om eenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:02 schreef GGMM het volgende:
Scrummie werd om een werkelijk schandalige wijze volledig keihard gefileerd in het Ajax-topic. Het enige wat hij kon doen om zichzelf nog enigszins te verweren was een spelfoutje in een artikel te blijven herhalen. Het was bijzonder pijnlijk om te zien. Het leek wel een treinongeluk. Zelden zoiets extreem pijnlijks gezien.
Ik heb het moeten afkappen omdat het zo pijnlijk zielig werd.
9.
Roddelenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.0 krijgt er flink van langs in DE APP
Ben je nou nog steeds boos?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roddelen.
Dat is toch wel het meest trieste wat ik vandaag heb gezien (naast het hoofd van @:maxi-mus dan)
Dan vind ik deze sneer vrij willekeurig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens boos geweest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens boos geweest eigenlijk.
Feitelijk juist.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik deze sneer vrij willekeurig.
Wat ben je ongelofelijk vermoeiend (en dom in dit geval).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel niks van wat jij post is feitelijk juist.
Blij dat je het eindelijk snapt!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je ongelofelijk vermoeiend (en dom in dit geval).
Ik post iets. Jij zegt: ik vind dat willekeurig. Ik zeg: dat is een feit (dat het willekeurig is). En dan heb ik geen idee of het een feit is, en vervolgens post ik nooit feiten.
Macedonië maatquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vertel me meer over je vakantie Tjacka
Oost Europa genot, ik ga er ook graag heen. Macedonië nog niet geweest maar ik hoor er positieve dingen over: mooie natuur, lekker eten.quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heet tegenwoordig Noord-Macedonië
Waar heb jij zijn hoofd gezienquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roddelen.
Dat is toch wel het meest trieste wat ik vandaag heb gezien (naast het hoofd van @:maxi-mus dan)
Ah ja, zelfde voor mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen Charlotte heeft ooit foto's van mij gezien. Daar stond mijn hoofd niet op overigens.
En we lopen inmiddels mijlenver achter op conservatieve landen als Amerika op het gebied van wietteelt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel vrijwel alles aan het verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |