Aardig, maar ook aardig gestressed. Hopelijk na volgende week alle stress weg.quote:
hihi ja erg hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?quote:
meer zoals dromenvangertjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
Die ken ik niet eensquote:
Heb je foto's?quote:
Ja en die heftige tumblrquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had drollenvangertje niet die enorme tetten?
Hee nootmansquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
serioesoe, zijn dagelijkse groet deed mij goed.
Oke, jij hebt gewonnenquote:
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd moeilijk afscheid van nemen.
Pardon ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe SC-slet? Net als 4EBE vroeger?![]()
![]()
We we wequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:29 schreef Ezio het volgende:
Gaat de SC altijd zo traag tegenwoordig? Vroegâh hadden we vaak verschillende topics per dag nodig
Ezio niet meegemaakt hebbenquote:
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezienquote:
Ja hoor.quote:
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloonsquote:
Dat idee heb ik soms ook jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat deze SC maar 3 users heeft en de rest doen we met kloons
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze scquote:
Dat klopt idd. Wij zijn oldskoolquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. als jij al 12 jaar in deze sc zit.. dan zit ik ook minimaal zo lang in deze sc
Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.quote:
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.
Awhhhh Capiquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Awhhhh Capi![]()
Ja en even uit mijn hoofd De_Ananas, Skylark, Lakitu, ReetVeter
Yep en wij zitten hier nog...quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.
Carrière en shit
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep en wij zitten hier nog...
Het is overigens maar net wat je verstaat onder een leven en een carrière
Omg een niet-toxische FOK!ker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezien
Niet dat dat wat uitmaakt, een ieder is welkom
Wie ben jij nou weer?quote:
Semiquote:
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn levenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit jij de hele zomer nog op kantoor?
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zakquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
Maar geen vakantie in het verschiet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
De eerste week van oktober pasquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar geen vakantie in het verschiet?
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zak
We zitten in een nieuwe fase. Ik ben al helemaal enthousiastquote:
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!
Gelijk kwaad in bed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |