Nou datquote:Op maandag 8 juli 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Oh ja, het origineel ken ik wel. Lekker nummer ook hoor. Ben de slipstream nu alweer vergeten eigenlijk.
Hierna weer een koppeltje waar een nummer bij zit waarvan ik het origineel in de vorige show draaide. De mevrouw in kwestie is thans de lieftallige echtgenote van het brein achter U96...
Na dit koppeltje van Rollergirl even wat anders dan dance, voor de afwisseling
Ik probeer MadMaster nog te ontzienquote:
"Rollergirl" heeft ook een tamelijk geniale remix gemaakt van The Bad Touch van The Bloodhound Gang. Klinkt echt precies zoals je zou verwachten. Straks komt er ook nog een andere groep waarvoor precies hetzelfde geldt.quote:
Paul Elstak (die zelf ook prima in deze show had kunnen zitten, maar goed). En ik dacht tot een week geleden dat het origineel van hem wasquote:Op maandag 8 juli 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, welke versie ken ik hier nou van? Sowieso happy hardcore

De volgende twee nummers klinken niet heel erg hetzelfde, maar de titels lijken wel weer op elkaar. En de totale sound ook wel.
I knowquote:

interessant, deze ken ik niet, idd wel vrij vergelijkbaarquote:Op maandag 8 juli 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
26 EMF - Unbelievable
27 EMF - I Believe
In Nederland respectievelijk #6 en #28. In Engeland #3 vs #6, in Ierland zelfs #5 vs #2.
Hierna Nederlands fabricaat uit de 90s. Zeer populair wereldwijd... met een originele hit die succesvol was en de sound bepaalde, gevolgd door een slipstream-hit die nog populairder werd...
2 Unlimitedquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna Nederlands fabricaat uit de 90s. Zeer populair wereldwijd... met een originele hit die succesvol was en de sound bepaalde, gevolgd door een slipstream-hit die nog populairder werd...
Er zijn grenzenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je zou The Kooks en Blof trouwens ook zo in slipstream hit neer kunnen zetten, al hun nrs lijken op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |