quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:31 schreef Dven het volgende:
Ah, hond is vanmorgen gebeten door een slang. Dag begon iets anders dan gehoopt
Uurtje of 7 in de ochtend. Opeens hoor ik één van de honden janken. Ik ga naar buiten zie ik m'n andere hond op twee meter afstand van een smok (soort slang) van ruim 2 meter en zo dik als de vuust van een volwassen ventquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]heftig?
Hier gaat het ok, tuin is een zandbak maar alsnog wel leukdoe mn best om het te redden en lukt wel beetje maar is sowieso te laat
how you doing
Ergens wel vet maar liever bij de burenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Uurtje of 7 in de ochtend. Opeens hoor ik één van de honden janken. Ik ga naar buiten zie ik m'n andere hond op twee meter afstand van een smok (soort slang) van ruim 2 meter en zo dik als de vuust van een volwassen ventnog nooit zo'n grote slang van mn leven gezien in het wild en sowieso een bizar exemplaar want de grootste ooit gevangen is 2.5 meter. Deze zal daar geen halve meter van afgezeten hebben
Ergste was dat hij de benedenverdieping van het huis inkroop, waar we momenteel de bar aan het maken zijn. Heb hem sindsdien niet meer kunnen vindengeen giftige slang maar wel erg agressief en heeft nogal een pijnlijke beet.
van zaterdag? wauw, klinkt goedquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:40 schreef Dven het volgende:
Verder wel goed. Nog steeds aan het bijkomen van vrijgezellenfeest afgelopen zaterdag
Zijn geen kleine hondjes dus zou in principe niet moeten kunnenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ergens wel vet maar liever bij de burenben je niet bang dat ie een van je honden dood maakt
[..]
van zaterdag? wauw, klinkt goed
lijkt me zo'n naar ideequote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn geen kleine hondjes dus zou in principe niet moeten kunnenbeter deze joekel dan een zandadder ofzo want dan kan het inderdaad wel eens afgelopen zijn
Kheb een slotjesquotaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:18 schreef Goudenvis het volgende:
@:vanillekwark maak ik een keer een liev topic over je, gooi je ‘m dicht
Eigenlijk voor het eerst in een jaar dat ik een slang in de tuin zie. Maar gelijk zo'n knoepersquote:
Bij Isabellaland en Elviraland.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm laatste was bij saffier die ik meekreeg, welke nog meer?
Heb wel mn kattingdraagmand naar boven gehaald om deze redendan kan ik ze daar in gooien mocht er brand zijn en van balkon gooien, doei
Wijquote:
Leukste fok duo ooit.quote:
Onze hoogtepunt is al jaren geleden helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leukste fok duo ooit.
Ik eet nu Noodles uit een cup, gelukkig ben ik alleen, anders was ik allang gestenigd
Of kibbeling met mandarijntjes in de bus eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onze hoogtepunt is al jaren geleden helaas
Dat is wel heel asociaal ja, net als pindakaas of salami.
Of patatje oorlog om half 9 sochtends.
als je m nog tegen komt zeker even doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk voor het eerst in een jaar dat ik een slang in de tuin zie. Maar gelijk zo'n knoepersben wat gaan nameten en denk dat hij tussen de 2 en 2.2 is. Ben getergd hem weer te vinden en er een foto van te trekken
oh hm nee niet meegekregen.. Wij hadden gisteren ook een brand(je) op het werk, wat een ramp met ontruimenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij Isabellaland en Elviraland.
En bij de FFF, ter hoogte van de Kringloopwinkel
Eigenlijk best een goed idee.. cavia's in de mand smijten en met een touwtje naar beneden hengelen
Grootste slang die ik gevangen heb was een adder van net iets meer dan een halve meter. Dit zou een flinke overtreffing van m'n PR zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je m nog tegen komt zeker even doen
[..]
oh hm nee niet meegekregen.. Wij hadden gisteren ook een brand(je) op het werk, wat een ramp met ontruimen
en doen!alles voor de dieren
zeker ook nog een wit broodje?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb trouwens vandaag ook nog eens een broodje pindakaas op, echt asociaal..
wtf kibbeling MET mandarijntjes?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of kibbeling met mandarijntjes in de bus eten.
Wowquote:
nu zin in kibbelingquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf kibbeling MET mandarijntjes?los zijn dat ook sws van die vieze
Ik nu ook gvdquote:
Alleen in de schaduw.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
is een strandtent geschikt om daar boek te lezen ?
en is het erg als je in je eentje gaat ?
Ah daar issie weer eensquote:
Vieze viezequote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf kibbeling MET mandarijntjes?los zijn dat ook sws van die vieze
Vezelwit ! Soort witbrood, maar dan bruinquote:
Opstaanquote:
Ja, maar wel iets bestellenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
is een strandtent geschikt om daar boek te lezen ?
en is het erg als je in je eentje gaat ?
Welnee, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:02 schreef Goudenvis het volgende:
@:draaideurcrimineel noemde je ons homo?
@:plompzakker
@:wollah
@:wielrennerdt
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk voor het eerst in een jaar dat ik een slang in de tuin zie. Maar gelijk zo'n knoepersben wat gaan nameten en denk dat hij tussen de 2 en 2.2 is. Ben getergd hem weer te vinden en er een foto van te trekken
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
cavia's in de mand smijten en met een touwtje naar beneden hengelen
Nog één keer stoer doen en ik naai je een ban aanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:03 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daarbij?
Waar vind ik zo snel een cavia? An sich een vrij goed plan. Chihuahua zal ook wel werken denk ikquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nog één keer stoer doen en ik naai je een ban aan
Sehr gutquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:06 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik laat het hierbij, ik heb geen zin om een hele dag in een sc te hangen.
Bij Femquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar vind ik zo snel een cavia? An sich een vrij goed plan. Chihuahua zal ook wel werken denk ik
Morninggggquote:
Oh, baal hier alleen van de wind, als die nou eens ging liggenquote:Op woensdag 3 juli 2019 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze zijn hier op kantoor bezig met de airco.
Dus ik hoop dat het weer 6 weken 35 graden wordt
Toen het zo warm was, was het echt windstil :/quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh, baal hier alleen van de wind, als die nou eens ging liggen
Ja, heb toen schaduwdoeken opgehangen boven de ren, anders werden ze gebraden buitenquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen het zo warm was, was het echt windstil :/
Gebraden caviaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb toen schaduwdoeken opgehangen boven de ren, anders werden ze gebraden buiten
Moet je ook lekker braden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb toen schaduwdoeken opgehangen boven de ren, anders werden ze gebraden buiten
In de Cromaquote:
Moet zeggen, ze doen het erg goed, heb geen uitval gehad, zelfs de oudjes huppelen nog vrolijk rond. Was al bang met die hitte dat die zouden bezwijken. Je bent bij Eva geweest?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebraden cavia![]()
Ik moest een maand geleden toen het ook zo warm was, met de cavia's naar de dierenarts in Belgie, op een gegeven moment ook maar even een doek over de transportkist gegooid, omdat die zon er vol op stond.
Ja, hier deden ze het ook bijzonder goed, ze leken echt heel weinig last te hebben van de hitte.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet zeggen, ze doen het erg goed, heb geen uitval gehad, zelfs de oudjes huppelen nog vrolijk rond. Was al bang met die hitte dat die zouden bezwijken. Je bent bij Eva geweest?
Lekker medium raaawrrrrquote:
Das wel zuur. Heb gister de cavia's geschoren, dat was wel grappig, heb er 1 die dan echt heel mooi blijft staan, die heeft nu een kort pittig kapsel, lekker frisquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier deden ze het ook bijzonder goed, ze leken echt heel weinig last te hebben van de hitte.
Ik ben binnen korte tijd 2 x bij Eva geweest
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Das wel zuur. Heb gister de cavia's geschoren, dat was wel grappig, heb er 1 die dan echt heel mooi blijft staan, die heeft nu een kort pittig kapsel, lekker fris
Wel zo lekker weinig haar, geeft zo’n rare smaak als je ze frituurt.quote:
Het is gelukkig een heel stabiel clubjequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het lijkt wel schattig. zag de foto's nog van je cavia's in cavia topic, leuke beestjes
Ik weet het niet.. net als honden en katten zou ik het niet zo snel etenquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wel zo lekker weinig haar, geeft zo’n rare smaak als je ze frituurt.
Momenteel 55quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gelukkig een heel stabiel clubje![]()
Hoeveel cavia's heb jij nu op de teller ?
Dat zijn ook Cuy's die zijn een keer zo zwaar als een caviaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wel zo lekker weinig haar, geeft zo’n rare smaak als je ze frituurt.
Alsnog een mooi aantalquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Momenteel 55correctie het zijn er 53 er zijn van de week ook weer twee verhuisd
Wat een kutyell.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:01 schreef Rozevla het volgende:
Hebben jullie ook een jel als je een pand kraakt ?
“ hi ha haken wij gaan je lekker kraken “ ?
quote:
Flikker zelf opquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:50 schreef Sigaartje het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het kliekje. Ik hoop dat ze snel oprotten.
Ja een ban dus.quote:
Wat heb je nou te zeiken?quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:50 schreef Sigaartje het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het kliekje. Ik hoop dat ze snel oprotten.
Het is toch gelukt !!!!quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:21 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wat heb je nou te zeiken?denk je serieus dat wij HK een ban aan kunnen naaien
Omdat ie met vakantie is, is ook zo sneu voor z’n gezin andersquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is toch gelukt !!!!
Hij is mooi gebanned![]()
![]()
Gebannedquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Omdat ie met vakantie is, is ook zo sneu voor z’n gezin anders![]()
Kattenquote:
Dat is hier de norm, lees je eens in en als je dat niet kunt moet je maar iemand zoeken die het voor kan lezen, schele.quote:
Lol prima.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is hier de norm, lees je eens in en als je dat niet kunt moet je maar iemand zoeken die het voor kan lezen, schele.
Dat klinkt alsof je je kut een keer moet wassenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dima mocht willlen dat hij een kruidenvrouwtje om zijn micropiemel heeft.
Deze is gaat dood. Snel weg hier krekquote:
Stuur nudes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit in de carwash en ik verveel me
Mag nietquote:
Wie?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
scrupuleusje is een heel dom kneusje
Waar is je vriendje, HPLC? Lang niet gezien hahaha
Niks geregel hier, bek houden en vooral niet op 'invoeren' klikkenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben al het één en ander aan het regelen.
O ik was al bij 'afvoeren'.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niks geregel hier, bek houden en vooral niet op 'invoeren' klikken
Sc sletjeeeeequote:Op zondag 7 juli 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Wow wajo wtf ziek druk hier ik kan het niet bijhouden
Mijn autisme kan het niet aanquote:Op zondag 7 juli 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Wow wajo wtf ziek druk hier ik kan het niet bijhouden
Dat weet ik zelf nog niet eensquote:
Nee dankje. Ben net ziek geweest.quote:
Whehe, dat krijg je als je wat ouder wordtquote:
wat wil je daar gaan doen?quote:
Zijn geband!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
Zelfs de modjes zijn op vakantie, en het blijft stil
Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
Zelfs de modjes zijn op vakantie, en het blijft stil
zijn die nu al te koop?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou deze jongen heeft kaarten aangevraagd voor de GP van Nederland in 2020
Auswichquote:
Beetje zuipen en Poolse worst etenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zuipen en Poolse worst eten
Beetje naar een concentratiekamp gaanquote:
oke, wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje naar een concentratiekamp gaan
September, denk ik... na het hoogseizoen.quote:
maar ik heb in augustus vakantie..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
September, denk ik... na het hoogseizoen.
O jeequote:
nee, ik heb dan vakantie gepakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee
Heb jij vaste vakantiedagen ? Lees: bouwvak
Expres in het hoogseizoen? Ben je gek of zoquote:
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expres in het hoogseizoen? Ben je gek of zo
Ha, jij gaat ook naar Japanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
en in de herfst of winter pak ik nog eens vakantie, maar die is nog niet gepland.
ik twijfel nog of ik het geld wil uitgeven aan japan, of toch iets goedkopers zoek.
ook? wie nog?quote:
Ik, maar ik wil graag volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook? wie nog?
en dat is nog niet zo zeker.
ik wil op zich wel, maar ik heb niet zo veel zin om zo lang in een vliegtuig te zitten
Oooooooooooooo een spelfoutje!!!!!!!!!!!quote:
Uhmmmquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Rozevla het volgende:
HOU JE KUT SMOEL LELIJKE TYFUS DOWNIE!!!!!!!!!!!
Ja, weet niet.. ken hem/ haar nietquote:
Ik ga wel met je mee op vakantie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zuipen en Poolse worst eten
ik vind het gewoon lastig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik, maar ik wil graag volgend jaar.
Nog niets geregeld tho... dus het kan nog alle kanten op.
Volgend jaar ga ik ook weer naar Ibiza, dus het kan niet op.
Mja... ik heb altijd een koptelefoon op, Ipadje met series, zo valt het wel mee
Meestal probeer ik wel te slapen, maar toen ik naar NY ging, kon ik helaas niet slapen op de nachtvlucht, maar echt geen last gehad van een jetlag
Kansloos kkkneusjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oooooooooooooo een spelfoutje!!!!!!!!!!!
HOU JE KUT SMOEL LELIJKE TYFUS DOWNIE!!!!!!!!!!!
Ja, dat moet je helemaal zelf weten héquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:30 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik ga wel met je mee op vakantie.
Maar dan wordt er geneukt ook, hè.
Mijn planning is nog niet eens zover.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lastig.
als ik deze winter zou gaan dan zou ik vliegen naar tokyo, dan wisselen van vliegveld en door vliegen naar kumamoto.
Heel goed. Ik hou wel van vrouwen die niet te moeilijk doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet je helemaal zelf weten hé
Wil niet zeggen dat je dit met mij moet doen, Polen heeft vast voldoende vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Heel goed. Ik hou wel van vrouwen die niet te moeilijk doen.
Goed dat je de bal bij mij legt.
Jammer weer, dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dit met mij moet doen, Polen heeft vast voldoende vrouwen.
En anders even naar Bulgarije
Ja of niet.. je weet het niet hequote:
Ticketaanvraag is afgelopen week geweest ja. Volgende maand worden de gelukkigen bekendgemaakt.quote:
voor welke plekken/prijsklasse ga je?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ticketaanvraag is afgelopen week geweest ja. Volgende maand worden de gelukkigen bekendgemaakt.
Haarpijn Grandstand 2 - Saturday - Bronze I en Eastside Grandstand 3 - Sunday - Gold.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor welke plekken/prijsklasse ga je?
Haha viesmadquote:
quote:
PREACH GURLLL!!!quote:
watquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PREACH GURLLL!!!
Straks er weer in rollen
[..]
wat
Ik droom daaroverquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik sta elke ochtend op met deze gedachte
serioesoe, zijn dagelijkse groet deed mij goed.quote:
Ik kan er ook altijd moeilijk afscheid van nemen.quote:
Nee, ga maar weer weg.quote:
Wat een passief agressieve vraag zegquote:
Aardig, maar ook aardig gestressed. Hopelijk na volgende week alle stress weg.quote:
hihi ja erg hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?quote:
meer zoals dromenvangertjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
Die ken ik niet eensquote:
Heb je foto's?quote:
Ja en die heftige tumblrquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had drollenvangertje niet die enorme tetten?
Hee nootmansquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
serioesoe, zijn dagelijkse groet deed mij goed.
Oke, jij hebt gewonnenquote:
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd moeilijk afscheid van nemen.
Pardon ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
We we wequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ezio niet meegemaakt hebbenquote:
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezienquote:
Ja hoor.quote:
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloonsquote:
Dat idee heb ik soms ook jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloons
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze scquote:
Dat klopt idd. Wij zijn oldskoolquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze sc
Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.quote:
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.
Awhhhh Capiquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Awhhhh Capi![]()
Ja en even uit mijn hoofd De_Ananas, Skylark, Lakitu, ReetVeter
Yep en wij zitten hier nog...quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.
Carrière en shit
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep en wij zitten hier nog...
Het is overigens maar net wat je verstaat onder een leven en een carrière
Omg een niet-toxische FOK!ker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezien
Niet dat dat wat uitmaakt, een ieder is welkom
Wie ben jij nou weer?quote:
Semiquote:
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn levenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit jij de hele zomer nog op kantoor?
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zakquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
Maar geen vakantie in het verschiet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
De eerste week van oktober pasquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar geen vakantie in het verschiet?
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zak
We zitten in een nieuwe fase. Ik ben al helemaal enthousiastquote:
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!
Gelijk kwaad in bed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”
Haha jezus Troll waaromquote:
Nou, het was dus geen cijfer, maar de mededeling dat ik nog ff aan m'n structuur mag gaan sjoemelen. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste week van oktober pas, maar misschien ga ik daarvoor nog een paar dagen naar Polen of ergens anders heen.
[..]
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?
Ik weet nog wel dat mijn klasgenoten mijn scriptieverdediging bij wilden wonen, maar dat mocht niet.
Toen hadden ze wel netjes (1,5 uur) gewacht
Polen, waarom Polen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste week van oktober pas, maar misschien ga ik daarvoor nog een paar dagen naar Polen of ergens anders heen.
[..]
Good busyquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het was dus geen cijfer, maar de mededeling dat ik nog ff aan m'n structuur mag gaan sjoemelen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Daarna is het plan om een master te doen.
Cute. Waarom heeft iedereen nieuwe accounts thoquote:
She's back!quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cute. Waarom heeft iedereen nieuwe accounts tho
Ik? Paar maanden pas ja, maar na m'n reizen verdwijn ik hoogstwaarschijnlijk gewoon weer.quote:
maanden al?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik? Paar maanden pas ja, maar na m'n reizen verdwijn ik hoogstwaarschijnlijk gewoon weer.
Klopt jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon ?
Dat waren meer Breathtaking en consorten
Ik ben maar een braaf 4ebe-jequote:
nooit een vlieg kwaad gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maar een braaf 4ebe-je
Superlief voor mensen.quote:
Dat laatste welquote:
ik heb geen zin meerquote:
Dat had ik al niet toen de wekker ging.quote:
mwa, ik begon positief vanmorgen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik al niet toen de wekker ging.
Ik zit een topic uit 2009 terug te lezen, weet ook niet waarom.quote:
Wolvendagen genot.quote:
hoe zou tegenwoordig met @Sinosappel zijn?quote:
Of @Devviequote:Op woensdag 10 juli 2019 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou tegenwoordig met @:Sinosappel zijn?
Rokje is wel nog af en toe op fok toch?quote:
Vrij weinig heb ik het ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rokje is wel nog af en toe op fok toch?
dat is dan wel weer goed nieuwsquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk kwaad in bed.![]()
Ik werd om 6 uur wakker en toen dacht ik: ah.. nog drie kwartier ronken.
Na (gevoelsmatig) 1 sec ging de wekker al
Net doen of je mij niet kentquote:
Komt dat door mijquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit een topic uit 2009 terug te lezen, weet ook niet waarom.
Nee zegt me niks iddquote:
Heeeey, ik zie een kans voor mijquote:
Noobquote:
Vanavond schrijf ik een open sollicitatiequote:
Maar kom op, van wie ben je een kloon dan?quote:
NoelGallagher maar die is anoniemquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar kom op, van wie ben je een kloon dan?
Nooit van gehoord, derhalve noob.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
NoelGallagher maar die is anoniem
Ik wist het.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
NoelGallagher maar die is anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |