Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.quote:
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag Bobbyb gisteren ook nog posten, maar die is helemaal van het eerste uur, ik kwam er pas een aantal delen later bij.
Awhhhh Capiquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die is helemaal oldskool. Zie PeZu ook nooit meer posten. Die postte vanaf deel 1
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Awhhhh Capi![]()
Ja en even uit mijn hoofd De_Ananas, Skylark, Lakitu, ReetVeter
Yep en wij zitten hier nog...quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een leven gekregen denk ik.
Carrière en shit
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep en wij zitten hier nog...
Het is overigens maar net wat je verstaat onder een leven en een carrière
Omg een niet-toxische FOK!ker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit 12 jaar in deze sc en nog nooit gezien
Niet dat dat wat uitmaakt, een ieder is welkom
Wie ben jij nou weer?quote:
Semiquote:
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn levenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit jij de hele zomer nog op kantoor?
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zakquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
Maar geen vakantie in het verschiet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
De eerste week van oktober pasquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar geen vakantie in het verschiet?
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zak
We zitten in een nieuwe fase. Ik ben al helemaal enthousiastquote:
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!
Gelijk kwaad in bed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |