Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn levenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit jij de hele zomer nog op kantoor?
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zakquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
Maar geen vakantie in het verschiet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja.. ik denk eigenlijk de rest van mijn leven
Hoe is het met de studie ?
De eerste week van oktober pasquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar geen vakantie in het verschiet?
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk cijfer voor scriptie en dan heb ik een BA op zak
We zitten in een nieuwe fase. Ik ben al helemaal enthousiastquote:
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wekker ging vanochtend en ik dacht NEE!
Gelijk kwaad in bed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht “NU AL??????? GODVERDOMME!!!!!”
Haha jezus Troll waaromquote:
Nou, het was dus geen cijfer, maar de mededeling dat ik nog ff aan m'n structuur mag gaan sjoemelen. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste week van oktober pas, maar misschien ga ik daarvoor nog een paar dagen naar Polen of ergens anders heen.
[..]
Lekker hoor en daarna aan de bak of een andere studie ?
Ik weet nog wel dat mijn klasgenoten mijn scriptieverdediging bij wilden wonen, maar dat mocht niet.
Toen hadden ze wel netjes (1,5 uur) gewacht
Polen, waarom Polen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste week van oktober pas, maar misschien ga ik daarvoor nog een paar dagen naar Polen of ergens anders heen.
[..]
Good busyquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het was dus geen cijfer, maar de mededeling dat ik nog ff aan m'n structuur mag gaan sjoemelen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Daarna is het plan om een master te doen.
Cute. Waarom heeft iedereen nieuwe accounts thoquote:
She's back!quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cute. Waarom heeft iedereen nieuwe accounts tho
Ik? Paar maanden pas ja, maar na m'n reizen verdwijn ik hoogstwaarschijnlijk gewoon weer.quote:
maanden al?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik? Paar maanden pas ja, maar na m'n reizen verdwijn ik hoogstwaarschijnlijk gewoon weer.
Klopt jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon ?
Dat waren meer Breathtaking en consorten
Ik ben maar een braaf 4ebe-jequote:
nooit een vlieg kwaad gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maar een braaf 4ebe-je
Superlief voor mensen.quote:
Dat laatste welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |