Woest.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goedemorgen.
Deze SC is dood. Heeft @:onlogisch met zijn WhatsApp groepje toch mooi voor elkaar gekregen.
@Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is Caland zijn excuus dan, die werkt bij een bank.
Kan hij beter bitcoin kopen..quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is Caland zijn excuus dan, die werkt bij een bank.
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef aTypisch het volgende:
Je hebt hier dus nog steeds mensen die nu blij zijn als hun alts in eurootjes een beetje zijn gestegen terwijl ze in sats hebben verloren.![]()
Dan ben je niet goed bij je paasei.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat onlogisch inmiddels online is.
Dus deze vraag sla ik even over.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
lekker, hoop ik tenminstequote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
afgelopen weekend de eerste "nieuwe" mosselen gegeten, waren ook prima
Think againquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Think again
Gisteren teruggekomen van een welverdiende vakantie.
Pannetje mosselen, werelds.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.
Weekje Malgrat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.
Wil je het echt weten of zit je gewoon vervelend te doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading is
ik gok op Dickquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.quote:
Niet geclaimd dus niet geldigquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.
Eens. Geen slimme actie van hem.quote:
Een vierkant boek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
@:el-stinho
Dat zou echt een groot drama zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |