Dank je voor de uitnodiging, maar is wel erg ver weg met het OVquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Zoals wel vaker wilde ik iets zeggen en vragen, de tekeningen die ik beloofd heb aan FF en Eend gaat nog niet vanwege reuma door psoriasis aan veel vingers.
3 juli ben ik jarig, en kan ook niet trakteren hier. Ik kan jullie wel uitnodigen om een keer naar zee te komen in Vlissingen. Een drankje en een hapje.
Vlissingen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef Petzi het volgende:
Zoals wel vaker wilde ik iets zeggen en vragen, de tekeningen die ik beloofd heb aan FF en Eend gaat nog niet vanwege reuma door psoriasis aan veel vingers.
3 juli ben ik jarig, en kan ook niet trakteren hier. Ik kan jullie wel uitnodigen om een keer naar zee te komen in Vlissingen. Een drankje en een hapje.
Ja zo gaat dat zonder te kapenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik zat gvd net een reactie te typen.
Die zijn er bijna altijd wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Prima, zoek ik nog even verder tot ik een pluim heb, die mij bevalt
Ach, jij hebt er ook geen, what's the difference?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had iets maar geen rijbewijs of zo?
Heel erg wel
dan blijf je toch gezellig slapenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je voor de uitnodiging, maar is wel erg ver weg met het OV
Petz kan in elke kerk in Nederland onderdak vinden, da's geen probleem joh.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door jan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
Goffer. Zit ik me net zo te verheugen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik wil jullie ook wel allemaal uitnodigen, maar morgen is mijn schoonmoeder hier, en die is erg gesteld op haar privacy, dus denk ik dat ik het niet door kan laten gaan. Ik zoek een andere dag, ik ga eerst vragen aan Petzi of haar uitnodiging niet voor de 27e juni kan. Sorry.
Nope, hier valt dat niet te pikken. Ook lastig op een balkon 3 hoogquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Vlissingen?Is er wel eens bier uit je tuin verdwenen?
Jawel hoor. Ik had mazzel. Er was een Elfstedentocht en behalve een paar klûners waren er nauwelijks mensen op straat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er ook geen, what's the difference?
Dan kan er ook weinig fout gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had mazzel. Er was een Elfstedentocht en behalve een paar klûners waren er nauwelijks mensen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |