Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Angela de Jong en Johan Derksen in Hendriks & Genee
https://www.mediacourant.(...)n-in-hendriks-genee/
Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Geklikt! Goed artikel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je ergens bent, je een teringdikke ruft moet laten en je die zachtjes probeert te laten maar er eigenlijk gewoon in vol ornaat uit klapt?
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je ergens bent, je een teringdikke ruft moet laten en je die zachtjes probeert te laten maar er eigenlijk gewoon in vol ornaat uit klapt?
Er viel weinig te klikken.quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ik heb heel af en toe dat ik in de supermarkt echt enorm moet ruften en dat doe ik dan ook gewoon (terwijl ik loop dus dat niemand echt weet dat ik het was) en dan loop ik vervolgens via een omweg de weg opnieuw en kijk ik goed naar de gezichten van de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Nee, nooit. Ranzig varken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Mijn voeten zijn verbrandquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
[..]
Ik heb heel af en toe dat ik in de supermarkt echt enorm moet ruften en dat doe ik dan ook gewoon (terwijl ik loop dus dat niemand echt weet dat ik het was) en dan loop ik vervolgens via een omweg de weg opnieuw en kijk ik goed naar de gezichten van de mensen om mij heen.
En dan geniet ik.![]()
als je niet naar de darkrooms gaat kan je dat allemaal redelijk controlerenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Moet zij wetenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De moeder van @:ggmm is jarig jongens!
Vannacht al gefeliciteerd uiteraardquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Krijgen we dan groepskorting?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kom jij even goed weg.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor de bevalling is de vagina als een onbeschreven pagina. Na het krijgen van de tweeling is de kut eerder een bodemloze put.
Hangt als spandoek in de straat bij iemand die morgen blijkbaar gaat trouwen.
Het aparte is dat het tegenover de basisschool is, waar nu afscheid wordt genomen van een lerares omdat ze met pensioen gaat.
Gelukkig is het niet bij mijn huis in de buurt waardoor ik als tokkie afgeschilderd had kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |