quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
@:Amph.
Geen 12- snarige, maar wel van heet zelde laken een pak en heel erg goed.
SO @chufiquote:
Nee, nooit van gehoord, maar klinkt goed.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
jep bij het spelen zijn de 2 op stream
Prima, zoek ik nog even verder tot ik een pluim heb, die mij bevaltquote:Op donderdag 20 juni 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt het juist tropisch.
[ afbeelding ]
Ja, ik zat gvd net een reactie te typen.quote:
Geen COL-QAT?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
jep bij het spelen zijn de 2 op stream
Netjes !quote:
Harry Chapin, RIP, maar hij had 'iets'.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord, maar klinkt goed.
Ik ben er !quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Zoals wel vaker wilde ik iets zeggen en vragen, de tekeningen die ik beloofd heb aan FF en Eend gaat nog niet vanwege reuma door psoriasis aan veel vingers.
3 juli ben ik jarig, en kan ook niet trakteren hier. Ik kan jullie wel uitnodigen om een keer naar zee te komen in Vlissingen. Een drankje en een hapje.
Maak je niet druk, ze kopen maar een schilderij die skere'squote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Zoals wel vaker wilde ik iets zeggen en vragen, de tekeningen die ik beloofd heb aan FF en Eend gaat nog niet vanwege reuma door psoriasis aan veel vingers.
3 juli ben ik jarig, en kan ook niet trakteren hier. Ik kan jullie wel uitnodigen om een keer naar zee te komen in Vlissingen. Een drankje en een hapje.
nou datquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik zat gvd net een reactie te typen.
Teken mij, zoals jij mij ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Daar is-ie ook aan overleden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Harry Chapin, RIP, maar hij had 'iets'.
das lief Petzquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Dank je voor de uitnodiging, maar is wel erg ver weg met het OVquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Vlissingen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Ja zo gaat dat zonder te kapenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik zat gvd net een reactie te typen.
Die zijn er bijna altijd wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Prima, zoek ik nog even verder tot ik een pluim heb, die mij bevalt
Ach, jij hebt er ook geen, what's the difference?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had iets maar geen rijbewijs of zo?
Heel erg wel
dan blijf je toch gezellig slapenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je voor de uitnodiging, maar is wel erg ver weg met het OV
Petz kan in elke kerk in Nederland onderdak vinden, da's geen probleem joh.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door jan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
Goffer. Zit ik me net zo te verheugen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door kan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
Nope, hier valt dat niet te pikken. Ook lastig op een balkon 3 hoogquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Vlissingen?Is er wel eens bier uit je tuin verdwenen?
Jawel hoor. Ik had mazzel. Er was een Elfstedentocht en behalve een paar klûners waren er nauwelijks mensen op straat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er ook geen, what's the difference?
Dan kan er ook weinig fout gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had mazzel. Er was een Elfstedentocht en behalve een paar klûners waren er nauwelijks mensen op straat.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ich habe mir der pleuris gezweet
Ja dat zal wel goed broedsig weer voor een partyquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En???? je nieuwe lover somedayquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik woon in Goes en daar slaap alleen ik en mijn hondjes
Jaloers?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo kan niet autorijden, want dan zit dat kamelenhaar voor zijn ogen
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbodquote:
Onderschat de BDS niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nope, hier valt dat niet te pikken. Ook lastig op een balkon 3 hoog
Da's een theoloog, die mag zulks niet zonder toestemming van de paus.quote:
Direct nog een kilo kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Mannen, verman je.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbod
Ik dacht dat je een kale zak had?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbod
Ik wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kale zak had?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kale zak had?
De meiden? zit je terug te kijken, doe maar niet was echt verschrikkelijk saaiquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:12 schreef mario390 het volgende:
de meiden hebben onder de sokken geen schienbeen-schutz
Ik doe mee !quote:
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door kan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
het lopt de herhalingquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De meiden? zit je terug te kijken, doe maar niet was echt verschrikkelijk saai
Ik kan alleen ervoor helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.
Mij maakt het niet uit,
Altijd lachen, met die gozer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hugo Borst had een Top 5 gemaakt van mooiste voetbalsters, heel Twitter over de emmer weer
Ja joh piepers tegenwoordig, of die Dani van Ajax kon voetballen, daar geilde ook half vrouwelijk Nederland opquote:
Dan kom ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.
Mij maakt het niet uit,
geen bank?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik woon in Goes en daar slaap alleen ik en mijn hondjes
#metoo Voor de 27e dus. Want Concert at Sea.quote:
Ja, dan val je meteen door de mand.quote:
Please.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:19 schreef Petzi het volgende:
Nou ja, ik hoor eventueel wel in DM of iemand het leuk vindt en graag komt, en anders eten en drinken we alles samen op Ampho
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?quote:
Staat niet op de kaart?quote:
Da's een lastige datum, dan kan ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagtquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?
Dan heb je pech @ Moquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een lastige datum, dan kan ik niet.
Nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagt
Hij kan niet, dus zullen we het samen moeten doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagt
Valt mij echt heel waar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij kan niet, dus zullen we het samen moeten doen.
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, dusquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.
tja mijn populariteit is nooit ze grandioos geweest. Maar goed, het is lief bedoeldquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van hieruit is alles ver weg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.
Die kun je er goed bij hebben. Heeft ook altijd een klapzaag bij zich voor als er iets gezaagd moet wordenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, dus
Ja, dat begrijp ik wel, jammer. Heb vaak in Herkenbosch op de hei gewerkt, dat ken je misschien wel.quote:
Nee hoor, hier is alles dichtbij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van hieruit is alles ver weg.
En vice versa.
Dat sla ik nooit af.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kun je er goed bij hebben. Heeft ook altijd een klapzaag bij zich voor als er iets gezaagd moet worden
Ja, kan ik het helpen dat ik toevallig in die contreien ben?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
27e is volgende week al.. wel erg kort dag
Daar was ik ooit met de lagere school op kamp.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, jammer. Heb vaak in Herkenbosch op de hei gewerkt, dat ken je misschien wel.
Ja nee, dan moet je er aan geloven ..quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, kan ik het helpen dat ik toevallig in die contreien ben?
Jij moet de metro of het pontje nemen, ik loop gewoon van Noord naar Zuid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is alles dichtbij.
Ja, voel me ook moreel verplicht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, dan moet je er aan geloven ..
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, voel me ook moreel verplicht.
Mooie tijd daar beleeft. (d)quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar was ik ooit met de lagere school op kamp.
Maar was er wel vaker, is de weg naar Reuver en Venlo.
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij moet de metro of het pontje nemen, ik loop gewoon van Noord naar Zuid.
Ja, het is kleiner, maar wel gezelliger.
En geen toeristen, een zegen.
Oh, ja ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen last van.
Nee, die gaan naar Valkenburg en Maastricht, wat ik al zei, een zegen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.
Bij ons, in het dorp waar ik woon, wonen ook 1000 Kerstmannen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Niemand ? Niemand meer dan 1000? .......
wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
werkt fox sport op npo?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?
Als ik iets vraag om te helpen, zeggen ze allemaal.....Ho Ho Hoquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Allemaal
[..]
Als ik iets vraag om te helpen, zeggen ze allemaal.....Ho Ho Ho
Ik kan dat makkelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.
Hihaho.
Kutstad, gemeente Kotshol.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toeristen mijden deze stad.![]()
En kerstmannen ook.
Slaapze Shufi !quote:
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.quote:
Dat lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
nee, vechten op het schoolplein jonguhquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
Jouw 'stad' is de enige echte, i know, we are here.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar hij zei al stad.
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.quote:
Ja ! Wie kan het verste piesen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vechten op het schoolplein jonguh
Deed ik nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vechten op het schoolplein jonguh
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik heb wel geweldigeNOTEN met jullie allemaal.![]()
Nog één peukie en ik ga ook slapen zo. Ja echt.
Pollens, wat nu ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.
Sjef van Oekel
OHwwwww.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar hij zei al stad.
Weet ik, maar dan nog, ik ben trots.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.
Sjef van Oekel
Wel opletten hoorquote:
Na je 40e?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja ! Wie kan het verste piesen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog, ik ben trots.
Flinke wijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd altijd door de meisjes in elkaar geslagen.
Nog 1 peuk en een bier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? Het werd net gezellie
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? Het werd net gezellie
ik dacht meer aan Benny Neymanquote:
Ken wel 'Never Let Go'.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Laat het gaan. Is daar geen liedje van ?
Ja joh, een theoloog.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hardquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?
Kom op, wees trots.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Verstandig. Leuk voor jequote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetjequote:
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Ik heb mijn strot er al van vol, past niet veel meer bij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Alleen vervelende dingen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
Vervelende druiloor, heb je wel eens iets leuks te melden?
De liefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?
Dat vind ik mooi, de liefde gaat voor alles en vindt haar eigen weg.quote:
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophoudenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Minder drinken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Nee man, dat valt helemaal niet mee dus, je moet wel consequent blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om een lul gevonden te worden.
Pardon? Minder Cola drinken? Misschien moet jezelf wat minderen in je gewoontes qua consumptiequote:
Altijd goed om te weten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.
Jezelf voor de gek houden is ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, dat valt helemaal niet mee dus, je moet wel consequent blijven.
Sommigen zijn er meester in.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jezelf voor de gek houden is ook niet moeilijk.
Eindelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk.Punt? Zijn we klaar voor vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik neem nog een bong en een biertje, wat dacht je wat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Punt? Zijn we klaar voor vanavond?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk.Het is misschien verstandig om eens na te gaan wat je bezielt in je pestgedrag. Ik stap daar overheen, want ik kan je niet serieus nemen, En steeds meer users hebben dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook verder niets tegen jou
Ik neem dit mee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is misschien verstandig om eens na te gaan wat je bezielt in je pestgedrag. Ik stap daar overheen, want ik kan je niet serieus nemen, En steeds meer users hebben dat.
Ik heb ook verder niets tegen jou
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.quote:
Nee, dat waren The Only Ones.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.
in nederland?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.
Welja, pleur het nog ff in de SC ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze mee wilde naar Petzi, dat viel verkeerd.
Dacht dat je ging pitten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.quote:
Ik heb genoten Fann.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:22 schreef FANN het volgende:
Goh.... helemaal bijgelezen.....
was gezellig...
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.
Slaap ze Tonja !!quote:
Iedereen hier is welkom. snap niet dat daar ruzie over komtquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.
RUZIE!quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedereen hier is welkom. snap niet dat daar ruzie over komt
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkquote:
Ik wou dat ik jou was.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkMaar wel genoten, en er is niemand kwaad op mij.
Draai maar !quote:
ik snap je niet .... maar dat geeft niet....quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkMaar wel genoten, en er is niemand kwaad op mij.
We hebben het gezellig gemaakt, zeg maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap je niet .... maar dat geeft niet....
Tuurlijk !quote:
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaarquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling....quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We hebben het gezellig gemaakt, zeg maar.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaar
Echt he...quote:
Mooie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaar
Ik heb veel actief, preventief en repressief geacteerd wanneer het moest, maar Mod en hier?quote:
Slaap ze !!quote:
Wij hadden geen problemen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou omdat je problemen had met Tonja, of ze ook wilde komen.
Ga je nu tonja zwartmaken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou omdat je problemen had met Tonja, of ze ook wilde komen.
Same here !quote:
Als Mario het al niet snapt, hoe moet ik het dan nog snappen?quote:
Hel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
En straks staat schoonmoeder hier ook nog voor de deur
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:34 schreef Petzi het volgende:
Welja, pleur het nog ff in de SC ook
Ah, je kan quotenquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:34 schreef Petzi het volgende:
Welja, pleur het nog ff in de SC ook
Heeft enige moeite gekost, maar gelukt.quote:
Slaap ze!!quote:
Slaap ze !!quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga ook slapen, nou ja iig om, en liggen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh weer een opbloeiende liefde. Zo mooi dit forum
Gelukkig maar.quote:
Don't do it.......quote:
hommelesquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dus jij valt ook al af, want anders hommels, Afijn, het was goed bedoeld
Das jammerquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik niks nur herhaling van dames
Jezelf kwooten is de om anno 2019.quote:
Is jouw nieuwe vriend ook een FOK!ker?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh weer een opbloeiende liefde. Zo mooi dit forum
Ik ben al voorzien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is jouw nieuwe vriend ook een FOK!ker?
Nou nee. Die heeft andere dingen aan zijn hoofdquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is jouw nieuwe vriend ook een FOK!ker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |