twitter:NOS twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:28:55Storing bij Facebook, WhatsApp en Instagram https://t.co/SGcKLeYPma reageer retweet
jupquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou echt een groot drama zijn.
Wanneer komt dat boekje uit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
@:el-stinho
quote:
twitter:mariekederksen3 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:37:54@fariaans @Raybar180 @HeldenMagazine @BoksJasper @TiltMonkey Najaar. reageer retweet
Gelukkig. Had tragisch geweest als het boekje na zijn roemloze afscheid op het WK2020 had gekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:mariekederksen3 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:37:54@:fariaans @:Raybar180 @:HeldenMagazine @:BoksJasper @:TiltMonkey Najaar. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
@:el-stinho
Ik keek naar wat leeuwen en hyena's op NPO1.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Mansjester het volgende:
NPO 2 Door het hart van China gaat nu over het Chinese voetbal
Wel interessant
Dat wordt een groot boek in stoeptegel formaat om alle dartssuccessen van Raymond in samen te vattenquote:
Savanne International genotquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek naar wat leeuwen en hyena's op NPO1.
Een rechthoekig boek kan ook groot zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt een groot boek in stoeptegel formaat om alle dartssuccessen van Raymond in samen te vatten
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3, vrienden.
Wat heb ik daar smerig veel zin in.
Moet ik weten.
Wel geinig ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Moet ik weten.
Jawel joh! Ik vind ST veel vermakelijker dan Dark.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geinig ja.
Niet zo goed als Dark tho.
ben in seizoen 2 afgehaaktquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Moet ik weten.
Daar wacht ik ook wel beetje op jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde van de huizenmarkt.
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef aTypisch het volgende:
Ben nu wel een moeilijk hard boek aan het lezen.
We are Legion (We are Bob)
Papieren unit natuurlijk. En audioboek bij Audible.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Epub linkje in de DM toevallig of is het een papieren unit?
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koop nou maar gewoon wat bitcoin van het salaris van je eerste bijbaantje
quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |