om eenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:02 schreef GGMM het volgende:
Scrummie werd om een werkelijk schandalige wijze volledig keihard gefileerd in het Ajax-topic. Het enige wat hij kon doen om zichzelf nog enigszins te verweren was een spelfoutje in een artikel te blijven herhalen. Het was bijzonder pijnlijk om te zien. Het leek wel een treinongeluk. Zelden zoiets extreem pijnlijks gezien.
Ik heb het moeten afkappen omdat het zo pijnlijk zielig werd.
9.
Roddelenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.0 krijgt er flink van langs in DE APP
Ben je nou nog steeds boos?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roddelen.
Dat is toch wel het meest trieste wat ik vandaag heb gezien (naast het hoofd van @:maxi-mus dan)
Dan vind ik deze sneer vrij willekeurig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens boos geweest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens boos geweest eigenlijk.
Feitelijk juist.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik deze sneer vrij willekeurig.
Wat ben je ongelofelijk vermoeiend (en dom in dit geval).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel niks van wat jij post is feitelijk juist.
Blij dat je het eindelijk snapt!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je ongelofelijk vermoeiend (en dom in dit geval).
Ik post iets. Jij zegt: ik vind dat willekeurig. Ik zeg: dat is een feit (dat het willekeurig is). En dan heb ik geen idee of het een feit is, en vervolgens post ik nooit feiten.
Macedonië maatquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vertel me meer over je vakantie Tjacka
Oost Europa genot, ik ga er ook graag heen. Macedonië nog niet geweest maar ik hoor er positieve dingen over: mooie natuur, lekker eten.quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heet tegenwoordig Noord-Macedonië
Waar heb jij zijn hoofd gezienquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roddelen.
Dat is toch wel het meest trieste wat ik vandaag heb gezien (naast het hoofd van @:maxi-mus dan)
Ah ja, zelfde voor mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen Charlotte heeft ooit foto's van mij gezien. Daar stond mijn hoofd niet op overigens.
En we lopen inmiddels mijlenver achter op conservatieve landen als Amerika op het gebied van wietteelt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel vrijwel alles aan het verbieden.
Oké, het was zo rustig in het Feyenoord-topic en hij was weer driftig aan het posten in zijn youtube hoekje.quote:
Binnen 5 jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Over 5 jaar is alcoholgebruik in sportkantines ook verboden.
onze vereniging doet niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Over 5 jaar is alcoholgebruik in sportkantines ook verboden.
Bij ons gelukkig ook niet, sommige kantines mag je al niet voor een bepaalde tijd alcohol bestellen.quote:
en dan? denk je dat er bij ons politie langskomt ?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt nog wel als er nieuwe wetten komen
gekkigheid welquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig ook niet, sommige kantines mag je al niet voor een bepaalde tijd alcohol bestellen.
ja indd, dan kan mijn club ook wel stoppenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zou wel de doodsteek zijn voor onze club, die draait voor 90% op kantine inkomsten.
cursusborrel danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de hogeschool hebben ze laatst ook een studieborrel georganiseerd zonder alcohol. Opkomst 4 man
Dus deze week weer ouderwets een studieBBQ met onbeperkt pils en wijn.
Wij hadden laatst een bekerwedstrijd om half 3, waren met een bus, supporters moesten tot 2 uur wachten met bier bestellen.quote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef JanCees het volgende:
ik ga vrijdag zuipweekend met de voetbal
lekker hoor
wtf met een busquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een bekerwedstrijd om half 3, waren met een bus, supporters moesten tot 2 uur wachten met bier bestellen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de hogeschool hebben ze laatst ook een studieborrel georganiseerd zonder alcohol. Opkomst 4 man
Dus deze week weer ouderwets een studieBBQ met onbeperkt pils en wijn.
oh wij hebben niet zo'n grote club zeg maar dat dat kanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten soms best ver reizen, dan vrijwel altijd in de bus.
Wij moeten ook zelf lappen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh wij hebben niet zo'n grote club zeg maar dat dat kan
Ja, paupers.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je die vechtpartij van harkema vs kollum gezien Maxi?
Niemand wil bobben.quote:
Harrekieten wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harkema en Gorredijk staan er wel om bekend he.
Jubbega was ook altijd zo'n tegenstanderquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Harrekieten wil ik niks mee te maken hebben.
neemt toe lol terwijl het al verboden wordt op festivals door gemeentesquote:egeringspartij CDA wil dat er een lachgasverbod komt. Kamerlid Kuik gaat minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vragen om een wettelijke regeling te maken. Die heeft al laten weten dat hij ernaar gaat kijken.
Kuik constateert dat het gebruik van lachgas als genotsmiddel "gigantisch toeneemt" en dat dit grote gevolgen heeft voor de gezondheid, de verkeersveiligheid en het milieu. Coalitiepartner ChristenUnie is het met haar eens.
Klopt, Oebele Schokker speelt daar nu bij. Hebben een spelersbudget van 100.000+.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jubbega was ook altijd zo'n tegenstander
Ik vind het gebruik ervan debiel maar iedereen moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
neemt toe lol terwijl het al verboden wordt op festivals door gemeentes
geldt voor allesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik ervan debiel maar iedereen moet het zelf weten.
Spelen toch maar Tweede Klasse?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, Oebele Schokker speelt daar nu bij. Hebben een spelersbudget van 100.000+.
Dit jaar pas zoveel geld erin gepompt, toch best veel voor een amateurclub. Bij ons betaal je gewoon contributie.quote:
Zeker een rijke localquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar pas zoveel geld erin gepompt, toch best veel voor een amateurclub. Bij ons betaal je gewoon contributie.
Heerenveen wordt niks dit seizoen ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij die SGP dorpen als Genemuiden en Staphorst.
Kan weleens vechten tegen degradatie wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen wordt niks dit seizoen ouwe reus.
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan weleens vechten tegen degradatie worden
Ook nog maar iets van 7.000 seizoenskaarten verkocht. Vroeger 26000 seizoenskaarten en een wachtlijst van 15.000 lolquote:
Zo dat is aardig teruggelopen ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook nog maar iets van 7.000 seizoenskaarten verkocht. Vroeger 26000 seizoenskaarten en een wachtlijst van 15.000 lol
symboolwetgeving jc.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
neemt toe lol terwijl het al verboden wordt op festivals door gemeentes
deze sc ookquote:
Ik zie graag een linkje van deze Tweet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er is iemand lichtelijk ziedend op twitter omdat ik Pierie een ballenjongen noemde.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie graag een linkje van deze Tweet.
twitter:jongejonga twitterde op dinsdag 02-07-2019 om 18:45:18@simonzwartkruis Wat leuk dat de ballenjongen ook op de foto mag. reageer retweet
oh ben jij dat. lolquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:jongejonga twitterde op dinsdag 02-07-2019 om 18:45:18@:simonzwartkruis Wat leuk dat de ballenjongen ook op de foto mag. reageer retweet
Ik klik nog eerder je zuurstoftoevoer uit dan op deze link, Roland.quote:
We plegen allemaal wel een keer een zonde.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik klik nog eerder je zuurstoftoevoer uit dan op deze link, Roland.
ff biechten danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We plegen allemaal wel een keer een zonde.
Je bent vergeven makker.
was jij net zo goed debet aanquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goedemorgen.
Deze SC is dood. Heeft @:onlogisch met zijn WhatsApp groepje toch mooi voor elkaar gekregen.
Is de helft niet gewoon verbannen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goedemorgen.
Deze SC is dood. Heeft @:onlogisch met zijn WhatsApp groepje toch mooi voor elkaar gekregen.
Geef dan een link, klootviool.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
Er is een feminist ontzettend ziedend in WKV.
Altijd lachen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WKV / [Woensdag 21.00 uur] Nederland - Zweden #1 halve finale
#free @Calandquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is de helft niet gewoon verbannen?
Misschien heeft Elan het druk op zijn werk (lol)quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Caland en Elan heb ik al een tijdje niet gezien.
Jammer van Caland.
Wat is Caland zijn excuus dan, die werkt bij een bank.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft Elan het druk op zijn werk (lol)
Misschien denkt hij net als Jancees dat hij nog een ban heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is Caland zijn excuus dan, die werkt bij een bank.
fantasyquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3 boys.
oh ja, die serie vergeet ik steedsquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goed dat je het zegt, straks even cadeau kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh ja, die serie vergeet ik steeds
Maar morgen komt me sowieso niet echt goed uit. (moeder is jarig)
Ik zal Netflix even vragen of ze het kunnen uitstellen.
Wat het gaat worden is alom bekend.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, straks even cadeau kopen.
Ga je weer taart eten?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh ja, die serie vergeet ik steeds
Maar morgen komt me sowieso niet echt goed uit. (moeder is jarig)
Ik zal Netflix even vragen of ze het kunnen uitstellen.
Woest.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goedemorgen.
@Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan hij beter bitcoin kopen..quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef aTypisch het volgende:
Je hebt hier dus nog steeds mensen die nu blij zijn als hun alts in eurootjes een beetje zijn gestegen terwijl ze in sats hebben verloren.![]()
Dan ben je niet goed bij je paasei.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat onlogisch inmiddels online is.
Dus deze vraag sla ik even over.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
lekker, hoop ik tenminstequote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
afgelopen weekend de eerste "nieuwe" mosselen gegeten, waren ook prima
Think againquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Think again
Gisteren teruggekomen van een welverdiende vakantie.
Pannetje mosselen, werelds.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.
Weekje Malgrat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.
Wil je het echt weten of zit je gewoon vervelend te doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading is
ik gok op Dickquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.quote:
Niet geclaimd dus niet geldigquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.
Eens. Geen slimme actie van hem.quote:
Een vierkant boek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
@:el-stinho
Dat zou echt een groot drama zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
twitter:NOS twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:28:55Storing bij Facebook, WhatsApp en Instagram https://t.co/SGcKLeYPma reageer retweet
jupquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou echt een groot drama zijn.
Wanneer komt dat boekje uit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
quote:
twitter:mariekederksen3 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:37:54@fariaans @Raybar180 @HeldenMagazine @BoksJasper @TiltMonkey Najaar. reageer retweet
Gelukkig. Had tragisch geweest als het boekje na zijn roemloze afscheid op het WK2020 had gekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:mariekederksen3 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:37:54@:fariaans @:Raybar180 @:HeldenMagazine @:BoksJasper @:TiltMonkey Najaar. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
Ik keek naar wat leeuwen en hyena's op NPO1.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Mansjester het volgende:
NPO 2 Door het hart van China gaat nu over het Chinese voetbal
Wel interessant
Dat wordt een groot boek in stoeptegel formaat om alle dartssuccessen van Raymond in samen te vattenquote:
Savanne International genotquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek naar wat leeuwen en hyena's op NPO1.
Een rechthoekig boek kan ook groot zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt een groot boek in stoeptegel formaat om alle dartssuccessen van Raymond in samen te vatten
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3, vrienden.
Wat heb ik daar smerig veel zin in.
Moet ik weten.
Wel geinig ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Moet ik weten.
Jawel joh! Ik vind ST veel vermakelijker dan Dark.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geinig ja.
Niet zo goed als Dark tho.
ben in seizoen 2 afgehaaktquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Moet ik weten.
Daar wacht ik ook wel beetje op jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde van de huizenmarkt.
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef aTypisch het volgende:
Ben nu wel een moeilijk hard boek aan het lezen.
We are Legion (We are Bob)
Papieren unit natuurlijk. En audioboek bij Audible.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koop nou maar gewoon wat bitcoin van het salaris van je eerste bijbaantje
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
SOW DAN KOEKOEKquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
Vergelijkbaar met Ready Player One of zeg ik dan iets doms?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Papieren unit natuurlijk. En audioboek bij Audible.
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uitquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef aTypisch het volgende:
Ben nu wel een moeilijk hard boek aan het lezen.
We are Legion (We are Bob)
SODEJUquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook leuk jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uit
Wijvenboek joh. Had je wel genoeg Linda´s mee?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uit
Prima boekje manquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijvenboek joh. Had je wel genoeg Linda´s mee?
Je hebt het ooit over zijn oren gehadquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:36 schreef aTypisch het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom stinho al jaren boos wordt als ik hem aanspreek op de foks
Goeie genade.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, mad. Niks mis met cryptoquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Dark echt vele malen beter, not even close.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel joh! Ik vind ST veel vermakelijker dan Dark.
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:50:26Ik zit heerlijk mee te janken! Billenknijpend spannend en op Hollandse wilskracht gered! 👍👍🤜#NEDswe reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:50:26Ik zit heerlijk mee te janken! Billenknijpend spannend en op Hollandse wilskracht gered! 👍👍🤜#NEDswe reageer retweet
Blijft een vreemde man he.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
HIER WORDT UITGEDEELDquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
gratis geld genotquote:
Het huilen stond mij ook naderder dan het lachen, vanwege het vertoonde spel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Team USA prikt er binnen 15 minuten 2 in ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben zoveel geluk aan hun kont dus ik weet het nog zo net niet, op kwaliteit kansloos
dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Team USA prikt er binnen 15 minuten 2 in ofzo.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Angela de Jong en Johan Derksen in Hendriks & Genee
https://www.mediacourant.(...)n-in-hendriks-genee/
Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Geklikt! Goed artikel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je ergens bent, je een teringdikke ruft moet laten en je die zachtjes probeert te laten maar er eigenlijk gewoon in vol ornaat uit klapt?
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je ergens bent, je een teringdikke ruft moet laten en je die zachtjes probeert te laten maar er eigenlijk gewoon in vol ornaat uit klapt?
Er viel weinig te klikken.quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ik heb heel af en toe dat ik in de supermarkt echt enorm moet ruften en dat doe ik dan ook gewoon (terwijl ik loop dus dat niemand echt weet dat ik het was) en dan loop ik vervolgens via een omweg de weg opnieuw en kijk ik goed naar de gezichten van de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Nee, nooit. Ranzig varken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Mijn voeten zijn verbrandquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
[..]
Ik heb heel af en toe dat ik in de supermarkt echt enorm moet ruften en dat doe ik dan ook gewoon (terwijl ik loop dus dat niemand echt weet dat ik het was) en dan loop ik vervolgens via een omweg de weg opnieuw en kijk ik goed naar de gezichten van de mensen om mij heen.
En dan geniet ik.![]()
als je niet naar de darkrooms gaat kan je dat allemaal redelijk controlerenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Moet zij wetenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De moeder van @:ggmm is jarig jongens!
Vannacht al gefeliciteerd uiteraardquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Krijgen we dan groepskorting?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kom jij even goed weg.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor de bevalling is de vagina als een onbeschreven pagina. Na het krijgen van de tweeling is de kut eerder een bodemloze put.
Hangt als spandoek in de straat bij iemand die morgen blijkbaar gaat trouwen.
Het aparte is dat het tegenover de basisschool is, waar nu afscheid wordt genomen van een lerares omdat ze met pensioen gaat.
Gelukkig is het niet bij mijn huis in de buurt waardoor ik als tokkie afgeschilderd had kunnen worden.
allemaal in de APP, je bent altijd welkom.quote:
Nee, zo kansloos ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
allemaal in de APP, je bent altijd welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |