Goeie genade.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
Koekoek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als dat crypto van je zo'n nuttige investering was, had je hier nu niet als een wanhopige dorpspastoor gepreekt. Gooi jezelf toch weg met je enge, nare badinerende toontje. Galbak.
Lol, mad. Niks mis met cryptoquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Dark echt vele malen beter, not even close.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel joh! Ik vind ST veel vermakelijker dan Dark.
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:50:26Ik zit heerlijk mee te janken! Billenknijpend spannend en op Hollandse wilskracht gered! 👍👍🤜#NEDswe reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:50:26Ik zit heerlijk mee te janken! Billenknijpend spannend en op Hollandse wilskracht gered! 👍👍🤜#NEDswe reageer retweet
Blijft een vreemde man he.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
HIER WORDT UITGEDEELDquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
gratis geld genotquote:
Het huilen stond mij ook naderder dan het lachen, vanwege het vertoonde spel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Team USA prikt er binnen 15 minuten 2 in ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben zoveel geluk aan hun kont dus ik weet het nog zo net niet, op kwaliteit kansloos
dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Team USA prikt er binnen 15 minuten 2 in ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |