SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 29-06-2019 17:13:09 ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was ook mijn TT geweest als ik de lapo had gehad
Behalve als het zwembad ook droogstaat he.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
Beter ga je dan het zwembad in, dan sta je niet meer droog
Ik heb de Samsung Galaxy A3 2017. Niet te groot, niet te duur, verder wel een heel prima telefoon. Geen idee of ze in die lijn weer een nieuwere versie hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit te Googelen naar telefoons. Iemand nog een tip?
Motorola, Moto g series. Beste budget telefoon die er is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Android? iOS? Groot? Klein?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Hou afstand van Huawei, in elk geval voor dit moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Tevens, Tweakers is je beste vriend in dit gevalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Holy hellquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
France records all-time highest temperature of 45.9C
Hot damn
En zorg natuurlijk dat de telefoon goed genoeg is om Tinder mee te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik wil er echt wel werk van maken om binnen een week een nieuwe te hebben. Dat ding wat ik nu heb werkt al nauwelijks meer mee
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En zorg natuurlijk dat de telefoon goed genoeg is om Tinder mee te kunnen gebruiken.
Ik weet niet wat voor telefoon ik nu hebquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat heb je nu voor telefoon? Want je had geen smartphone toch nog?
https://tweakers.net/revi(...)e-voorjaar-2019.htmlquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
Maar smartphone of meer Nokia 3310?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor telefoon ik nu hebMijn moeder heeft hem nu mee naar haar werk (zij heeft ook nog wel een andere, maar die is nog slechter
)
Ja, ik ben dan ook altijd zo besluiteloos en dan weet ik niet wat alles betekent en blijf ik maar door Googelenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Toen ik een nieuwe telefoon ging uitzoeken is dat echt een project van weken geweest, ik zit dan echt ALLES uit te pluizen online, tot obsessed aan toe.
Nou het is ook geen Nokia 3310, maar ook geen smartphone. Gewoon zo'n plat ding waar op zich wel wat programmaatjes opstaan, maar het is allemaal niet heel flashyquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar smartphone of meer Nokia 3310?
Gewoon vaststellen welke specificaties je belangrijk vindt en dan kiezen op basis van de reviews.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook altijd zo besluiteloos en dan weet ik niet wat alles betekent en blijf ik maar door Googelen
Thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://tweakers.net/revi(...)e-voorjaar-2019.html
quote:Het zonnetje breekt nu en dan door, de winterjas kan af en toe al uit en de eerste planten staan voorzichtig in bloei
Ik wil ermee kunnen bellen, appen, snel op internet kunnen. Dan vind ik het eigenlijk al wel bestquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon vaststellen welke specificaties je belangrijk vindt en dan kiezen op basis van de reviews.
Met dit weer ben je een plaatje dat het niet doet?quote:
Het is dan ook de best buy guide van het voorjaarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ze lopen wel wat achter met dat tekstje trouwens. De eerste zin:
[..]
Raar hier doet hij het wel en als je erop klinkt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met dit weer ben je een plaatje dat het niet doet?
Je hebt aan een mid-range meer dan genoeg dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil ermee kunnen bellen, appen, snel op internet kunnen. Dan vind ik het eigenlijk al wel best
Bij mij doet ie het welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Raar hier doet hij het wel en als je erop klinkt?
Dan is mijn laptop blijkbaar ook niet meer wat het geweest isquote:
Dan is jouw laptop misschien ook Constant Lamquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is mijn laptop blijkbaar ook niet meer wat het geweest is
Ik kijk via Sporzaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
"Wat is de bedoeling hiervan!?" - Jeroen Grueter, over het WK Voetbal voor Vrouwen.
Toepasbaar op elke actie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
"Wat is de bedoeling hiervan!?" - Jeroen Grueter, over het WK Voetbal voor Vrouwen.
Een man die Constant Lam heetquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Maar ik krijg het plaatje van Momo dus niet geopend; wat is het?
Nou ik vraag het me ook af. Soms leek het of ze gewoon lukraak een kant op schoten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Oh dat was het plaatje van Momo dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is jouw laptop misschien ook Constant Lam
De schaamnamenquote:
Ja eerste helft was wel chaos.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Ik stel me ook voor dat hij bij de rust al z'n papier tegen de grond smeet en "ik doe dit nooit meer!" riep.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ik vraag het me ook af. Soms leek het of ze gewoon lukraak een kant op schoten.
Als niet vandaag, dan tegen de Duitse vrouwen, vrees ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga even naar een BBQ, daar staat ook een tv aan, kan ik ze knullig zien verliezen.
Bingoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat was het plaatje van Momo dus?
Jaaaa ik heb het goed geraden!quote:
even wat gas erop inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:07 schreef Strani het volgende:
Nou daar gaan we weer, nog 45 minuten frustratie..
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga even naar een BBQ, daar staat ook een tv aan, kan ik ze knullig zien verliezen.
Beerensteyn maakt zich klaarquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Dave, kan je deze vraag beantwoorden?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt hier ook niks meer typenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Dat mag nietquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:26 schreef GeorgeM het volgende:
God man, wanneer gaat die bal er ‘ns in![]()
‘BAL’ Strani
Nee, dat mag IK alleenquote:
quote:
Wat, gaan we nu allemaal onze eigen regels maken?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:32 schreef GeorgeM het volgende:
JAJAAAAAAAAAAAAA
HIJ ZIT ERINNNNN STRANIIIIIII![]()
Ik maak altijd m'n eigen regelsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat, gaan we nu allemaal onze eigen regels maken?
#liefdagboekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf wel wat dingen op papier zodat ik het niet in dit topic hoef te schrijven
Ja, want de award enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat, gaan we nu allemaal onze eigen regels maken?
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Een dagboek vol met vunzigheden.
Nou ja.. eigenlijk zoals elk dagboek.
Ga je gang hier hoor, voor zover het van ijs_beer en/of Greys mag. Ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf wel wat dingen op papier zodat ik het niet in dit topic hoef te schrijven
De ‘sorry-award’ - wie zegt het vaakst sorryquote:
Ohquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De ‘sorry-award’ - wie zegt het vaakst sorry
Don’t you even tryquote:
Eensquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:39 schreef GeorgeM het volgende:
Toch knap van onze meiden met die temperaturen. Die Italianen zijn dat toch wel meer gewend.
Dit jaar doen we 'm nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Don’t you even try![]()
Ik ben al een heel eind op weg namelijk dussss
Ja, als je in het najaar hier normaal gesproken niet komt, dan weet je niet waar we het over hebben sukkelquote:
Zeg jij eens geen sukkel tegen Strani!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als je in het najaar hier normaal gesproken niet komt, dan weet je niet waar we het over hebben sukkelMaar dit jaar kan je in de herkansing
Okay, sorry sorry sorry!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Don’t you even try![]()
Ik ben al een heel eind op weg namelijk dussss
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg jij eens geen sukkel tegen Strani!
Afspraakje?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeuh!!!
Ik ben er intussen vandoor lieverds.....op weg naar de trein
Goed gekeeptquote:
Ik maak mijn eigen regelsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg jij eens geen sukkel tegen Strani!
Is het helemaal weg (denk je)?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
GOEIEMORGEN ZONNESCHIJN
LA LA LAAAA LALALALALAAAA
Het zit echt de hele dag in m'n kop.![]()
Veel plezier jijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeuh!!!
Ik ben er intussen vandoor lieverds.....op weg naar de trein
In het najaar was ik bezig met vrijwilligerswerk in Afrika, waar ik in m'n eentje tien putten moest slaan om een hele provincie van water te kunnen voorzien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als je in het najaar hier normaal gesproken niet komt, dan weet je niet waar we het over hebben sukkelMaar dit jaar kan je in de herkansing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have funquote:
Ja bij mij ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
GOEIEMORGEN ZONNESCHIJN
LA LA LAAAA LALALALALAAAA
Het zit echt de hele dag in m'n kop.![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga mij ook eens klaarmaken. Uit eten voor de verjaardag van mijn broer
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
In het najaar was ik bezig met vrijwilligerswerk in Afrika, waar ik in m'n eentje tien putten moest slaan om een hele provincie van water te kunnen voorzien.
Dus ja, sorry dat ik geen weet had van deze award.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan gaan we speciaal voor jou de vrijwilligers-award in het leven roepen. Kun je concurreren met @Hawaii_Tim
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga mij ook eens klaarmaken. Uit eten voor de verjaardag van mijn broer
Dankjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
Veel plezier!
Hoop dat ze airco hebben![]()
En gefeliciteerd!
Cinderelladreamer ook veel plezier!
Jaaaaaaa toetertjes!quote:
Italië speelt niet heel best.quote:
Oh nee, hij verdient 'mquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan gaan we speciaal voor jou de vrijwilligers-award in het leven roepen. Kun je concurreren met @:Hawaii_Tim
Mjah maar dat dacht ik ook tegen Italië eerlijk gezegd. Dacht ook dat die vooral in deze temperaturen veel harder zouden kunnen. Dus wie weet..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Italië speelt niet heel best.
Als ze tegen Amerika moeten...brrrrr
Jij bent ook niet competitief zegquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
In het najaar was ik bezig met vrijwilligerswerk in Afrika, waar ik in m'n eentje tien putten moest slaan om een hele provincie van water te kunnen voorzien.
Dus ja, sorry dat ik geen weet had van deze award.Not sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOT SORRY
HOU OP MET JE GESEHORRYYYY
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Not sorry
NOT SORRY
HOU OP MET JE GESEHORRYYYY
Ik ga alleen voor de Strani-award. En ik denk dat ik die wel in de pocket hebquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet competitief zegVoor het volgende award-seizoen wil ik drama, ruzies, alles. Er gaan koppen rollen
Drie duimpjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb het goed geraden!Wat is mijn prijs?
Oh wat fijn voor jequote:
Vorig jaar hadden we een moeilijke username Award. Ook echt zo'n Award waarvan we van tevoren al wel wisten dat ik hem ging krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor de Strani-award. En ik denk dat ik die wel in de pocket heb
Nou ja zeg Naat, waarom niet vier?quote:
Haha, ik vind het ook al heel wat dat ik je naam nu niet meer hoef te copy-pasten als ik 'm nodig heb.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een moeilijke username Award. Ook echt zo'n Award waarvan we van tevoren al wel wisten dat ik hem ging krijgen
Dit deed ik tot een paar maanden geleden ook nogquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ik vind het ook al heel wat dat ik je naam nu niet meer hoef te copy-pasten als ik 'm nodig heb.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit deed ik tot een paar maanden geleden ook nog![]()
Maar sinds een tijdje niet meer.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ik vind het ook al heel wat dat ik je naam nu niet meer hoef te copy-pasten als ik 'm nodig heb.
Jullie leren het wel!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit deed ik tot een paar maanden geleden ook nog![]()
Maar sinds een tijdje niet meer.
Gewoon fonetischquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit? Als ay-bin?
Kan zowel als Ee-vien of Ieh-ven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit? Als ay-bin?
Ik ben niet om te etenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een of ander hipstervoedsel
Quinoa, bulgur, aoibhinquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een of ander hipstervoedsel
Ik heb dat liedje dus niet geluisterd, maar vermoed dat ik de Duitse versie ken en nu zit die in m'n hoofdquote:
Komt uit een verhaal wat ik toen schreef (ik ben een soort wannabe-schrijfster) en ik wilde iets wat totaal niet leek op de username die ik daarvoor altijd gebruikte.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay duidelijk. En vanwaar deze naam (ik ga er van uit dat het niet je echte naam is)?
Dit past ook nog wel eens best goedquote:
Dit is de Rotterdamse versiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje dus niet geluisterd, maar vermoed dat ik de Duitse versie ken en nu zit die in m'n hoofd
Jaa dat las ik alquote:
Ah joh, dat heeft mij vanmiddag ook niet tegengehouden toen ik op vol volume Hatari opzette, terwijl het buurjongetje op een paar meter afstand met zijn prepuberale maten zat te rellen. Ze hielden toen wel op, dus het heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa dat las ik alMaar zit niet alleen in de kamer en te lui om oordopjes te pakken
![]()
Ah okayquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt uit een verhaal wat ik toen schreef (ik ben een soort wannabe-schrijfster) en ik wilde iets wat totaal niet leek op de username die ik daarvoor altijd gebruikte.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah joh, dat heeft mij vanmiddag ook niet tegengehouden toen ik op vol volume Hatari opzette, terwijl het buurjongetje op een paar meter afstand met zijn prepuberale maten zat te rellen. Ze hielden toen wel op, dus het heeft gewerkt.
Nee, maar ik kwam daarvoor wel op andere foraquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay
Dus je bent ouder op FOK! dan deze username?
Amerika speelt wel veul beter dan Italië, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah maar dat dacht ik ook tegen Italië eerlijk gezegd. Dacht ook dat die vooral in deze temperaturen veel harder zouden kunnen. Dus wie weet..
Nou, dat was heel dapper van jequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam daarvoor wel op andere fora![]()
Ik heb wel anderhalf jaar meegelezen hier voordat ik een account aanmaakte
Volgens mij is het een originele Wannebiezz song. Luistert straks maar effe.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje dus niet geluisterd, maar vermoed dat ik de Duitse versie ken en nu zit die in m'n hoofd
Eerst maar eens met Duitsland of Zweden afrekenen hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Amerika speelt wel veul beter dan Italië, heb ik het idee.
Maar ook daar liggen kansen
Oh jaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst maar eens met Duitsland of Zweden afrekenen hoor.
Ja he? Ik sta er nog steeds van te kijkenquote:
Daar gaan we eerst wel ‘ns lekker overheenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst maar eens met Duitsland of Zweden afrekenen hoor.
Jaaaa hij moet in de OP!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit onze vaste SC-song mot worden gewoon.![]()
Weer een losing game voor de Italianenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef iBenny het volgende:
Landen met Songfestival-winst en halve finale WK (mannen en vrouwen):
🇩🇪 1982
🇧🇪 1986
🇮🇹 1990
🇳🇴 1995
🇩🇪 2010
🇳🇱 2019
(Via Twitter)
OHWAHLEUUUKquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef iBenny het volgende:
Landen met Songfestival-winst en halve finale WK (mannen en vrouwen):
🇩🇪 1982
🇧🇪 1986
🇮🇹 1990
🇳🇴 1995
🇩🇪 2010
🇳🇱 2019
(Via Twitter)
Ik ben even te lui om dit in te koppenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar gaan we eerst wel ‘ns lekker overheen
Oh, dan hoop ik op Zwedenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar gaan we eerst wel ‘ns lekker overheen
Jaaaaquote:
In navolging hiervan heb ik eens opgezocht wat mijn eerste post was ooit op FOK.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Ik sta er nog steeds van te kijken
Ik ben gezwichtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit onze vaste SC-song mot worden gewoon.![]()
Denk Duitsland, jij dan?quote:
Haha ja, de Youtube comments staan er vol meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik lees nu in alle reacties dat jeugd het allemaal kent omdat ze ermee wakker getetterd werden op kamp en bij de welpen![]()
Tis toch zaaaaalig mensehquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht![]()
Kunnen we geen bot-account maken dat dit lied standaard elke ochtend om 7u post?![]()
Elke ochtend om 7u slaap ik nog ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht![]()
Kunnen we geen bot-account maken dat dit lied standaard elke ochtend om 7u post?![]()
Ja, nee, ik ken hem inderdaad in het Deutschquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het een originele Wannebiezz song. Luistert straks maar effe.
Mja de kans dat het Duitsland wordt is groot ja, en dat zal best lastig worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk Duitsland, jij dan?
Zou het wel lekker vinden om van Duitsland te winnen, maar durf niet
Ben ik dus niet de enigequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik lees nu in alle reacties dat jeugd het allemaal kent omdat ze ermee wakker getetterd werden op kamp en bij de welpen
De albumtitel ook "De best of (tot nu toe dan)"quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja, de Youtube comments staan er vol mee
Mijn allereerste FOK!-post ooit was ook in een GTST-topicquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In navolging hiervan heb ik eens opgezocht wat mijn eerste post was ooit op FOK.
Dat was dus hier:
GTST test: Hoe Gay Ben Jij?
![]()
Ja, dat is ook de bedoeling, want dan is dit het eerste wat je leest als je wakker wordt (als we ons aanpassen aan @Cee haar opsta-gedrag hebben we kans dat de nachtbagger nog bezig isquote:
Oh wauwquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn allereerste FOK!-post ooit was ook in een GTST-topic![]()
Hahahaaaaahhaha van Nana Mouskouri ook nogquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ken hem inderdaad in het Deutsch![]()
En dan met z'n 180'en in een circustent slapen en 's ochtends om 5u wakkergemaakt worden door de hardcoreremix![]()
Ik heb zelfs met m'n vorige account nog in het topic dat jij noemde gepost hahaquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaahhaha van Nana Mouskouri ook nog
Maar ik vind de Rotterdamse versie leuker.
MENS WAT KIJKIE WEER GAZELLAG
BEETJE LACHE DOEGEEN PIJN
Oh haha, ik ga nu even kijken in dat topic of ik je poststijl herkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met m'n vorige account nog in het topic dat jij noemde gepost haha
Die reacties in dat topic ook, nu ik ze terugleesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh haha, ik ga nu even kijken in dat topic of ik je poststijl herken
quote:Volgens die test ben je alleen volledig hetero als je een lompe boer bent.
Dus je kunt beter als uitslag van deze test type Ron hebben, want lompe boeren zijn totaal niet aantrekkelijk.
Ik heb ergens een vermoeden, want er post daar een user die ik al langere tijd niet meer heb zien postenquote:
Wel meer volgens mijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ergens een vermoeden, want er post daar een user die ik al langere tijd niet meer heb zien posten
Die hoorde bij deze post:quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
Dit gifje wat ik daar tegenkom![]()
[ afbeelding ]
En nu moet ik aan Naatje denkenquote:Ik had dus gekozen voor de club. Als je daarom al homo zou zijn, wat een onzin. Er zijn zoveel hetero mannen die gewoon zin hebben om te zuipen en te springen in een discotheek.
Die hele user is een soort Guana in dat topicquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hoorde bij deze post:
[..]
En nu moet ik aan Naatje denken![]()
Die beweert hetero te zijn, maar wordt wel altijd door gays versierd
Ze moeten toch eens in de zoveel tijd weer wat nieuws bedenkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:38 schreef Strani het volgende:
Een mondspray die gewichtsverlies stimuleert, zie ik op NPO 1![]()
Tenzij er rattengif in zit en je daardoor doodgaat, lijkt het me erg stug!
Is ook weer zoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze moeten toch eens in de zoveel tijd weer wat nieuws bedenken
Ja dat klopt, maar daar zitten ook een aantal mannen tussen. Maar er is een vrouwelijke user die vrij vaak postte in die topics en die ik nu echt al jaren niet meer heb gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel meer volgens mij
Van de eerste 4 posts hebben er al drie gebruikers 0 punten
Elk topic heeft een Guana nodigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Die hele user is een soort Guana in dat topic
Wie?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar daar zitten ook een aantal mannen tussen. Maar er is een vrouwelijke user die vrij vaak postte in die topics en die ik nu echt al jaren niet meer heb gezien.
Madame_Paonquote:
Nee, want dan had ik mezelf net Guana genoemdquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In navolging hiervan heb ik eens opgezocht wat mijn eerste post was ooit op FOK.
Dat was dus hier:
GTST test: Hoe Gay Ben Jij?
![]()
En ik had de Fipo in dat topic, wat is het toch een klein wereldjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:19 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
En ik had de Fipo in dat topic, wat is het toch een klein wereldje
Oh ik had niet door dat ik net de Guana-double had gequotequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik mezelf net Guana genoemd![]()
Als je Harry Potter fan bent, zou je de overeenkomst in ondertitel moeten kunnen spottenEn er is een logische verklaring van waarom ik van account geswitcht bent
Ja en ik toch ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik had niet door dat ik net de Guana-double had gequoteMaar Madame_P was ook wel altijd zo'n moppersmurf inderdaad (dan is Guana wel leuker natuurlijk).
Oh nu weet ik dus inderdaad jouw oude accountquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je Harry Potter fan bent, zou je de overeenkomst in ondertitel moeten kunnen spottenEn er is een logische verklaring van waarom ik van account geswitcht bent
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nu weet ik dus inderdaad jouw oude accountDe Harry Potter hint deed het 'm
Zekerquote:
Nee, maar daarom was het toch gek geweest als ik M_P was geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerMaar jij moppert niet zoveel (en dat is ook niet erg; niet-mopperaars mogen er ook zijn
)
Op heel veel andere fora voordat ik op FOK kwam, heette ik altijd Juud. Maar na nare ervaringen op een ander forum, wilde ik me ook niet meer zo noemen. En wel herkenbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
En als je hem van achter naar voren leest weet je ook hoe ik heet, daarom heet ik nu niet meer zoVeel te herkenbaar
Nee ik vond jullie poststijlen ook niet erg overeenkomen, maar dacht toch even aan haar, omdat ik haar dus al zo lang niet meer op FOK heb gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar daarom was het toch gek geweest als ik M_P was geweest![]()
Of ik was gewisseld omdat iedereen me een muppersmuf vond, dat kon ook nog
Ja bij jou wel, ik ben nu juist weer uitspreekbaarderquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op heel veel andere fora voordat ik op FOK kwam, heette ik altijd Juud. Maar na nare ervaringen op een ander forum, wilde ik me ook niet meer zo noemen. En wel herkenbaar inderdaad.Wel een stuk makkelijker uit te spreken
Nee, heb ik sowieso wel als je oude topics terugleest, dat er veel mensen zijn die niet meer actief zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik vond jullie poststijlen ook niet erg overeenkomen, maar dacht toch even aan haar, omdat ik haar dus al zo lang niet meer op FOK heb gezien
Sowieso vaders en bijnamen die ze aan kinderen (vaak dochters) geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij jou wel, ik ben nu juist weer uitspreekbaarder![]()
Heel vroeger op een ander forum heette ik mijn brugklasbijnaam, en nu is mijn vader de enige die me nog zo noemtWel omgeven door lekker veel lage streepjes natuurlijk
Nou, als dat geen bikiniweer is!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:03 schreef Greys het volgende:
Gevoelstemperatuur 41 hier. Was net even buiten en volgens mij klopt het.![]()
[ afbeelding ]
Same.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:25 schreef Strani het volgende:
Nou, Duitsland tegen Zweden.
Ik hoop Zweden, ik denk Duitsland.
Cutequote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso vaders en bijnamen die ze aan kinderen (vaak dochters) geven.Mijn bijnaam sinds baby is Krulneus; omdat ik als baby veel lachte en dan schijnt mijn neus mee te krullen. Hij noemt me nog steeds vaak zo.
Is inderdaad geen bikiniweer, zo'n 15 graden te warmquote:
Mijn bijnaam is Teleurstellingquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso vaders en bijnamen die ze aan kinderen (vaak dochters) geven.Mijn bijnaam sinds baby is Krulneus; omdat ik als baby veel lachte en dan schijnt mijn neus mee te krullen. Hij noemt me nog steeds vaak zo.
Haaiquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:47 schreef MaLo het volgende:
Goedemiddag trouwens allemaal!
Paar drukke dagen gehad, gelukkig wel gevuld met leuke dingen
Ik heb niet alles teruggelezen, veel te veel
@:Greys ik ben blij dat je je weer beter voelt, hyper hyper! (Insert Scooter-liedje)
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is Teleurstelling![]()
(grapje hoor!)
Levend gegrild met de vellen er van af weer meer eigenlijkquote:
Ach, dat vind ik qua look ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Levend gegrild met de vellen er van af weer meer eigenlijk
Je had alleen mij moeten uitnodigen joh!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Mijn ouders zijn weg vanavond, party @ my place.
Ah shit, gemiste kansquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Je had alleen mij moeten uitnodigen joh!
Origineel:quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaahhaha van Nana Mouskouri ook nog
Maar ik vind de Rotterdamse versie leuker.
MENS WAT KIJKIE WEER GAZELLAG
BEETJE LACHE DOEGEEN PIJN
Ik loop al dagen in bikini rondquote:
Eensquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:25 schreef Strani het volgende:
Nou, Duitsland tegen Zweden.
Ik hoop Zweden, ik denk Duitsland.
Nou ja, iemand moet het doen!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik loop al dagen in bikini rondJe zou bijna denken dat ik te arm ben voor andere kledingstukken
Ja ik vind hem ook leukquote:
Ik kon het me ook al nauwelijks voorstellenquote:
Stel je niet zo aan johquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Levend gegrild met de vellen er van af weer meer eigenlijk
Nou, op basis van m'n schoolresultaten destijds zou het verdiend zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kon het me ook al nauwelijks voorstellen
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Mijn ouders zijn weg vanavond, party @ my place.
Zo dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik testte zojuist even Bram's Gourmet Frites en ik kan je melden dat ik waarschijnlijk nooit meer in een bikini te zien zal zijn.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tof, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:55 schreef ryxje het volgende:
Hoi
Ik ga mijn review lijst van DE Nederlandse inzendingen posten in een aparte topic zo dat ik tijd heb om alles van analoog schrijf over te typen.
Nou geloof me, mensen die een beetje snel verbranden daar hangen de vellen er echt bij na een uurtje in de vandaagzon hoor. Heel hoge zonnekracht.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh![]()
Aan de andere kant; ijsberen vertoeven ook niet goed in deze temperaturen
?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Die hele user is een soort Guana in dat topic
Ach joh, jij bent zo slank als watquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik testte zojuist even Bram's Gourmet Frites en ik kan je melden dat ik waarschijnlijk nooit meer in een bikini te zien zal zijn.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele lieve, knappe, grappige en intelligente user.
Arm zijn?quote:
Een bikini dragen.quote:
Feestje van het werk, etentje met mijn tennisteam, verjaardagsfeestje, shoppen in de uitverkoop, dat soort dingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Haai![]()
Leuke dingen? *probeert niet nieuwsgierig te klinken*
Waarom geen bikini meer dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou geloof me, mensen die een beetje snel verbranden daar hangen de vellen er echt bij na een uurtje in de vandaagzon hoor. Heel hoge zonnekracht.
Omdat dit zo lekker was dat ik denk dat ik dit voortaan als ontbijt, lunch en diner eet.quote:
Maar dat 'voortaan' duurt dan op z'n hoogst een maand of zes vrees ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dit zo lekker was dat ik denk dat ik dit voortaan als ontbijt, lunch en diner eet.
Madame_Paonquote:
Beetje buikje mag best toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dit zo lekker was dat ik denk dat ik dit voortaan als ontbijt, lunch en diner eet.
Nou, ik ben blij dat ik mijn steentje bij kan dragenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Een bikini dragen.
Maar ja, ook arm zijn natuurlijk. Zonder de armen geen rijken, en ik wens mezelf binnen afzienbare tijd in de laatste categorie te kunnen scharen. Dus ik heb de armen nodig!
Het was positief bedoeld uiteraard, maar ik snap inderdaad wel wat je bedoeld. Het voelt een beetje als roddelen zo en dat was het uiteraard niet. Sollyquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat alles in goede grappende sfeer gebracht wordt hoor, maar ik denk dat men toch moet uitkijken met uitspraken als 'ja die en die gedraagt zich echt super zoals Guana! (of welke andere persoon hier dan ook).
Ja nou ja, helemaal omdat ik geen idee heb over welke persoon en welk topic het gingquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld uiteraard, maar ik snap inderdaad wel wat je bedoeld. Het voelt een beetje als roddelen zo en dat was het uiteraard niet. Solly
Het is denk ik ook gewoon dat we met z'n alleen een beetje moeten uitkijken dat we mensen niet reduceren tot slechts 1 kenmerk van hun karakter.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld uiteraard, maar ik snap inderdaad wel wat je bedoeld. Het voelt een beetje als roddelen zo en dat was het uiteraard niet. Solly
Graagquote:
Op zich eens natuurlijk, maar het is natuurlijk niet zo dat iemand met zulk soort posts gelijk gereduceerd wordt tot een kenmerk. Een andere keer gaat het weer ergens anders over.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is denk ik ook gewoon dat we met z'n alleen een beetje moeten uitkijken dat we mensen niet reduceren tot slechts 1 kenmerk van hun karakter.
Telt 'solly' ook voor die sorry-award trouwens?
Ja terechtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat alles in goede grappende sfeer gebracht wordt hoor, maar ik denk dat men toch moet uitkijken met uitspraken als 'ja die en die gedraagt zich echt super zoals Guana! (of welke andere persoon hier dan ook).
Ik heb het zelf ook gedaan, dus ik weet waar ik het over hebquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja terechtHet was goed bedoeld, maar kan gek overkomen als je niet alles incl oude andere topics meeleest
![]()
En @:Strani heeft ook wel gelijk qua één karaktereigenschap uitvergroten.
Ik ga erop letten!
Ik denk dat we het allemaal wel eens doen. Het is vooral belangrijk erop te letten dat het niet teveel terugkeert.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook gedaan, dus ik weet waar ik het over heb
Niet iedereen braad graag in de zon.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh![]()
Aan de andere kant; ijsberen vertoeven ook niet goed in deze temperaturen
Quote-edit?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal uitgenodigd als resultaat van deze quote-edit?
quote:
Waaruit bestaat deze goddelijk uitziende patietschotel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |