Nee hoor, hier is alles dichtbij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van hieruit is alles ver weg.
En vice versa.
Dat sla ik nooit af.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kun je er goed bij hebben. Heeft ook altijd een klapzaag bij zich voor als er iets gezaagd moet worden
Ja, kan ik het helpen dat ik toevallig in die contreien ben?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
27e is volgende week al.. wel erg kort dag
Daar was ik ooit met de lagere school op kamp.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, jammer. Heb vaak in Herkenbosch op de hei gewerkt, dat ken je misschien wel.
Ja nee, dan moet je er aan geloven ..quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, kan ik het helpen dat ik toevallig in die contreien ben?
Jij moet de metro of het pontje nemen, ik loop gewoon van Noord naar Zuid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is alles dichtbij.
Ja, voel me ook moreel verplicht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, dan moet je er aan geloven ..
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, voel me ook moreel verplicht.
Mooie tijd daar beleeft. (d)quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar was ik ooit met de lagere school op kamp.
Maar was er wel vaker, is de weg naar Reuver en Venlo.
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij moet de metro of het pontje nemen, ik loop gewoon van Noord naar Zuid.
Ja, het is kleiner, maar wel gezelliger.
En geen toeristen, een zegen.
Oh, ja ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen last van.
Nee, die gaan naar Valkenburg en Maastricht, wat ik al zei, een zegen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.
Bij ons, in het dorp waar ik woon, wonen ook 1000 Kerstmannen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen toeristen. Dat zegt genoeg.
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Niemand ? Niemand meer dan 1000? .......
wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
werkt fox sport op npo?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?
Als ik iets vraag om te helpen, zeggen ze allemaal.....Ho Ho Hoquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier in de grote stad misschien wel.. Of is het een cryptisch dingetje?
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Allemaal
[..]
Als ik iets vraag om te helpen, zeggen ze allemaal.....Ho Ho Ho
Ik kan dat makkelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.
Hihaho.
Kutstad, gemeente Kotshol.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toeristen mijden deze stad.![]()
En kerstmannen ook.
Slaapze Shufi !quote:
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.quote:
Dat lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
nee, vechten op het schoolplein jonguhquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
Jouw 'stad' is de enige echte, i know, we are here.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar hij zei al stad.
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.quote:
Ja ! Wie kan het verste piesen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vechten op het schoolplein jonguh
Deed ik nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vechten op het schoolplein jonguh
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik heb wel geweldigeNOTEN met jullie allemaal.![]()
Nog één peukie en ik ga ook slapen zo. Ja echt.
Pollens, wat nu ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.
Sjef van Oekel
OHwwwww.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar hij zei al stad.
Weet ik, maar dan nog, ik ben trots.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.
Sjef van Oekel
Wel opletten hoorquote:
Na je 40e?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja ! Wie kan het verste piesen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog, ik ben trots.
Flinke wijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd altijd door de meisjes in elkaar geslagen.
Nog 1 peuk en een bier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? Het werd net gezellie
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? Het werd net gezellie
ik dacht meer aan Benny Neymanquote:
Ken wel 'Never Let Go'.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Laat het gaan. Is daar geen liedje van ?
Ja joh, een theoloog.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hardquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een lover hebt, Petz?
Kom op, wees trots.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Verstandig. Leuk voor jequote:Op donderdag 20 juni 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is nog wat voorzichtig hoor. Doe hier af en toe wel flink, maar loop niet zo hard
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetjequote:
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Ik heb mijn strot er al van vol, past niet veel meer bij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet een keer die troep van je inslikken met vuurbal en al? Bemoei je er niet steeds mee zoutloos mannetje
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Alleen vervelende dingen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
Vervelende druiloor, heb je wel eens iets leuks te melden?
De liefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel, wat houdt je tegen deze keer?
Dat vind ik mooi, de liefde gaat voor alles en vindt haar eigen weg.quote:
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophoudenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal ben ik op dit moment net weggegaan. Dit keer lukt me dat niet.
Minder drinken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben dat zo zat. Ik maak fouten, maar door blijven zeiken moet een keer ophouden
Nee man, dat valt helemaal niet mee dus, je moet wel consequent blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om een lul gevonden te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |