Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hardquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?
Kom op, wees trots.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Verstandig. Leuk voor jequote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetjequote:
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Ik heb mijn strot er al van vol, past niet veel meer bij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Alleen vervelende dingen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
Vervelende druiloor, heb je wel eens iets leuks te melden?
De liefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?
Dat vind ik mooi, de liefde gaat voor alles en vindt haar eigen weg.quote:
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophoudenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Minder drinken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Nee man, dat valt helemaal niet mee dus, je moet wel consequent blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om een lul gevonden te worden.
Pardon? Minder Cola drinken? Misschien moet jezelf wat minderen in je gewoontes qua consumptiequote:
Altijd goed om te weten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |