vond ik na de eerste hits dramatisch.
Dat was ook de tijd dat ik vrijwel stopte met het luisteren naar de hitparades. Het is één grote eenheidsworst. En broadband internet met Kazaa en Napster was een prima alternatief..quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat ik toen nog zo'n beetje gekocht heb zijn dance (house/trance) tracks die juist niet in de Top 40 terecht kwamen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb juist ontzettend veel van dat spul op cd-single.En verrassend veel slipstream-hits, zo ook het nummer dat hierna komt.
np: Rednex - Cotton Eye Joe
Ach, nuchter vind ik het ook nog best grappigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Och hemel. Ik heb hier te weinig alcohol voor op.
Ouwe Poep In Een Eik...quote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, nuchter vind ik het ook nog best grappig

Maar echtquote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Old Pop In An Oak
Bij deze bekroond tot de ultieme slipstream-hit aller tijden. Echt alles is hetzelfde.![]()
Ik had niet eens door dat ik naar een ander nummer aan het luisteren wasquote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Old Pop In An Oak
Bij deze bekroond tot de ultieme slipstream-hit aller tijden. Echt alles is hetzelfde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |