Oké, het was zo rustig in het Feyenoord-topic en hij was weer driftig aan het posten in zijn youtube hoekje.quote:
Binnen 5 jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Over 5 jaar is alcoholgebruik in sportkantines ook verboden.
onze vereniging doet niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Over 5 jaar is alcoholgebruik in sportkantines ook verboden.
Bij ons gelukkig ook niet, sommige kantines mag je al niet voor een bepaalde tijd alcohol bestellen.quote:
en dan? denk je dat er bij ons politie langskomt ?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt nog wel als er nieuwe wetten komen
gekkigheid welquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig ook niet, sommige kantines mag je al niet voor een bepaalde tijd alcohol bestellen.
ja indd, dan kan mijn club ook wel stoppenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zou wel de doodsteek zijn voor onze club, die draait voor 90% op kantine inkomsten.
cursusborrel danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de hogeschool hebben ze laatst ook een studieborrel georganiseerd zonder alcohol. Opkomst 4 man
Dus deze week weer ouderwets een studieBBQ met onbeperkt pils en wijn.
Wij hadden laatst een bekerwedstrijd om half 3, waren met een bus, supporters moesten tot 2 uur wachten met bier bestellen.quote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef JanCees het volgende:
ik ga vrijdag zuipweekend met de voetbal
lekker hoor
wtf met een busquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een bekerwedstrijd om half 3, waren met een bus, supporters moesten tot 2 uur wachten met bier bestellen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de hogeschool hebben ze laatst ook een studieborrel georganiseerd zonder alcohol. Opkomst 4 man
Dus deze week weer ouderwets een studieBBQ met onbeperkt pils en wijn.
oh wij hebben niet zo'n grote club zeg maar dat dat kanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten soms best ver reizen, dan vrijwel altijd in de bus.
Wij moeten ook zelf lappen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh wij hebben niet zo'n grote club zeg maar dat dat kan
Ja, paupers.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je die vechtpartij van harkema vs kollum gezien Maxi?
Niemand wil bobben.quote:
Harrekieten wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harkema en Gorredijk staan er wel om bekend he.
Jubbega was ook altijd zo'n tegenstanderquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Harrekieten wil ik niks mee te maken hebben.
neemt toe lol terwijl het al verboden wordt op festivals door gemeentesquote:egeringspartij CDA wil dat er een lachgasverbod komt. Kamerlid Kuik gaat minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vragen om een wettelijke regeling te maken. Die heeft al laten weten dat hij ernaar gaat kijken.
Kuik constateert dat het gebruik van lachgas als genotsmiddel "gigantisch toeneemt" en dat dit grote gevolgen heeft voor de gezondheid, de verkeersveiligheid en het milieu. Coalitiepartner ChristenUnie is het met haar eens.
Klopt, Oebele Schokker speelt daar nu bij. Hebben een spelersbudget van 100.000+.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jubbega was ook altijd zo'n tegenstander
Ik vind het gebruik ervan debiel maar iedereen moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
neemt toe lol terwijl het al verboden wordt op festivals door gemeentes
geldt voor allesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik ervan debiel maar iedereen moet het zelf weten.
Spelen toch maar Tweede Klasse?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, Oebele Schokker speelt daar nu bij. Hebben een spelersbudget van 100.000+.
Dit jaar pas zoveel geld erin gepompt, toch best veel voor een amateurclub. Bij ons betaal je gewoon contributie.quote:
Zeker een rijke localquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar pas zoveel geld erin gepompt, toch best veel voor een amateurclub. Bij ons betaal je gewoon contributie.
Heerenveen wordt niks dit seizoen ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij die SGP dorpen als Genemuiden en Staphorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |