Lol prima.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is hier de norm, lees je eens in en als je dat niet kunt moet je maar iemand zoeken die het voor kan lezen, schele.
Dat klinkt alsof je je kut een keer moet wassenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dima mocht willlen dat hij een kruidenvrouwtje om zijn micropiemel heeft.
Deze is gaat dood. Snel weg hier krekquote:
Stuur nudes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit in de carwash en ik verveel me
Mag nietquote:
Wie?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
scrupuleusje is een heel dom kneusje
Waar is je vriendje, HPLC? Lang niet gezien hahaha
Niks geregel hier, bek houden en vooral niet op 'invoeren' klikkenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben al het één en ander aan het regelen.
O ik was al bij 'afvoeren'.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niks geregel hier, bek houden en vooral niet op 'invoeren' klikken
Sc sletjeeeeequote:Op zondag 7 juli 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Wow wajo wtf ziek druk hier ik kan het niet bijhouden
Mijn autisme kan het niet aanquote:Op zondag 7 juli 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Wow wajo wtf ziek druk hier ik kan het niet bijhouden
Dat weet ik zelf nog niet eensquote:
Nee dankje. Ben net ziek geweest.quote:
Whehe, dat krijg je als je wat ouder wordtquote:
wat wil je daar gaan doen?quote:
Zijn geband!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
Zelfs de modjes zijn op vakantie, en het blijft stil
Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
Zelfs de modjes zijn op vakantie, en het blijft stil
zijn die nu al te koop?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou deze jongen heeft kaarten aangevraagd voor de GP van Nederland in 2020
Auswichquote:
Beetje zuipen en Poolse worst etenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zuipen en Poolse worst eten
Beetje naar een concentratiekamp gaanquote:
oke, wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje naar een concentratiekamp gaan
September, denk ik... na het hoogseizoen.quote:
maar ik heb in augustus vakantie..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
September, denk ik... na het hoogseizoen.
O jeequote:
nee, ik heb dan vakantie gepakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee
Heb jij vaste vakantiedagen ? Lees: bouwvak
Expres in het hoogseizoen? Ben je gek of zoquote:
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expres in het hoogseizoen? Ben je gek of zo
Ha, jij gaat ook naar Japanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
en in de herfst of winter pak ik nog eens vakantie, maar die is nog niet gepland.
ik twijfel nog of ik het geld wil uitgeven aan japan, of toch iets goedkopers zoek.
ook? wie nog?quote:
Ik, maar ik wil graag volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook? wie nog?
en dat is nog niet zo zeker.
ik wil op zich wel, maar ik heb niet zo veel zin om zo lang in een vliegtuig te zitten
Oooooooooooooo een spelfoutje!!!!!!!!!!!quote:
Uhmmmquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Rozevla het volgende:
HOU JE KUT SMOEL LELIJKE TYFUS DOWNIE!!!!!!!!!!!
Ja, weet niet.. ken hem/ haar nietquote:
Ik ga wel met je mee op vakantie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zuipen en Poolse worst eten
ik vind het gewoon lastig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik, maar ik wil graag volgend jaar.
Nog niets geregeld tho... dus het kan nog alle kanten op.
Volgend jaar ga ik ook weer naar Ibiza, dus het kan niet op.
Mja... ik heb altijd een koptelefoon op, Ipadje met series, zo valt het wel mee
Meestal probeer ik wel te slapen, maar toen ik naar NY ging, kon ik helaas niet slapen op de nachtvlucht, maar echt geen last gehad van een jetlag
Kansloos kkkneusjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oooooooooooooo een spelfoutje!!!!!!!!!!!
HOU JE KUT SMOEL LELIJKE TYFUS DOWNIE!!!!!!!!!!!
Ja, dat moet je helemaal zelf weten héquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:30 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik ga wel met je mee op vakantie.
Maar dan wordt er geneukt ook, hè.
Mijn planning is nog niet eens zover.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lastig.
als ik deze winter zou gaan dan zou ik vliegen naar tokyo, dan wisselen van vliegveld en door vliegen naar kumamoto.
Heel goed. Ik hou wel van vrouwen die niet te moeilijk doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet je helemaal zelf weten hé
Wil niet zeggen dat je dit met mij moet doen, Polen heeft vast voldoende vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Heel goed. Ik hou wel van vrouwen die niet te moeilijk doen.
Goed dat je de bal bij mij legt.
Jammer weer, dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dit met mij moet doen, Polen heeft vast voldoende vrouwen.
En anders even naar Bulgarije
Ja of niet.. je weet het niet hequote:
Ticketaanvraag is afgelopen week geweest ja. Volgende maand worden de gelukkigen bekendgemaakt.quote:
voor welke plekken/prijsklasse ga je?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ticketaanvraag is afgelopen week geweest ja. Volgende maand worden de gelukkigen bekendgemaakt.
Haarpijn Grandstand 2 - Saturday - Bronze I en Eastside Grandstand 3 - Sunday - Gold.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor welke plekken/prijsklasse ga je?
Haha viesmadquote:
quote:
PREACH GURLLL!!!quote:
watquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PREACH GURLLL!!!
Straks er weer in rollen
[..]
wat
Ik droom daaroverquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik sta elke ochtend op met deze gedachte
serioesoe, zijn dagelijkse groet deed mij goed.quote:
Ik kan er ook altijd moeilijk afscheid van nemen.quote:
Nee, ga maar weer weg.quote:
Wat een passief agressieve vraag zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |