quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor, je zal het niet geloven misschien, maar het is helemaal niet mijn bedoeling je te pesten.
Je hier ben ik het ook wel mee eens. Is het niet gewoon zo'n persoon die zichzelf geen houding weet te geven en dan maar IETS moet zeggen? Heb je toch wel meer dat soort lui, kom je eens een keer op de fiets naar het werk bv "zo... op de fiets vandaag?"quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:41 schreef Gruj0 het volgende:
Vind het wel een beetje aparte manier van iemand zijn aandacht trekken of een praatje proberen te maken. "Soo, loop je weer".
Maar vandaag kan van alles, dus ik kijk er niet meer van op. Ik denk dat je je alleen al vanwege dit daarom niet zoveel van aan moet trekken. Als jij hem niet leuk vindt, zal hij er toch niks mee kunnen bereiken.
Kennelijk ben je onbeschoftquote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:30 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
Blijkbaar heb je wat andere kleertjes aan met deze hitte en hij vind je er gewoon lekker uitzien.
Zo moeilijk is dat niet toch ?
Is het niet gewoon weer een kloon van...?quote:
Ja vind ik ook. Waarschijnlijk verteld ze aan haar collega's dat mensen op het internet allemaal rare dingen hebben gezegd terwijl ze gewoon wilde horen dat collega a haar een lekker mokkel vind omdat hij naar haar kijkt als ze langsloopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:40 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat TS geen update meer geeft.
Zou ze stiekem toch gezwicht hebben voor deze verleiding?
Hoe durf je zomaar mensen 'belachelijk' te maken op internet. Echt ziek hoor.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe durf je zomaar mensen 'belachelijk' te maken op internet. Echt ziek hoor.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe durf je zomaar mensen 'belachelijk' te maken op internet. Echt ziek hoor.
Julliequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |