soooo wat laat jij je kennen zegquote:
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:01 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard maak maar alvast aantekeningen
Niet gekliktquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland heeft gelijk. Optyfen, kneus.
Eigenlijk trek ik mijn sorry bij deze terug vanwege jouw postquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, daarom is Genee op TV ook zo succesvol zonder JohanGod.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Johan moet eens zijn bek houden.
De enige reden dat VI succesvol is komt door Genee, Gijp en Boskamp. Johan is alleen de symboolmascotte die bijna nooit inhoudelijke punten te benoemen heeft.
Buiten VI acteert hij te veel en probeert hij te veel te liften op het succes van VI.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, daarom is Genee op TV ook zo succesvol zonder JohanGod.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
De enige reden dat VI succesvol is komt door Genee, Gijp en Boskamp. Johan is alleen de symboolmascotte die bijna nooit inhoudelijke punten te benoemen heeft.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:07 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen tijd.
Ik laat mijn oren liever niet hangen naar een luchtfietser op Fok! als ik 10 jaar in het vak zit.
Dit heeft mijn ogen geopend!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol wat een droeftoeter joh, met z'n gekrenkte egotje.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)los-op-johan-derksen
Hahaha eh nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat een verschrikkelijk aapje is het toch ook.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Bolasie het volgende:
Zijn laatste bericht bestond uit een foto van een zichtbaar gehavende Derksen, kort nadat hij thuis van de trap was gevallen en daarbij een zware hersenschudding, een gebroken arm en diverse breuken in zijn gezicht opliep. „Ik wens jou wel het beste, meneer Derksen”, schreef Promes erbij.
Dat is wel heel sneu.
Dit is wel heel retarded jaquote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Bolasie het volgende:
Zijn laatste bericht bestond uit een foto van een zichtbaar gehavende Derksen, kort nadat hij thuis van de trap was gevallen en daarbij een zware hersenschudding, een gebroken arm en diverse breuken in zijn gezicht opliep. „Ik wens jou wel het beste, meneer Derksen”, schreef Promes erbij.
Dat is wel heel sneu.
Bamihapjequote:Op zondag 7 juli 2019 14:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hahaha eh nee.
Johan "mens met een mening" en Gijp "laat gaan joh" zijn uniek.
Boskamp voegt letterlijk niets toe, daar komt geen zinnig woord uit.
Genee is als presentator "goedenavond dames en heren " zo te vervangen
quote:Op zondag 7 juli 2019 14:41 schreef Bolasie het volgende:
Vanaf nu gaan we Promes elke week uitfluiten!
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Danny is geen taalwonder.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @:ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
User Coco zag het al van ver.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Danny is geen taalwonder.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @:ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ze ziet er zelf ook uit als een (fucking lelijk) paard.
NSB uit, altijd lastig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef Nober het volgende:
Utrechts Statenlid woest op Derksen: ’Afschieten die man’
Gatver. Te dikke obese oma.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ze ziet er zelf ook uit als een (fucking lelijk) paard.
[ afbeelding ]
Echt te dom om te poepen als je zoiets roept.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef Nober het volgende:
Utrechts Statenlid woest op Derksen: ’Afschieten die man’
Dit idd. En dan nog Raadslid. Zou bij normale baan niet aan de bak komenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Echt te dom om te poepen als je zoiets roept.
Alle 5 die afleveringen zijn schitterendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef Landgeld het volgende:
Een geweldige reportage over onze levend Johan.
Net een kleine jongen in een snoepwinkel.. Geweldig.
Moet zij weten. Niet geklikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:05 schreef Nober het volgende:
Onze naaktslapende biertapster is jarig!!
[ afbeelding ]
Emma is een narcist.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:56 schreef Nober het volgende:
Emma Wortelboer: 'Mensen hoeven mij niet aardig te vinden'
Presentatrice Emma Wortelboer (22) van BNN Vara heeft niet de behoefte om aardig gevonden te worden door kijkers of collega's. Dit vertelt ze in een interview met Volkskrant Magazine.
Wortelboer wil graag dat haar producties blijven hangen, maar is niet van plan dit te bereiken door bij andere mensen in de smaak te vallen.
"Als mensen mij ontmoeten vinden ze me gewoon een bitch. En als ze naar me kijken op tv denken ze: wie is deze oproerkraaier? Waarom doe je zo raar? Ik kan heftig overkomen, dat schrikt mensen af, ja, dat is niet likeable. Maar het boeit me eigenlijk niet zo veel dat ik niet likeable ben."
De presentatrice doet dan ook geen moeite meer om aardig gevonden te worden. "Ik deed het wel, maar ik heb er niet veel aan. Ik vind het ook niet zo leuk. Wat ik het liefst wil is dat ik op een of andere manier blijf hangen. Dat het gezien wordt wat ik maak."
'Songfestival was een topavond voor mij'
Wortelboers presentatie van het Songfestival trok de aandacht, met name omdat veel mensen haar 'hysterisch' vonden. Onder andere Voetbal Inside en Patty Brard gaven kritiek. De presentatrice laat zich hier niet door beïnvloeden.
"Het was voor mij echt een topavond. En anderen gingen er nu een nare nasmaak aan geven? Ik dacht: iedereen kan alles over me zeggen, maar jullie verpesten het niet voor mij. Jullie maken het alleen maar groter. Dus thanks, I guess."
https://www.nu.nl/achterk(...)ardig-te-vinden.html
Thierry Baudet de oren gewassen :quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
Heb jij een wijf om een gesprek mee te voeren dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
al het homogeweld is de schuld van een snorrepop uit Grolloo.twitter:SpoedNik76 twitterde op maandag 29-07-2019 om 21:57:34Geweld tegen homo's is allemaal de schuld van @LavieJanRoos @jndkgrf @Derksen_Gelul https://t.co/IIaP7FtHpx reageer retweet
Mocht je het programma van Ellie van gisteren gemist hebben: https://www.npostart.nl/e(...)9-07-2019/AT_2121224twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 12:31:00Johan blijft bij standpunt na 'homogesprek' met Ellie Lust. https://t.co/uKNPVME74Q #ellieaandeverkeerdekant #veronicainside https://t.co/A8uV1fKAex reageer retweet
Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Hoewel het AvroTros-programma op NPO 3 gisteravond slechts door 166.000 mensen werd bekeken, was het wel enige tijd trending topic op Twitter.
Wat maar weer eens aangeeft dat we twitter veel te serieus nemen.
Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt, exit polls zijn daarom ook altijd redelijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.
Iemand die totaal onbelangrijk is!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Sidney Smeets de nobuddie. Wie denkt meneer de advocaat dat ie is?
Waar heeft die gespeeld dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 00:10:37Tsja, het zit er nu echt op. We zijn na @BNRfridaymove nog even blijven hangen op Aruba voor een topvakantie in het @DiviResorts . @TUINederland en GM #marinbijl enorm bedankt voor alle goede zorgen #opladenmettui #mashadanki https://t.co/TbsNYC5S56 reageer retweet
straks zit je alleen nog maar met gekkies als Jan Roos of Robert Jensenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Als Johan stopt is er niemand meer met een mening op TV
Lol @ de conclusie. Johan vindt dat homo's zich niet zo aan moeten stellen en gewoon uit de kast moeten komen (toen nog genuanceerd door want je moet je leven leiden zoals jij dat wil, maar dat wordt natuurlijk niet getoond) en wat is dan de conclusie? Het is Johans schuld dat er mensen zijn die homo's uitschelden voor kankerhomoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:34 schreef Bolasie het volgende:
Mocht je het programma van Ellie van gisteren gemist hebben: https://www.npostart.nl/e(...)9-07-2019/AT_2121224twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 12:31:00Johan blijft bij standpunt na 'homogesprek' met Ellie Lust. https://t.co/uKNPVME74Q #ellieaandeverkeerdekant #veronicainside https://t.co/A8uV1fKAex reageer retweet
Vanaf 27:00 JOHAN.
zeg je nu dat derksens meningen niet consequent zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:43 schreef ikbenrond het volgende:
Ik ben fan van VI, maar Johans arrogantie is wel stuitend. Eerst zeggen dat homofobie nog levend is (‘kom niet uit de kast als voetballer’), en nu zegt hij op een dedain toontje ‘stel je niet zo aan, wordt een grote jongen en kom gewoon uit de kast’. Het is voor veel jongens niet zo gemakkelijk als hij doet. Dus ja, ik snap de kritiek hierop wel.
Niet echt nieuws iddquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg je nu dat derksens meningen niet consequent zijn?
wat een schok
Waarom is dit rullevant, moet dat extra gravitas aan je meninkje geven of hoe moet ik dat zienquote:
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Of iets nou makkelijk is of niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:43 schreef ikbenrond het volgende:
Ik ben fan van VI, maar Johans arrogantie is wel stuitend. Eerst zeggen dat homofobie nog levend is (‘kom niet uit de kast als voetballer’), en nu zegt hij op een dedain toontje ‘stel je niet zo aan, word een grote jongen en kom gewoon uit de kast’. Het is voor veel jongens niet zo gemakkelijk als hij doet. Dus ja, ik snap de kritiek hierop wel.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
straks zit je alleen nog maar met gekkies als Jan Roos of Robert Jensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat een intens domme post is dit. Ja één iemand die bij de politie werkt, die gaat dat hele probleem wel even oplossen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef timmmmm het volgende:
Overigens ook frappant hoe de dame die 31 jaar bij de politie heeft gezeten Johan kwalijk neemt dat homo's geen aangifte doen omdat dan het gevoel hebben zich aan te stellen.
Misschien heeft ze zelf ook wel ff de tijd gehad daar wat mee te kunnen doen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]waar kijk ik naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Toch jarenlang dé tv-persoonlijkheid van de politie, je mag hopen dat die meer in de melk te brokkelen heeft bij de groep waar ze zelf nota bene ook bij hoort dan een of andere half seniele voetbalanalyticusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een intens domme post is dit. Ja één iemand die bij de politie werkt, die gaat dat hele probleem wel even oplossen.
[..]Die man moet opgenomen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ze zit bij allemaal van die organisaties dus je opmerking dat ze zelf ook wel wat had kunnen doen sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch jarenlang dé tv-persoonlijkheid van de politie, je mag hopen dat die meer in de melk te brokkelen heeft bij de groep waar ze zelf nota bene ook bij hoort dan een of andere half seniele voetbalanalyticus
[..]Goeiste video ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij domrechts vaak wel, ja. En die zijn hier toch wel in grote getalen aanwezig denk ik. Althans, dat moet je zeggen tegenwoordig, want anders word je aangezien voor een linkse en dan weet je al wat voor stompzinnige reacties je gaat krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is dit rullevant, moet dat extra gravitas aan je meninkje geven of hoe moet ik dat zien
Dat heeft er toch weinig mee te maken? Als politievrouw was ze jarenlang hét gezicht van de politie voor het grote publiek, maar ik heb haar in die hoedanigheid nooit dit, als we haar mogen geloven, grote probleem zien tacklen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en ze zit bij allemaal van die organisaties dus je opmerking dat ze zelf ook wel wat had kunnen doen sloeg nergens op.
Van mij hoef je het niet te zeggen hoor, je komt zelfs wat dom over als je het brengt alsof dat je mening valideertquote:Op woensdag 31 juli 2019 03:37 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Bij domrechts vaak wel, ja. En die zijn hier toch wel in grote getalen aanwezig denk ik. Althans, dat moet je zeggen tegenwoordig, want anders word je aangezien voor een linkse en dan weet je al wat voor stompzinnige reacties je gaat krijgen.
Dat heeft er juist alles mee te maken.(lol) Verder staat dit verhaaltje vol met aannames waar ik vrij weinig mee kan. En wil, want zo boeiend vind ik dit verder niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 06:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heeft er toch weinig mee te maken? Als politievrouw was ze jarenlang hét gezicht van de politie voor het grote publiek, maar ik heb haar in die hoedanigheid nooit dit, als we haar mogen geloven, grote probleem zien tacklen.
Als de politie het schijnbaar niet boeit en ze in die functie weinig tot niks aan het probleem heeft gedaan is het nogal raar om hetzelfde dan een of andere burgernobuddie te verwijten.
Je doet nu voorkomen of ik met de vinger wijs wat ze allemaal niet goed doet, terwijl ik ageer tegen het vingerwijzen. Die Lust is jaren het publieke gezocht van de politie geweest, waarom zou de bereidheid aangifte te doen een voetbalanalyticus aan te rekenen zijn, wanneer de politie zelf er weinig aan doet?
Overigens is die bereidheid er niet alleen bij homo's minder er minder maar over het hele bord.
Weet ik, maar jij hebt dan ook geen domrechts breintjequote:Op woensdag 31 juli 2019 06:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij hoef je het niet te zeggen hoor, je komt zelfs wat dom over als je het brengt alsof dat je mening valideert
quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:42 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij hebt dan ook geen domrechts breintje
Oké allen.quote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een live VI topic met de_kraam, dat heb ik gemist
Denk aan je hartquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder gewoon op met je gezwets.
je moet je bek houden achterlijke teringdebielquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
Niet aan domrechts komen, straks heb je heel VBL achter je aan.
Flik jij nou?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet je bek houden achterlijke teringdebiel
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan heb je ook meteen De_Pel gemist!quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze actquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je ook meteen De_Pel gemist!
Ze lieten zelf blijken dat ze eigenlijk nog langer wilde. Had gehoopt dat John daar mee in zou stemmen.quote:
Hier intrappen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze lieten zelf blijken dat ze eigenlijk nog langer wilde. Had gehoopt dat John daar mee in zou stemmen.
Dat bevatten die kleine breintjes toch niet joh, dat dat over hun gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
Niet aan domrechts komen, straks heb je heel VBL achter je aan.
over hunquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:25 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat bevatten die kleine breintjes toch niet joh, dat dat over hun gaat
Kunnen ze maandag weer bespreken hoe ADO verloren heeft. Of ADO wordt natuurlijk volledig genegeerd want ADO is geen club.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 04:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandag al?![]()
Pfff vroeg man.
Vind ik ook wel heel zwak idd.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die luie honden nemen niets eens de moeite voor de start van het seizoen een uitzending te maken
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:39 schreef Nober het volgende:
Voor maandag:
- Alle tafelgasten in boerka
- Arabische ondertiteling
- Heb je me gemist?
- Kruijswijk, wat een talent
- Maxie was weer lekker bezig in z'n autotje, lekker man
- Ajax kampioen, seizoen is bij deze afgelopen
- Wie volgt Van Bommel op?
- FC Den Bosch vs Jordania
- Vrouwen WK naar 32 landen
- Niet meer roken op perrons
- Ellie Lust en die politiek correcte advocaat
- Genoten van Annemarie van Gaal bij Jinek echt top
- Partij v/d Dieren is een gevaarlijk clubje
- Merel naar Net5, daar kijken ze toch alleen naar op het darkweb?
https://www.radioveronica(...)term=veronica+insidequote:Jan Dijkgraaf: 'We klagen Ellie Lust aan bij de Raad voor de Journalistiek'
'Naar aanleiding van het programma 'Ellie Aan De Verkeerde Kant', waar Jan Dijkgraaf, Jan Roos en Johan Derksen homofoob en transfoob werden genoemd, klagen Dijkgraaf en Roos Ellie Lust aan bij de raad voor de Journalistiek.
In het programma wordt een statement gemaakt door advocaat Sidney Smeets dat de mannen aanzetten tot geweld tegen homo's. Dijkgraaf legt uit: 'Wij hebben geen weerwoord mogen bieden, dit is een journalistieke doodzonde.'
Jan Roos gaat daarnaast aangifte doen van laster en smaad bij de politie. Aan de Raad van Discipline van de Orde van Advocaten leggen ze de uitspraken van Smeets voor.
Jan Roosgodquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.radioveronica(...)term=veronica+inside
ON TOUR.
Hans zoekt altijd uit naar welke wedstrijd hij komende week moet en over die spelers zegt hij dan niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aan de vooravond van de Eredivisie: Hans Kraay jr. over zijn band met de spelers
Morgen begint de Nederlandse voetbalcompetitie weer en dus moet Hans Kraay Jr weer aan de bak. De analist van Fox Sports heeft een bijzondere band met veel spelers en dat levert vaak bijzondere interviews op. Vanavond schuift Hans aan bij Jinek en bespreken we de meest flamboyante spelers uit de Eredivisie.
@Slobeendquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:26 schreef Gehrman het volgende:
Ik lees net dat Fresia een eigen programma krijgt op de zondagmorgen. Dat wordt fijn wakker worden met de odol.
Waarom zijn het eikels? Gewoon mannen met een mening- net als Johan. En goed verwoord en vaak slaan ze de spijker op zn kop. Net als angelagodin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:27 schreef Stofje het volgende:
Hans was in topvorm gisteren.
En ik vind het een behoorlijk triest gegeven dat Jan Dijkgraaf en Jan Roos een platform hebben / krijgen van Veronica. Eikels.
Even aanvullen:quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:39 schreef Nober het volgende:
Voor maandag:
- Alle tafelgasten in boerka
- Arabische ondertiteling
- Heb je me gemist?
- Kruijswijk, wat een talent
- Maxie was weer lekker bezig in z'n autotje, lekker man
- Ajax kampioen, seizoen is bij deze afgelopen
- Wie volgt Van Bommel op?
- FC Den Bosch vs Jordania
- Vrouwen WK naar 32 landen
- Niet meer roken op perrons
- Ellie Lust en die politiek correcte advocaat
- Genoten van Annemarie van Gaal bij Jinek echt top
- Partij v/d Dieren is een gevaarlijk clubje
- Merel naar Net5, daar kijken ze toch alleen naar op het darkweb?
Hier op jouw verzoek Gijps analyse van de nrs 3 t/m 18 van de eredivisie:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat ze niet eens een seizoenspreview doen. Voorbeschouwing op alle teams etc. Normaliter doen ze alleen de top3 dus zou eens leuk zijn mening te horen over alle teams in 1 uitzending.
Koop de VI seizoensgids die is al uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat ze niet eens een seizoenspreview doen. Voorbeschouwing op alle teams etc. Normaliter doen ze alleen de top3 dus zou eens leuk zijn mening te horen over alle teams in 1 uitzending.
Dit is al jaren het geval die Derksen doet ook weleens wat fout.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:34 schreef macca728 het volgende:
Teams zijn toch niet compleet nog.
Kijk naar AZ dat Til kwijt raakt opeens.
Daar staat niks van Johan en René in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Koop de VI seizoensgids die is al uit.
@Zipportalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook voor maandag:
Humberto’s VTBL stopt na één seizoen
Genee: grijns
Gijp:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Johan: wat raar![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe gaat het VTBL youtubekanaaltje dat vol staat met oude VI fragmenten nu heten?
Klinkt als een leuk programma. Ben benieuwd zondag.quote:Presentator Humberto Tan neemt iedere zondagavond op RTL7 het laatste voetbalnieuws door met zijn vaste gasten, waaronder Theo Janssen, Jimmy Floyd Hasselbaink, Bart Nolles en Simon Zijlemans. Zij schuiven afwisselend aan. Ook prominenten uit de voetbal zoals Willem van Hanegem, Ronald Koemen en diverse topspelers maken af en toe hun opwachting als tafelgast.
Maken ze wel goed in de returnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een leuk programma. Ben benieuwd zondag.
Om Hans huwelijk, is ie eigenlijk wel getrouwd met Sofietje, te redden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag maar tot 22:00. We worden beflikkerd.
Aanstaande vrijdag speelt ook LiverpoolGenot, dus dat is prima.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag maar tot 22:00. We worden beflikkerd.
Vreemd account. Veel volgers ook nog eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer mensen die zich storen aan dit twitter account https://twitter.com/Derksen_Gelul ?
Zit steeds meer activistische politieke zooi te twitteren, wat dan vervolgens aan Johan Derksen wordt toegeschreven.
Of zit er een Fok!ker achter dit account?
Misschien moet de FOK Twitter Knokploeg hem daar eens op wijzen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer mensen die zich storen aan dit twitter account https://twitter.com/Derksen_Gelul ?
Zit steeds meer activistische politieke zooi te twitteren, wat dan vervolgens aan Johan Derksen wordt toegeschreven.
Of zit er een Fok!ker achter dit account?
Ja dat is ook het domme. Ik weet wel dat Johan altijd zegt: "dat gelul op social media interesseert mij geen reet en ik heb zelf geen twitter account" .quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:25 schreef BobW het volgende:
Als je die reacties leest, zijn er veel mensen die echt denken dat het Johan is![]()
Ik zal er wel even wat van zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet de FOK Twitter Knokploeg hem daar eens op wijzen?
@:jancees
@:ggmm
Goed bezigquote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 05-08-2019 om 11:28:46@Derksen_Gelul Jammer. Dit begon als een leuk parodie-account, maar nu wordt het enkel nog gebruikt voor de kortzichtige proletenmening van de persoon achter dit account. /ontvolgen reageer retweet
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.quote:
Zijn stukje was gister al beter dan Beuving zijn hele oeuvre.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.
Lijkt me ook niks dat je zo'n act bent dat iedereen al in de lach schiet als je één woord zegt op een bepaalde toonquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.
Skipquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die man is niet van de tv af te slaan. Walgelijk.
Haha idd was goed te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:07 schreef -XOR- het volgende:
Bas was geloof ik wel een paar kilootjes aangekomen van het lopend buffet in Benidorm.
Kutkrant.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef BobW het volgende:
Ik ben benieuwd wat het eerste oude schijtlollige filmpje gaat worden.
Wie is Bas?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:26 schreef Nober het volgende:
Boskamp
Kraaij
Kieft
Valentijn
Bas
Hendriks (gaat nog wel debuteren)
Ruim voldoende voor weer een nieuw seizoen!
En dan staan alle hittepetitten weer op de eerste rij om bij jinek aan te schuivenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:29 schreef Evertjan het volgende:
eerst even natuurlijk de hele LGBT-gemeenschap beledigen. Dommigheid kent geen tijd en de domme kijkers van VI kunnen dan lekker schaapachtig mee lachen
Bas was gisteren prima bij Goedemorgen Eredivisie. Gewoon iemand met een mening (en mensen met een mening zijn er niet veel hahaha). Liever dat dan een kasplantje waaruit mediatrainingteksten komen.quote:
Het is bij Gijp en Derksen wel een beetje aan het doorslaan hoor te laatste tijd. Ze lijken meer op cabaretiers dan voetbalanalisten. Grappen maken kunnen ze beter overlaten aan professionals zoals Theo Maassen en Peter Pannekoekquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan staan alle hittepetitten weer op de eerste rij om bij jinek aan te schuiven
Ik ben dat var gezeik schijtbeuquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bas was gisteren prima bij Goedemorgen Eredivisie. Gewoon iemand met een mening (en mensen met een mening zijn er niet veel hahaha). Liever dat dan een kasplantje waaruit mediatrainingteksten komen.
Dat is niet de schuld van Bas. Hij kan zeggen dat hij geen zin heeft om te komen praten, maar dan nodigen ze al snel een andere hansworst uit. Het klootjesvolk moet boos en ziedend kunnen zijn over de grote boze VAR.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben dat var gezeik schijtbeu
Wie is die omgebouwde nobuddie op 5:00?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef RipCity het volgende:
Hear Hear Olcay. Die omgebouwde op de bank heeft weer een mening...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Loiza_Lamersquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wie is die omgebouwde nobuddie op 5:00?
GUUSEDtwitter:JinekLive twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:44:31De sportzomer blijft doordenderen! Afgelopen weekend werd namelijk het '#WKDaklozen 2019' gehouden in Cardiff. Willem Lubbersen speelt in het voetbalteam en vertelt samen met Guus Hiddink en Frank Evenblij over dit bijzondere toernooi. #Jinek https://t.co/bGjEZUS6uE reageer retweet
Johangod over Mikkyquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef RipCity het volgende:
Hear Hear Olcay. Die omgebouwde op de bank heeft weer een mening...
Ohja die mee deed aan expeditie robinson, domme muts heeft weer geen idee waar het over praat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Loiza_Lamers
Een of andere kapster uit Arnhem
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Johangod over Mikky![]()
@:el-stinho 2:00-2:15
Zou je dr raken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Loiza_Lamers
Een of andere kapster uit Arnhem
Ziekenhuisjes bouwen genot.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:16 schreef Bolasie het volgende:
GUUSEDtwitter:JinekLive twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:44:31De sportzomer blijft doordenderen! Afgelopen weekend werd namelijk het '#WKDaklozen 2019' gehouden in Cardiff. Willem Lubbersen speelt in het voetbalteam en vertelt samen met Guus Hiddink en Frank Evenblij over dit bijzondere toernooi. #Jinek https://t.co/bGjEZUS6uE reageer retweet
Ja wat een overbodige zender is dat zegquote:
PSV weet ook weer waar het staat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat een overbodige zender is dat zeg
Daar is niks mis meequote:Op maandag 5 augustus 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV weet ook weer waar het staat.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV weet ook weer waar het staat.
Ik lees nu echt voor het eerst dat SBS9 überhaupt bestaatquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat een overbodige zender is dat zeg
Heracles keepertje ging ook niet voluitquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:30 schreef BobW het volgende:
Ik gok voor het eerste reclameblok het kutkeeper-filmpje over Zoet.
Blatteredquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb het wel gemist om te zeiken op die kutfilmpjes.
Wat een extreem laffe mentaliteit. We groeien op en we sterven met Wim Kieft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij het eerste kutfilmpje of var moment ben ik weg
Ik kruip alvast over de grond hahahahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:29 schreef Evertjan het volgende:
eerst even natuurlijk de hele LGBT-gemeenschap beledigen. Dommigheid kent geen tijd en de domme kijkers van VI kunnen dan lekker schaapachtig mee lachen
De Ellie Lust van het voetbal.quote:
Wat raar dat Caland de functie van een zanger niet snapt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wordt hij toch voor betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |