abonnement Unibet Coolblue
pi_188079144
5 Augustus weer!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188081249
Promes was drama, Johan krijgt gelijk.
AJ
pi_188149890
Emma Wortelboer: 'Mensen hoeven mij niet aardig te vinden'

Presentatrice Emma Wortelboer (22) van BNN Vara heeft niet de behoefte om aardig gevonden te worden door kijkers of collega's. Dit vertelt ze in een interview met Volkskrant Magazine.

Wortelboer wil graag dat haar producties blijven hangen, maar is niet van plan dit te bereiken door bij andere mensen in de smaak te vallen.

"Als mensen mij ontmoeten vinden ze me gewoon een bitch. En als ze naar me kijken op tv denken ze: wie is deze oproerkraaier? Waarom doe je zo raar? Ik kan heftig overkomen, dat schrikt mensen af, ja, dat is niet likeable. Maar het boeit me eigenlijk niet zo veel dat ik niet likeable ben."

De presentatrice doet dan ook geen moeite meer om aardig gevonden te worden. "Ik deed het wel, maar ik heb er niet veel aan. Ik vind het ook niet zo leuk. Wat ik het liefst wil is dat ik op een of andere manier blijf hangen. Dat het gezien wordt wat ik maak."

'Songfestival was een topavond voor mij'
Wortelboers presentatie van het Songfestival trok de aandacht, met name omdat veel mensen haar 'hysterisch' vonden. Onder andere Voetbal Inside en Patty Brard gaven kritiek. De presentatrice laat zich hier niet door beïnvloeden.

"Het was voor mij echt een topavond. En anderen gingen er nu een nare nasmaak aan geven? Ik dacht: iedereen kan alles over me zeggen, maar jullie verpesten het niet voor mij. Jullie maken het alleen maar groter. Dus thanks, I guess."

https://www.nu.nl/achterk(...)ardig-te-vinden.html
pi_188149903
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:56 schreef Nober het volgende:
Emma Wortelboer: 'Mensen hoeven mij niet aardig te vinden'

Presentatrice Emma Wortelboer (22) van BNN Vara heeft niet de behoefte om aardig gevonden te worden door kijkers of collega's. Dit vertelt ze in een interview met Volkskrant Magazine.

Wortelboer wil graag dat haar producties blijven hangen, maar is niet van plan dit te bereiken door bij andere mensen in de smaak te vallen.

"Als mensen mij ontmoeten vinden ze me gewoon een bitch. En als ze naar me kijken op tv denken ze: wie is deze oproerkraaier? Waarom doe je zo raar? Ik kan heftig overkomen, dat schrikt mensen af, ja, dat is niet likeable. Maar het boeit me eigenlijk niet zo veel dat ik niet likeable ben."

De presentatrice doet dan ook geen moeite meer om aardig gevonden te worden. "Ik deed het wel, maar ik heb er niet veel aan. Ik vind het ook niet zo leuk. Wat ik het liefst wil is dat ik op een of andere manier blijf hangen. Dat het gezien wordt wat ik maak."

'Songfestival was een topavond voor mij'
Wortelboers presentatie van het Songfestival trok de aandacht, met name omdat veel mensen haar 'hysterisch' vonden. Onder andere Voetbal Inside en Patty Brard gaven kritiek. De presentatrice laat zich hier niet door beïnvloeden.

"Het was voor mij echt een topavond. En anderen gingen er nu een nare nasmaak aan geven? Ik dacht: iedereen kan alles over me zeggen, maar jullie verpesten het niet voor mij. Jullie maken het alleen maar groter. Dus thanks, I guess."

https://www.nu.nl/achterk(...)ardig-te-vinden.html
Emma is een narcist.
U MAD?
pi_188149929
"Als mensen mij ontmoeten vinden ze me gewoon een bitch.”

Nee, dan heb je het goed voor elkaar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188153696
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
pi_188153954


[ Bericht 100% gewijzigd door Evertjan op 27-07-2019 15:17:21 ]
pi_188157120
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
Thierry Baudet de oren gewassen :

https://www.gids.tv/video(...)iquideert-henk-otten
pi_188169826
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
Heb jij een wijf om een gesprek mee te voeren dan?
  maandag 29 juli 2019 @ 20:08:19 #72
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188193692
Wanneer begint het weer?
pi_188193745
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:08 schreef GwaiLow het volgende:
Wanneer begint het weer?
Volgende week maandag, 5 augustus.
pi_188193991
Die luie honden nemen niets eens de moeite voor de start van het seizoen een uitzending te maken
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_188194302

De VERLOREN zoon Emile vanavond bij Jinek over De Ligt en De Jong.



[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2019 20:50:57 ]
pi_188195538
Sjw’ers weer kwaad op onze snor. Blijkbaar heeft die iets gezegd tegen Ellie Lust..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188196372
al het homogeweld is de schuld van een snorrepop uit Grolloo.
pi_188198214
Vriend van de show Emilio Schelvecchio bij Jimek. _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188200956
Ellie Lust teleurgesteld na ‘homogesprek’ met Derksen: ‘Onbegrijpelijk dat hij zo denkt’

‘Onuitstaanbaar’, ‘onthutsend’ en ‘triest’: Johan Derksen heeft zich gisteravond niet geliefd gemaakt met zijn uitspraken over homo's in het tv-programma Ellie aan de verkeerde kant. Op Twitter regende het reacties. Interviewer Ellie Lust concludeerde na afloop van het gesprek met de voetbalanalist ook dat ze zijn woorden ‘teleurstellend en onbegrijpelijk’ vond.

In haar nieuwe programma gaat de voormalige politiewoordvoerster Lust in gesprek met slachtoffers van homohaat en spreekt ze de ‘verkeerde kant’: mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan homodiscriminatie en -geweld. Zo komt ze terecht bij de analist van Veronica Inside, die met zijn harde grappen over homo’s op tv indirect zou bijdragen aan homogeweld. Derksen zorgt geregeld voor ophef met zijn uitspraken over homo's.

Derksen zegt in het gesprek dat hij achter zijn grappen blijft staan. Hij is van mening dat er veel ‘huilverhalen’ zijn in de homogemeenschap. Homo’s kunnen volgens hem gewoon uit de kast komen zonder consequenties. Ze duiken volgens hem te makkelijk in de slachtofferrol. ,,Ik vind dat de homo’s meer karakter moeten tonen en gewoon moeten durven en dat het uiteindelijk wel meevalt”, zegt Derksen. Lust, die het zelf lastig vond om uit de kast te komen in haar traditionele familie, probeert begripvol te blijven: ,,Maar mensen zijn toch niet karakterloos als ze het niet doen?”

Derksen: ,,Ik vind wel dat heel veel mensen uit die homoscene gevoelig zijn voor grappen, opmerkingen, meningen over de homoscene. Dan denk ik: joh, waar maak je je druk om? Ik adviseer slechts: wees eens een flinke jongen, kom uit de kast, heb er schijt aan!” Als Lust zegt dat ze het erg vindt dat veel mensen niet eens meer de moeite doen om zich te verweren tegen discriminatie ‘omdat dat erbij hoort’, werpt Derksen tegen: ,,Maak jij dit programma nu om van de homo een geweldige zielenpoot te maken?”

Dan toont Lust een filmpje van advocaat Sidney Smeets die zegt dat ‘grappen’ als die van Derksen eraan bijdragen dat het uitschelden voor ‘homo’ als normaal wordt gezien, ook door rechters. Het is volgens hem de eerste stap naar geweld. Derksen raakt geagiteerd. ,,Het interesseert me geen reet wat die meneer ervan vindt. Ik ben Johan Derksen, ik heb mijn taalgebruik en als hij zegt dat het een slechte zaak is voor de hele homofiele familie dan weet hij niet wat hij zegt. Ik ga me hier toch niet staan verdedigen tegen een of andere advocaat die ik niet ken?”

Lust: ,,Maar hij zegt wél wat”. Derksen: ,,Ik ben het geweten van Nederland niet! Als wat ik gezegd heb op tv een reden is voor homogeweld, dan moet iedereen met een mening van tv. Dat is toch onzin? Ik word beschuldigd dat homogeweld mijn schuld is!”

Na afloop van het gesprek laat Ellie Lust de woorden van Derksen bezinken. Ze noemt het ‘teleurstellend’ dat ze Derksen niet van mening heeft doen veranderen en ze vindt het ‘onbegrijpelijk dat hij denkt zoals hij denkt’.

Hoewel het AvroTros-programma op NPO 3 gisteravond slechts door 166.000 mensen werd bekeken, was het wel enige tijd trending topic op Twitter. Veel twitteraars zijn het gloeiend met Lust eens. Ze vinden dat Derksen een ‘gebrek aan empathisch vermogen’ heeft, noemen zijn uitlatingen ‘onthutsend’ en hopen dat hij desondanks toch iets heeft geleerd van het gesprek.

Derksens dochter Marieke heeft het programma naar aanleiding van alle ophef gisteravond teruggekeken. ‘Ik snap de reacties, maar volgens mij wordt er langs elkaar heen gepraat’, twittert ze. ‘Zoals ik Johan ken zegt hij: kom uit die kast, schijt aan iedereen, stand tall en ben trots op wie je bent. Iedereen die dat veroordeelt, is een mafkees.’
Bron
pi_188202486
Mocht je het programma van Ellie van gisteren gemist hebben: https://www.npostart.nl/e(...)9-07-2019/AT_2121224

Vanaf 27:00 JOHAN.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 12:40:56 ]
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:41:14 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188202591
Hoewel het AvroTros-programma op NPO 3 gisteravond slechts door 166.000 mensen werd bekeken, was het wel enige tijd trending topic op Twitter.

Wat maar weer eens aangeeft dat we twitter veel te serieus nemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188202616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Hoewel het AvroTros-programma op NPO 3 gisteravond slechts door 166.000 mensen werd bekeken, was het wel enige tijd trending topic op Twitter.

Wat maar weer eens aangeeft dat we twitter veel te serieus nemen.
Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:44:56 #83
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188202637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.
Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt, exit polls zijn daarom ook altijd redelijk betrouwbaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188202668
Ook weer typisch dat die Lust dus eigenlijk 'Johan probeerde te veranderen' tijdens het gesprek. Waarom?

Dochter Marieke verwoordt het goed. Dat is exact hoe hij erin staat. Door al dat tegengas moet Derksen zich vaak in bochten wringen, waar weer reactie op ontstaat. Terwijl zijn mening eigenlijk vrij duidelijk is.
pi_188202681
Sidney Smeets de nobuddie. Wie denkt meneer de advocaat dat ie is?
pi_188202706
Wat een held die Derksen.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 13:48:01 #87
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_188203648
Derksen _O_
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_188203852
Derksengod.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 15:25:23 #89
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188204993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Sidney Smeets de nobuddie. Wie denkt meneer de advocaat dat ie is?
Iemand die totaal onbelangrijk is!
Rini dankjewel.
pi_188205141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Sidney Smeets de nobuddie. Wie denkt meneer de advocaat dat ie is?
Waar heeft die gespeeld dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')