quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Allemaal
[..]
Als ik iets vraag om te helpen, zeggen ze allemaal.....Ho Ho Ho
Ik kan dat makkelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Mo dat doet zeggen ze Ho Ho Mo.
Hihaho.
Kutstad, gemeente Kotshol.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toeristen mijden deze stad.![]()
En kerstmannen ook.
Slaapze Shufi !quote:
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.quote:
Dat lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kerstmannen zie je hier niet heel veel. Er stond er vorig jaar wel één vanaf de overkant hier naar binnen te kijken.
[ afbeelding ]
nee, vechten op het schoolplein jonguhquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf jij lekker daar en ik lekker hier, prettig geregeld.
Jouw 'stad' is de enige echte, i know, we are here.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar hij zei al stad.
Kutdorp, gemeente Kotshol is een dingetje uit een stripverhaal van Theo van den Boogaard en Wim T. Schippers.quote:
Ja ! Wie kan het verste piesen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vechten op het schoolplein jonguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |