quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ich habe mir der pleuris gezweet
Ja dat zal wel goed broedsig weer voor een partyquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En???? je nieuwe lover somedayquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik woon in Goes en daar slaap alleen ik en mijn hondjes
Jaloers?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo kan niet autorijden, want dan zit dat kamelenhaar voor zijn ogen
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbodquote:
Onderschat de BDS niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nope, hier valt dat niet te pikken. Ook lastig op een balkon 3 hoog
Da's een theoloog, die mag zulks niet zonder toestemming van de paus.quote:
Direct nog een kilo kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Mannen, verman je.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbod
Ik dacht dat je een kale zak had?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou mijn schaamhaar liever waar het hoort, bedankt voor het aanbod
Ik wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kale zak had?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kale zak had?
De meiden? zit je terug te kijken, doe maar niet was echt verschrikkelijk saaiquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:12 schreef mario390 het volgende:
de meiden hebben onder de sokken geen schienbeen-schutz
Ik doe mee !quote:
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door kan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
het lopt de herhalingquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De meiden? zit je terug te kijken, doe maar niet was echt verschrikkelijk saai
Ik kan alleen ervoor helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.
Mij maakt het niet uit,
Altijd lachen, met die gozer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hugo Borst had een Top 5 gemaakt van mooiste voetbalsters, heel Twitter over de emmer weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |