quote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
We're going to Ibiza is recentelijk opnieuw een hit geworden, dat meegekregen?

Op Ibiza idd.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, omdat een of andere minister shady dingen aan het doen was met geld
En dit zijn niet - ik herhaal NIET - de twee nummers in deze show die het meest op elkaar lijken. Straks komt er nog een koppel voorbij waarbij het verschil nog veel kleiner is.
ik wilde net zeggen dat het net zo goed een andere had kunnen zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet alle andere nummers van de Vengaboys er maar achteraan. Klinkt allemaal hetzelfde
Hierna ging hun sound een klein beetje veranderen. Niet radicaal, maar wel een beetje. Up And Down en We Like To Party hebben echt een identieke sound.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet alle andere nummers van de Vengaboys er maar achteraan. Klinkt allemaal hetzelfde
Imagine Dragons, Blof, Kensingtonquote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Een vriendin wil graag wat meer beschamende dingen weten die uit Nederland komen, want ik lach haar altijd uit met de bagger die uit haar land komt, en ze kent Nederland niet goed genoeg. Ik denk dat ik de Vengaboys maar op de lijst zet.
Vengaboys kan ze nog wel kennen, Blof 100% niet.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vengaboys kan ze nog wel kennen, Blof 100% niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |