Aardig, maar ook aardig gestressed. Hopelijk na volgende week alle stress weg.quote:
hihi ja erg hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?quote:
meer zoals dromenvangertjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
Die ken ik niet eensquote:
Heb je foto's?quote:
Ja en die heftige tumblrquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had drollenvangertje niet die enorme tetten?
Hee nootmansquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
serioesoe, zijn dagelijkse groet deed mij goed.
Oke, jij hebt gewonnenquote:
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd moeilijk afscheid van nemen.
Pardon ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
We we wequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ezio niet meegemaakt hebbenquote:
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezienquote:
Ja hoor.quote:
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloonsquote:
Dat idee heb ik soms ook jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloons
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze scquote:
Dat klopt idd. Wij zijn oldskoolquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |