Pardon? Minder Cola drinken? Misschien moet jezelf wat minderen in je gewoontes qua consumptiequote:
Altijd goed om te weten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het helpt om te onthouden met wie je te maken hebt.
Jezelf voor de gek houden is ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, dat valt helemaal niet mee dus, je moet wel consequent blijven.
Sommigen zijn er meester in.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jezelf voor de gek houden is ook niet moeilijk.
Eindelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk.Punt? Zijn we klaar voor vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik neem nog een bong en een biertje, wat dacht je wat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Punt? Zijn we klaar voor vanavond?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk.Het is misschien verstandig om eens na te gaan wat je bezielt in je pestgedrag. Ik stap daar overheen, want ik kan je niet serieus nemen, En steeds meer users hebben dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook verder niets tegen jou
Ik neem dit mee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is misschien verstandig om eens na te gaan wat je bezielt in je pestgedrag. Ik stap daar overheen, want ik kan je niet serieus nemen, En steeds meer users hebben dat.
Ik heb ook verder niets tegen jou
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.quote:
Nee, dat waren The Only Ones.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.
in nederland?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stonden in het voorprogramma van Kim Wilde.
Welja, pleur het nog ff in de SC ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze mee wilde naar Petzi, dat viel verkeerd.
Dacht dat je ging pitten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.quote:
Ik heb genoten Fann.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:22 schreef FANN het volgende:
Goh.... helemaal bijgelezen.....
was gezellig...
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.
Slaap ze Tonja !!quote:
Iedereen hier is welkom. snap niet dat daar ruzie over komtquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat mocht niet, dan haal ik het even weg.
RUZIE!quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedereen hier is welkom. snap niet dat daar ruzie over komt
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkquote:
Ik wou dat ik jou was.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkMaar wel genoten, en er is niemand kwaad op mij.
Draai maar !quote:
ik snap je niet .... maar dat geeft niet....quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedaan, natuurlijkMaar wel genoten, en er is niemand kwaad op mij.
We hebben het gezellig gemaakt, zeg maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap je niet .... maar dat geeft niet....
Tuurlijk !quote:
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaarquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling....quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We hebben het gezellig gemaakt, zeg maar.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaar
Echt he...quote:
Mooie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als je me niet moet, nou dan blijf je weg. Prima. Het is een uitnodiging voor iedereen. klaar
Ik heb veel actief, preventief en repressief geacteerd wanneer het moest, maar Mod en hier?quote:
Slaap ze !!quote:
Wij hadden geen problemen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou omdat je problemen had met Tonja, of ze ook wilde komen.
Ga je nu tonja zwartmaken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou omdat je problemen had met Tonja, of ze ook wilde komen.
Same here !quote:
Als Mario het al niet snapt, hoe moet ik het dan nog snappen?quote:
Hel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
En straks staat schoonmoeder hier ook nog voor de deur
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:34 schreef Petzi het volgende:
Welja, pleur het nog ff in de SC ook
Ah, je kan quotenquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:34 schreef Petzi het volgende:
Welja, pleur het nog ff in de SC ook
Heeft enige moeite gekost, maar gelukt.quote:
Slaap ze!!quote:
Slaap ze !!quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga ook slapen, nou ja iig om, en liggen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 02:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh weer een opbloeiende liefde. Zo mooi dit forum
Gelukkig maar.quote:
Don't do it.......quote:
hommelesquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dus jij valt ook al af, want anders hommels, Afijn, het was goed bedoeld
Das jammerquote:Op donderdag 20 juni 2019 02:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik niks nur herhaling van dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |