Ja joh piepers tegenwoordig, of die Dani van Ajax kon voetballen, daar geilde ook half vrouwelijk Nederland opquote:
Dan kom ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het wordt ook iets daarvoor of daarna, want op die dag het ik een hotelovernachting en wellness geregeld voor mij en mijn vriendin.
Mij maakt het niet uit,
geen bank?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik woon in Goes en daar slaap alleen ik en mijn hondjes
#metoo Voor de 27e dus. Want Concert at Sea.quote:
Ja, dan val je meteen door de mand.quote:
Please.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:19 schreef Petzi het volgende:
Nou ja, ik hoor eventueel wel in DM of iemand het leuk vindt en graag komt, en anders eten en drinken we alles samen op Ampho
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?quote:
Staat niet op de kaart?quote:
Da's een lastige datum, dan kan ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagtquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogen Mo en ik samen komen? En dan voor de 27e a.s.?
Dan heb je pech @ Moquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een lastige datum, dan kan ik niet.
Nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagt
Hij kan niet, dus zullen we het samen moeten doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mo is ook welkom, als hij zich gedraagt
Valt mij echt heel waar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij kan niet, dus zullen we het samen moeten doen.
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, dusquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.
tja mijn populariteit is nooit ze grandioos geweest. Maar goed, het is lief bedoeldquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van hieruit is alles ver weg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er bier is komt de BDS ook wel. Die woont in de buurt.
Die kun je er goed bij hebben. Heeft ook altijd een klapzaag bij zich voor als er iets gezaagd moet wordenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, dus
Ja, dat begrijp ik wel, jammer. Heb vaak in Herkenbosch op de hei gewerkt, dat ken je misschien wel.quote:
Nee hoor, hier is alles dichtbij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van hieruit is alles ver weg.
En vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |