De enige die je kan vertellen is hij zelf wij kunnen alleen maar aannames doen. En daarmee kun je bewust of onbewust het hele “voorval” groter maken als dat het voor hem ooit was. Dat is het nu waarschijnlijk al.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:56 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Als mensen hier blijven zeggen waarom ik het wil weten en ik blijf keer op keer zeggen dat het komt omdat ik er nieuwsgierig naar ben en mannen vaak niet snap, raak ik op een gegeven moment ook geïrriteerd dat ik steeds dezelfde vragen beantwoord. Vind het ook niet fijn dat je zegt dat ik er niet teveel achter moet zoeken, dat lost het dan voor mij ook niet op.
Ik lach je niet uit hoor, je zal het niet geloven misschien, maar het is helemaal niet mijn bedoeling je te pesten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Mensen uitlachen, is leuk hè?nou ik schrijf dan liever "vreemde" topics dan dat ik onbeschoft ben en mensen pest op een forum.
Ik denk dat niet, maar als ik dat zou denken zou ik het gewoon vragen aan die persoon zelf.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:14 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ja als iemand zulke opmerkingen zou maken denk je toch ook wtf? Waaromben je met me bezig
Precies. En het gegrinnik van de andere collega bevestigt dit alleen maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Je hebt ook van die mannen die het een soort van sport vinden om onzekere meidjes te kakken te zetten. Dit lijkt me er zo een. Hoe ongemakkelijker je wordt, hoe mooier ze het vinden.
Dat noemen ze ook wel klootzakken of pesters. Heel treurig volk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Je hebt ook van die mannen die het een soort van sport vinden om onzekere meidjes te kakken te zetten. Dit lijkt me er zo een. Hoe ongemakkelijker je wordt, hoe mooier ze het vinden.
Dit kan best kloppen, triest dit soort mensen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Je denkt dat mannen ineens niet meer flirten als ze een vriendin/vrouw hebben?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:51 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Kan ik me niet afvragen waarom een bezette man zulke dingen op werk moet zeggen
Ze is een collega van Naregenkomtzonquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:25 schreef Cockwhale het volgende:
Op wat voor kantoor werk je eigenlijk?
Heb ik collegas hier? Dat zou ik dan ook niet echt leuk vinden als iemand mijn verhaal herkent. Aan de andere kant heb ik ook niks te verbergen, dus het is primaquote:
Luister naar het grootste deel van de reacties! Het is kut maar waarschijnlijk is het pest gedrag of willen ze een reactie uitlokken. Door er zo over na te denken voer je het alleen maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:02 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Heb ik collegas hier? Dat zou ik dan ook niet echt leuk vinden als iemand mijn verhaal herkent. Aan de andere kant heb ik ook niks te verbergen, dus het is prima
Mocht het pestgedrag zijn, kan hij wat verwachten. De eerstvolgende keer dat hij een rotopmerking maakt, heeft hij een probleemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:26 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Luister naar het grootste deel van de reacties! Het is kut maar waarschijnlijk is het pest gedrag of willen ze een reactie uitlokken. Door er zo over na te denken voer je het alleen maar.
Anders doe je gewoon wat aan dat onzekere gedrag. Je ziet er blijkbaar leuk uit in een jurkje en hij maakt een opmerking. Nou man man man, stop de persen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:41 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Mocht het pestgedrag zijn, kan hij wat verwachten. De eerstvolgende keer dat hij een rotopmerking maakt, heeft hij een probleem
Dit.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 21:43 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
Dat is opgekropte geilheid ts. 355 dagen per jaar houden mannen hun geilheid voor zich. En dan in de zomer komt het er in een keer uit. En zeggen ze rare dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |