Wel geinig ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3, vrienden.
Wat heb ik daar smerig veel zin in.
Moet ik weten.
Jawel joh! Ik vind ST veel vermakelijker dan Dark.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geinig ja.
Niet zo goed als Dark tho.
ben in seizoen 2 afgehaaktquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3, vrienden.
Wat heb ik daar smerig veel zin in.
Moet ik weten.
Daar wacht ik ook wel beetje op jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde van de huizenmarkt.
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef aTypisch het volgende:
Ben nu wel een moeilijk hard boek aan het lezen.
We are Legion (We are Bob)
Papieren unit natuurlijk. En audioboek bij Audible.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koop nou maar gewoon wat bitcoin van het salaris van je eerste bijbaantje
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
SOW DAN KOEKOEKquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
Vergelijkbaar met Ready Player One of zeg ik dan iets doms?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Papieren unit natuurlijk. En audioboek bij Audible.
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uitquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef aTypisch het volgende:
Ben nu wel een moeilijk hard boek aan het lezen.
We are Legion (We are Bob)
SODEJUquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook leuk jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uit
Wijvenboek joh. Had je wel genoeg Linda´s mee?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat Laura H boek meegenomen. Denk daar kan ik de halve vakantie wel mee doorbrengen. Had hem bijna in een dag uit
Prima boekje manquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijvenboek joh. Had je wel genoeg Linda´s mee?
Je hebt het ooit over zijn oren gehadquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:36 schreef aTypisch het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom stinho al jaren boos wordt als ik hem aanspreek op de foks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |